הכל מעולה. הייתי זקוק לתיקון דחוף במטבח. איציק יגיע פשוט מיד, והיה מקצועי, זריז, מדוייק וידידותי. גם מחיר העבודה היה הגיוני ונוח בעיניי. אני מאוד מרוצה ממנו וממליץ עליו בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שלומי יעל, ראשון לציון.
משוב: 03/03/2025
תיאור השירות:
התקנת 4 גופי תאורה.
חוות דעת:
היה ממש אחלה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יצחק גבאי, ראשון לציון.
אשרור: 30/12/2024
משוב: 31/10/2024
תיאור השירות:
הוספת נקודות חשמל במחסן.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, עשה עבודה טובה ואני מרוצה. המחיר היה קצת יקר לדעתי.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
אופיר לוי, קרית ביאליק.
אשרור: 25/05/2025
משוב: 25/03/2025
חוות דעת:
היה מעולה! איציק התקין סוויטצ׳ר. עשה עבודה מעולה בזריזות ומאוד נקיה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ניר כר, תל אביב.
אשרור: 23/05/2025
משוב: 24/03/2025
תיאור השירות:
החלפת טיימר לדוד.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
מקצוען, אדיב ורציני.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
איתמר כהן, תל אביב.
משוב: 19/05/2025
תיאור השירות:
תיקון קצר והחלפת תקע מוגן מים.
חוות דעת:
היה על הכיפאק! אפילו עזר למנוע את הישנות המים שזלגו למקום. הגיע מהר וטיפל בצורה מקצועית בתקלה. מומלץ.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מלי טיסונה, הרצליה.
משוב: 19/05/2025
חוות דעת:
היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אור כרמלי, רמת גן.
משוב: 19/05/2025
תיאור השירות:
תיקון שקעים תקולים בבית ובדיקת תשתית חשמל.
חוות דעת:
איציק נתן שירות מקסים, אדיב ומקצועי ובחיוך.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גברי ואגון, תל אביב.
אשרור: 19/05/2025
משוב: 20/03/2025
תיאור השירות:
אספקת והחלפת מתג לאמבטיה.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
הוא היה מעולה וממש מצוין, הגיע ועשה עבודה יפה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
לירן ר. רמת גן.
אשרור: 19/05/2025
משוב: 20/03/2025
תיאור השירות:
תיקון דרייבר תקול בגוף תאורה.
חוות דעת:
איציק היה נחמד מאוד וגם מקצועי מאוד וחיפש עבורי דרייבר מתאים להחליף את התקול (דבר שמניסיוני הוא לא פשוט), כי היה חשוב לי לנסות לתקן את גוף התאורה, והוא אכן מצא! הוא החליף את הדרייבר והתקין מחדש את גוף התאורה. הבעיה נפתרה ואני מאוד מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 139 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשחשמלאי רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של עבודות חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
רישיון
בתוקף עד 30/04/2028
תקלות חשמל
בתוקף עד
אודות
איציק הוא חשמלאי ועל כך הוא מספר: הקורונה גרמה לי לשנות מקצוע והבנתי שזה מה שעושה לי טוב. חשוב לי להקשיב ללקוח ולהבין מה התקלה, ולאחר מכן להסביר מה צריך לעשות בשביל לפתור את הבעיה. סדר וניקיון חשובים לי מאוד גם במהלך העבודה וגם אחרי סיומה. חשוב להיות הגון וישר ולתת ללקוח שיהיה מרוצה מהשירות".
תחומי התמחות
:: תקלות וקצר חשמלי.
:: התקנת מכשירי חשמל.
ותק בתחום
משנת 2020.
שאלות ותשובות עם איציק
רגע לפני קבלת המספר...
כדי לצפות בפרטים רק צריך להבטיח לנו לדרג אחרי קבלת השירות.
בכל זאת, קוראים לנו מידרג והשם
מחייב
לכן, בחלונית הבאה נבקש ממך שם וטלפון כדי לאסוף ממך דירוג בהמשך.
אפשר לסמוך עליך שנקבל ממך דירוג אחרי השירות?
אנחנו אוכלים דירוגים לארוחת בוקר
הקטע שלנו זה שכל המשתמשים מדרגים אחרי קבלת השירות. רק ככה הדירוגים באתר נשארים תמיד אמינים ורלוונטים, ואפשר להציג את בעלי המקצוע הכי מומלצים בשבילך, וגם בשביל כל השאר :)
טוב לראות אותך פה שוב
מזכירים לקחת את פרטי העסק - רק אם צריך שירות.
חבל שנתקשר בהמשך לקחת ממך דירוג סתם, ונחזור בידיים ריקות.
אין דבר ששובר לנו את הלב כמו לחזור בלי דירוג הביתה
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.