מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אריק
ציון כללי:
9.62
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.71
זמנים 9.78
מחיר 9.39
איכות 9.68
דירוג כללי 9.62
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
תמי שלמון, ירושלים.
משוב: 09/01/2020
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בכיור מטבח.
חוות דעת:
אריק היה טוב מאוד, הגיע אלי עם עוד עובד שלו תוך חצי שעה משיחת הטלפון שלי שזה היה מעולה! הם פתרו את התקלה והייתי מרוצה.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
זהבה אברמוב, ירושלים.
משוב: 27/12/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בשרותים.
חוות דעת:
השירות היה בסדר גמור, הבעיה לא נפתרה אבל זה לא קשור לעבודה שלו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מזל מורדוך, ירושלים.
משוב: 02/12/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בשרותים.
חוות דעת:
היה עשר! הוא הגיע ממש מהר ותיקן את הסתימה במקצועיות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טלי מ. ירושלים.
משוב: 24/11/2019
תיאור השירות:
תיקון מיכל הדחה נסתר, פתיחת סתימה מתחת לכיור והחלפת גומיות, חיזוק חיבורים לברז, בדיקת גורמים לבעיות עוצמת זרם.
חוות דעת:
התקשורת היתה יעילה ואמינה, נתן עצה יעילה לרכישת חלק כדי שיוכל לתקן באותו ערב, הגיע בזמן שאמר, היה אדיב, יעיל וענייני. מחיר סביר. למחרת היה צריך להגיע שוב לחזק משהו ולמרות שאני איחרתי חיכה לי בסבלנות חצי שעה והשלים את התיקון בסבלנות ובאדיבות. הכל עובד מצוין עכשיו!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יעל קופל, ירושלים.
משוב: 18/11/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה עם שורשים בכיור ותיקון נזילה בניאגרה.
חוות דעת:
אריק היה מצוין, נחמד, נתן שירות טוב, לקח מחיר הוגן לדעתי ואני מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עידו גולדשטיין, ירושלים.
משוב: 23/10/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה באמבטיה, החלפת מנגנון בניאגרה, התקנת דוש והחלפת ברז.
חוות דעת:
הוא היה מדהים, מהיר ונחמד. השירות היה הוגן, הוא והפועלים שלו עשו את העבודה במהירות והיו מעולים. המחיר היה הוגן ואני מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ספי קלר, ירושלים.
משוב: 18/10/2019
תיאור השירות:
החלפת ברז כניסה לתנור גז ופתיחת סתימה בצנרת של המטבח.
חוות דעת:
אריק עבד בסדר גמור, אני מרוצה מהשירות שנתן לי.
איכות
8
מחיר
9
זמנים
9
יחס
8
8
כללי
גירסאות
מלי ברגר, ירושלים.
משוב: 15/10/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימת ביוב.
חוות דעת:
אריק שלח את ישי ורון שהיו בסדר גמור, מקצועיים, הגיעו בזמן ופתרו את הבעיה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אמונה לוי, ירושלים.
משוב: 15/10/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בקו ראשי.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור! הסתימה הייתה רצינית, בעל המקצוע הגיע בזמן ותיקן את הבעיה במהירות. הוא היה זמין מאוד!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יעקב לוין, ירושלים.
משוב: 27/08/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בביוב של בניין.
חוות דעת:
הוא היה בסר גמור, הגיע בזמן והכל בסדר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 772 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק