מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
יוסי
ציון כללי:
9.80
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.84
זמנים 9.91
מחיר 9.61
איכות 9.80
דירוג כללי 9.80
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
אסתר פרידמן, רמת גן.
משוב: 16/07/2020
תיאור השירות:
הרכבת של ברז בכיור אמבטיה ותיקון ניאגרה גלויה, שכלל החלפת צינורית מקולקלת.
חוות דעת:
נתן מושלם, עשה את העבודה מצוין אפילו יותר מי זה והוא בנאדם נחמד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
נועם פלב, רמת גן.
משוב: 15/07/2020
תיאור השירות:
תיקון נזילה בארון ליד כיור במטבח.
חוות דעת:
הוא היה מצוין, התייחס טוב ובכבוד, נחמד מאוד, מקצועי, לא ניסה לחפף ונראה שבא לעשות עבודה, הגדיל ראש, הלך לבדוק גם במקלחת אם יש חיבור, שאל כל מיני דברים והתחיל לעבוד, כל פעם שהיינו פותחים את הברז במטבח הייתה נזילה בארון ליד, תיקן עשה את העבודה כמו שצריך, עמד בזמנים והמחיר הוגן לדעתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אביעד ישראלי, רמת גן.
משוב: 05/07/2020
תיאור השירות:
תיקון ניאגרה דולפת.
חוות דעת:
היה יוצא מן הכלל!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלי קישוני, רמת גן.
משוב: 24/06/2020
תיאור השירות:
החלפת ברז בכיור באמבטיה וברז נוסף בכיור במקלחת, תיקון נזילה בברז ניל ותיקון מנגנון באסלה.
חוות דעת:
עשה את הכל על הצד הטוב ביותר. היה ממש בסדר/ הגיע בשעה שאמר, ניקה אחריו והמחיר נשמע לי הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אורי ב. בני ברק.
אשרור: 21/06/2020
משוב: 21/04/2020
תיאור השירות:
החלפת מצוף בניאגרה.
חוות דעת:
היה ממש אחלה! רק הזמן יגיד כמובן, אבל נראה בחור מקצועי והמחיר שלקח היה הוגן.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
אודי ב. רמת גן.
משוב: 16/06/2020
תיאור השירות:
תיקון פיצוץ בצינור מים ראשי בחצר, החלפת שיבר ראשי ותיקון ניאגרה נוזלת.
חוות דעת:
היה מקסים! הגיע מעכשיו לעכשיו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יאנה ארד רדוצקי, גבעתיים.
אשרור: 14/06/2020
משוב: 15/03/2020
תיאור השירות:
תיקון נזילת מים בברז.
חוות דעת:
בעל מקצוע נחמד, נעים, מקצועי, הסביר את הבעיה ואיך הוא מתקן אותה. עמד בזמנים ואני מרוצה.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
לינור משעלי, רמת גן.
משוב: 11/06/2020
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בצינור החצר.
חוות דעת:
הוא היה פשוט מקסים, נחמד סבלני ופתר את הבעיה, היה נהדר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רון חיבל, רמת גן.
משוב: 10/06/2020
תיאור השירות:
תיקון נזילה באסלה.
חוות דעת:
הוא היה מצוין והסביר מראש עלויות ופתרון. הוא עשה את העבודה כמו שצריך, טיפל בבעיה וסידר אותה. מקצוען, רהוט, ברור וזמין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שלומית לנגבויים, רמת גן.
משוב: 01/06/2020
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני לגבי נזילה בניאגרה והחלפת צינור.
חוות דעת:
צלצלתי ליוסי לגבי נזילה שהייתה לי בניאגרה. הייתי בטוחה שמדובר בברז שנוזל ורציתי שיגיע להחליף אותו. הוא הסביר לי על עלויות הביקור והתיקון ואז הציע לי לבדוק שאכן מדובר בברז ולא בצינור לפני שהוא מגיע. אחרי שבדקתי לפי ההסבר שלו אכן ראיתי כי מדובר בנזילה מהצינור והוא הסביר לי מה צריך לקנות ואיך לעשות. חסך לי המון כסף ואין ספק שאני אעזר בו בעתיד אם אצטרך.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 3136 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק