מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
יוסי
ציון כללי:
9.80
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.82
זמנים 9.81
מחיר 9.45
איכות 9.84
דירוג כללי 9.80
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
סמיון זסלבסקי, בת ים.
משוב: 27/08/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה מהניאגרה.
חוות דעת:
יוסי היה ממש טוב מאוד, נדיב ומקצועי, אבל המחיר היה קצת גבוה לדעתי.
איכות
10
מחיר
6
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
סגור
שרון אזולאי, חולון.
משוב: 07/08/2019
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני בנוגע לנזילה מברז.
חוות דעת:
הוא הסביר איפה יכולה להיות הנזילה ואיפה להסתכל, אבא שלי הצליח להבין איך להחליף את הגומייה מתחת לברז. הוא בנאדם מאוד נחמד ומקצועי ועצם הנכונות שלו לעזור לי ראויה לשבח.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
איתן ג. חולון.
משוב: 22/05/2019
תיאור השירות:
החלפת 2 ברזים.
חוות דעת:
היה ממש אחלה! 10 בהכל!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מיקי ב. חולון.
משוב: 03/05/2019
תיאור השירות:
החלפת צינור בברז מד מים.
חוות דעת:
הגיע מהר, בזמן ועשה את התיקון לשביעות רצוני :)
איכות
9
מחיר
8
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
מולי הוד, חולון.
משוב: 10/02/2019
תיאור השירות:
תיקון בצנרת לקולטי שמש.
חוות דעת:
הוא דייקן מאוד והיחס מעולה. בחור ישר ומקצועי. אני מאוד מרוצה.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלונה פרידמן, חולון.
אשרור: 28/01/2019
משוב: 05/12/2018
תיאור השירות:
פתיחה של סתימה בכיור.
חוות דעת:
הוא היה מדהים! הייתה לי בעיה בכיור המטבח והוא הבין שהסתימה בכלל נמצאת בצינור של הבניין, שמגיע אלינו לדירה. הוא שחרר שם את הסתימה, שהייתה בקצה השני של הבניין ומאוד בעייתית, ופתר את הבעיה. הוא היה אדיב, ונתן אחראיות. מעבר לכך הוא גם עבד נקי, שזה לא מובן מאליו במקצוע הזה. הוא נתן לי שירות מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
חגי ב. בת ים.
משוב: 22/01/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה.
חוות דעת:
היינו מאוד מרוצים, הכל היה בסדר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שי משיח, חולון.
משוב: 15/11/2018
תיאור השירות:
תיקון נזילה בכיור.
חוות דעת:
הכול היה בסדר. הוא הגיע מהר ועבד מהר. הוא היה זמין, המחיר שגבה היה בסדר והוא עשה עבודה טובה. הוא ממש אחלה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ליגל ו. חולון.
משוב: 14/11/2018
תיאור השירות:
החלפת ברז בכיור, איטום במקלחת וקיבוע כיור.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, עשה עבודה טובה ואנחנו מרוצים!
איכות
9
זמנים
8
יחס
9
9
כללי
גירסאות
יורי לו, בת ים.
משוב: 01/11/2018
תיאור השירות:
החלפת ברז וצינור.
חוות דעת:
תודה ליוסי. הוא היה מקצועי מאוד. התקשרתי אליו מוקדם בבוקר והוא בא ממש מהר והיה נחמד מאוד. שמרתי את הטלפון שלו לפעם הבאה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 2776 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק