מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
יוסי
ציון כללי:
9.74
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.85
זמנים 9.90
מחיר 9.54
איכות 9.75
דירוג כללי 9.74
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
מורן מ. תל אביב.
אשרור: 31/05/2020
משוב: 31/03/2020
חוות דעת:
היה עשר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
עידן גלר, תל אביב.
משוב: 24/05/2020
תיאור השירות:
החלפה של סיפון בכיור אמבטיה.
חוות דעת:
היה אחלה. הוא הגיע בזמן, עשה עבודה מקצועית והכל עובד מאה אחוז מאז.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
תומר אבצוג, תל אביב.
משוב: 22/05/2020
תיאור השירות:
פתיחת סתימה באמבטיה, החלפת צינור ואיטום חריץ באסלה.
חוות דעת:
יוסי היה בסדר גמור, סידר כל מה שהיה צריך לסדר, טיפל במה שהיה צריך בצורה מהירה והתרשמתי שהוא טוב.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יהונתן בלאושטיין, תל אביב.
משוב: 21/05/2020
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בכיור המטבח.
חוות דעת:
הוא אדיב ונחמד, מקצועי, הגיע בזמן שקבענו, עשה את העבודה במהירות, ולקח על העבודה מחיר הוגן לדעתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מור ססי, תל אביב.
משוב: 17/05/2020
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בכיור מטבח.
חוות דעת:
היה מעולה. הוא הגיע ממש מהר, פתר את הבעיה מהר ולקח מחיר סביר לגמרי. ממש טוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
תומר ארנשטיין, תל אביב.
משוב: 06/05/2020
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בבית.
חוות דעת:
היה מצויין, הגיע מהר מאוד, עשה עבודה יסודית וגבה מחיר הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עוז ישראל, תל אביב.
משוב: 03/05/2020
תיאור השירות:
החלפת ברז.
חוות דעת:
בדיעבד התברר לנו שהברז החדש אינו מתאים במידותיו לאמבטיה. ביקשנו להחליף את הברז, אך עד כה (חודשיים לאחר התיקון) האינסטלטור לא הגיע להחליפו.
איכות
7
מחיר
7
זמנים
10
יחס
7
7
כללי
גירסאות
אמיר לוי, תל אביב.
משוב: 28/04/2020
תיאור השירות:
פתיחת סתימה ותיקון צנרת בתוך קיר חיצוני.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
ישר ולעניין, פתר בעיות במהירות ומקצועיות, ככה צריך להיות בעל מקצוע וגם גבה מחיר ממוצע ואפילו נמוך.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עודד ליטמן, תל אביב.
משוב: 27/04/2020
תיאור השירות:
התקנת ברז הכנה למדיח כלים.
חוות דעת:
אדם נחמד, היה סבלני לשאלות בטלפון, הגיע בזמן וסיים את העבודה במהירות. הבעיה היתה שלקח מחיר מאד גבוה עבור עבודה פשוטה מאד של עשר דקות. אמנם המחיר סוכם מראש, אבל הוא לא הסביר שמדובר בעבודה כל כך פשוטה וקצרה. אילו ידעתי לא הייתי מזמין איש מקצוע כלל. לדעתי לבצע עבודה כל כך פשוטה ולגבות מחיר כזה זה לא לעניין.
איכות
10
מחיר
7
זמנים
10
יחס
9
8
כללי
גירסאות
עידו סלאח, תל אביב.
משוב: 22/04/2020
תיאור השירות:
פתיחת סתימה.
חוות דעת:
היה מאוד נחמד!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 3079 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק