מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
שמרית
ציון כללי:
9.61
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.73
זמנים 9.54
מחיר 9.47
איכות 9.70
דירוג כללי 9.61
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
סיגלית אפרתי, פתח תקווה.
אשרור: 17/05/2020
משוב: 05/04/2020
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בשירותים.
חוות דעת:
איש סימפתי, מקצועי וגם מאוד מאוד אדיב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
סלבה וילצר, פתח תקווה.
משוב: 06/06/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה באמצעות ביובית.
חוות דעת:
היה מצוין, הוא עושה עבודה טובה, הוא אדיב מאוד ובחור על הכיפאק. עשה הכל לפי מה שקבענו ותמיד עדכן אותי בזמנים.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
אלעד שמעון, פתח תקווה.
משוב: 23/02/2015
תיאור השירות:
תיקון ראשוני לסתימה גדולה בצנרת בבניין.
חוות דעת:
היתה לי בעיה חמורה של סתימה במרפסת, כאשר המים כבר התחילו להיכנס לבית. שני אינסטלטורים שהגיעו לפני גיא לא הצליחו לפתור את הבעיה ואף לא לתת פתרון ראשוני. גיא הגיע במהירות למרות השעה המאוחרת ועבד עד השעות הקטנות של הלילה במקצועיות ובשירותיות מעולה. הבעיה אמנם לא נפתרה לחלוטין מאחר והנושא עבר לטיפול של ועד הבית אבל גיא נתן לי פתרון מיידי שמאוד עזר לי בסופה של סוף השבוע. מומלץ בחום!!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עמית א. הוד השרון.
משוב: 09/07/2014
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני בנוגע לריח לא טוב מהמקלחת.
חוות דעת:
הוא עבר איתי על כל הפתחים והסיבות שמהן יכולה לנבוע הבעיה. עלה על הבעיה והסביר לי איזה חלק אני צריך לקנות ומה אני אמור לעשות עם זה. נשמע כמו אדם בעל תודעת שירות גבוהה ועזר לי לפתור את הבעיה בעצמי מבלי להזמין בעל מקצוע.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
בועז ש. פתח תקווה.
משוב: 26/06/2014
תיאור השירות:
החלפת מצוף לניאגרה.
חוות דעת:
היה שירות טוב, הייתי מרוצה מהמקצועיות שלו, הזריזות וההגינות. פעם הבאה אני אזמין אותו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
9
10
כללי
גירסאות
יפעת אזולאי, הוד השרון.
משוב: 19/06/2014
תיאור השירות:
התקנת כ- 8 ברזים בכל הבית (כולל כביסה ומרפסת).
חוות דעת:
הוא היה מדהים! הייתי מאוד מאוד מרוצה. הוא הגיע בזמן, התחשב בדחיפות שלי, העבודה יוצאת דופן. גם העובד שלו שהגיע היה מצוין, הם ניסו למצוא פתרונות. הוא מיוחד ובא לקראתי. הוא נתן מחיר זול מאוד, ממש הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עידן סורין, פתח תקווה.
משוב: 19/06/2014
תיאור השירות:
פתיחת סתימה במקלחת בגלל אבנית.
חוות דעת:
השירות היה מעולה! הוא הגיע בזמן, סידר הכל ומאז אין שום בעיה. מבחינת המחיר הוא היה מאוד הוגן ונתן מחיר סביר. בנוסף הוא היה מקצועי והתקשר אח"כ לוודא שהכל בסדר. אני ממליץ עליו!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יראת הנדלר, הוד השרון.
משוב: 12/06/2014
תיאור השירות:
פתיחת סתימה באמבטיה .
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור! הוא הגיע בזמן והוא עשה עבודה נקייה ומקצועית . הוא היה מאוד נחמד ולקח מחיר הוגן לדעתי. הייתי מרוצה והתרשמתי לטובה. אני אזמין אותו שוב אם אצטרך!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אורלי אשד, פתח תקווה.
משוב: 01/06/2014
תיאור השירות:
פתיחת סתימה מאוד עמוקה, בעזרת מכונה חשמלית.
חוות דעת:
הוא היה מצוין, הייתי ממליצה עליו.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
9
יחס
10
9
כללי
גירסאות
ארז בנוביץ, ראש העין.
משוב: 18/03/2020
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בביוב חצר בבית פרטי.
חוות דעת:
הוא היה מצוין, מאוד נחמד, מקצועי, המחיר סביר לדעתי, עשה עבודה טובה ואני מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 111 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק