מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
שמרית
ציון כללי:
9.61
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.73
זמנים 9.54
מחיר 9.47
איכות 9.70
דירוג כללי 9.61
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
אביחי קימיאגר, תל אביב.
משוב: 11/06/2019
תיאור השירות:
איתור נזילות ופתיחות סתימה.
חוות דעת:
גיא האיש הכי מקסים בעולם. הוא בעל מקצוע נהדר ורק מילים יפות אפשר להגיד עליו. משכמו ומעלה, מקצוען ומתייחס ללקוחות בכפפות משי. אני עובד איתו שנים וכל לקוח שאני מפנה אליו אני שומע מהלקוח מילים טובות עליו. הוא עובד מסודר עם יומנים, הוגן במחירים ופותר בעיות בסבלנות רבה. יש לו את כל הטכנולוגיה החדשנית בתחום האינסטלציה שקיימת כולל מצלמות תרמיות וכל מה שקשור לענף.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
משה קיאסי, תל אביב.
משוב: 11/05/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בביוב ראשי בעזרת ביובית.
חוות דעת:
אני ממליץ עליו לכל מי שאני רק פוגש, אין דברים כאלה! גיא מאוד שירותי ומקצועי, עומד בזמנים ובעל מחירים מעולים לדעתי. לא נתקלתי באדם כזה במקצוע הזה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שלמה שאול, תל אביב.
משוב: 22/06/2015
תיאור השירות:
תיקון איננסטלציה בבניין.
חוות דעת:
הוא היה סבבה ופתר את הבעייה.
8
כללי
גירסאות
אנדריי דיקר, תל אביב.
משוב: 19/06/2015
תיאור השירות:
שחרור תעלת ביוב.
חוות דעת:
הוא היה חבל על הזמן! גם מבחינת מקצועית וגם בתוך בן אדם. הוא ביצע עובדה מצוינת וגם המחיר שהוא גבה היה הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אורית מרקוס, תל אביב.
משוב: 26/04/2015
תיאור השירות:
תיקון ברזים ונזילות מתחת לכיור.
חוות דעת:
הייתי ממש מרוצה והוא היה נחמד מאוד. יום למחרת הייתה תקלה נוספת והוא הגיע תוך שעה וטיפל בה. הוא תיקן מה שצריך ואפילו עשה אקסטרה, המחיר היה בסדר ועכשיו הכל פיקס.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טל רוזנפלד, תל אביב.
משוב: 21/04/2015
תיאור השירות:
סידור צינור במכונת כביסה.
חוות דעת:
הוא היה סבבה, הגיע בזמן והייתי מרוצה מהשירות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
בתיה רז, תל אביב.
משוב: 21/04/2015
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בצנרת.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, עשה עבודה טובה ומקצועית ועמד בזמנים שקבענו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דן ללוז, תל אביב.
משוב: 15/04/2015
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בביוב באמצעות ביובית.
חוות דעת:
הייתי מרוצה מהעמידה בזמנים, הוא היה סופר נחמד, ניקה אחריו והכל היה אחלה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
תדהר שוהם, תל אביב.
משוב: 13/04/2015
תיאור השירות:
פתיחת סתימה חיצונית לבניין על ידי ביובית.
חוות דעת:
הוא היה על הכיאפק והיה אמין ונחמד. הכל היה מעולה! בנוסף הוא פתר את זה מהר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אבי יער, תל אביב.
משוב: 30/03/2015
תיאור השירות:
הגברת לחץ מים מדוד חשמל.
חוות דעת:
הוא היה נהדר! הוא מקצועי ועשה עבודה טובה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 111 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק