אבחון ותיקון תקלה בדוד שמש כולל החלפת פלאנג' בדוד.
חוות דעת:
הוא היה ממש בסדר. הגיע קצת באיחור אבל הודיע לי ונתן לי הנחה במחיר בתמורה לאיחור. הגיע עם עוד עובד שלו והם עבדו ביחד מסודר, הבינו את הבעיה והחליפו פלאנג' בדוד שמש.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
8
יחס
10
10
כללי
משה סופר, הרצליה.
משוב: 29/02/2024
תיאור השירות:
תיקון דוד חשמל.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור והשירות היה טוב.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
ליאור כספי, רמת השרון.
משוב: 21/02/2024
תיאור השירות:
תיקון וניקוי דוד משולב.
חוות דעת:
מדובר באגדה של בן אדם, הוא מדהים! הוא הגיע ביום הכי גשום בסערה האחרונה תוך שלושת רבעי שעה, עלה לגג וטיפל בעניין תוך שניות! הוא גם ניקה אחריו וצלצל אחרי לוודא שהכל הסתדר. הוא נחמד, אדיב, מקצועי ולקח מחיר מאוד הוגן בעיניי. באמת היינו מופתעים מכמה שהוא טוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גיא ד. הרצליה.
משוב: 18/02/2024
תיאור השירות:
החלפת גוף חימום.
חוות דעת:
היה מצויין. היה ממש אחלה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אביב אשכנזי, הרצליה.
משוב: 15/02/2024
תיאור השירות:
החלפת פלנץ' בדוד השמש.
חוות דעת:
היה ממש אחלה! הגיע תוך שעתיים מרגע הקריאה. עשה עבודה מעולה ומקצועית.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מירב אברהם, הרצליה.
משוב: 11/02/2024
תיאור השירות:
החלפת דוד כרומגן.
חוות דעת:
היה אחלה!
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מירב קניאס, רמת השרון.
משוב: 07/02/2024
חוות דעת:
היה ממש מצוין מכל הבחינות! התקלה היתה שלא היו מים חמים ליותר מ- 2 דק' גם אחרי שהדלקנו דוד לשעתיים. חמד שאל שאלות מנחות בטלפון והגיע עם השערה למהות התקלה (נתן הערכת מחיר בטלפון). הגיע בזמן, איתר את הבעיה, שבסוף היתה שונה מהשערתו הטלפונית ועלתה כמחצית המחיר. היה מקצועי והוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אורי ישראל, הרצליה.
משוב: 30/01/2024
תיאור השירות:
החלפת פלאנץ' בדוד חשמל בנפח 150 ליטר.
חוות דעת:
היה על הכיפאק, בסדר גמור. הוא תקתק את העבודה והיה אמין מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
יואל שפנר, הרצליה.
משוב: 28/01/2024
תיאור השירות:
החלפת גוף חימום לדוד שמש.
חוות דעת:
הכל היה טוב מאד, הייתי מרוצה ממש!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 2490 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשטכנאי דודי שמש רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקון והתקנות דודים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
חמד הגיע לתחום בעקבות אח שלו, שניהל את העסק לפניו. לפני כן, פניו של חמד היו מועדות לתחום החשמל, אבל עם העבודה בעסק של אחיו הבין שזה התחום שהוא אוהב והוא גם משלב עבודות חשמל. מה שאהוב עליו במיוחד בתחום זה שבכל שעה ביום הוא מגיע למקום חדש ומכיר אנשים חדשים מסוגים שונים.
כבר בתור ילד חלם חמד להיות בעל עסק פרטי, שיוכל לנהל ולהקנות ידע לדור הבא. הדרך לא הייתה קצרה או קלה אבל בסוף הוא הגיע ליעד שלו . בעתיד חולם חמד שהעסק ימשיך לפעול, יקבל וייתן שירות לכמה שיותר לקוחות.
חמד נמצא בתחום כבר למעלה מ-20 שנה, מחזיק בתעודת מתקין מורשה ותעודת חשמלאי מיוחדת לדוודים.
תחומי התמחות: :: התקנת דודי שמש וחשמל :: תיקון דודי שמש וחשמל :: החלפת קולטנים ותיקון מערכות סולאריות :: התקנת דוד שמש על גג רעפים
מה שמייחד את העסק הוא שמדובר בעסק משפחתי - כל העובדים הם בני משפחה אחת. חמד מעיד שכשהם מבצעים עבודה, הם מרגישים שהם מבצעים עבודה לבית שלהם ולכן היחס הוא לחלוטין אחר. פן מיוחד נוסף בעסק זה שהם עובדים גם בלילות וגם בשבת (דבר מאוד חשוב ללחוצי המקלחת החמה שבנינו).
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.