מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
חמד
ציון כללי:
9.88
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.92
זמנים 9.89
מחיר 9.78
איכות 9.88
דירוג כללי 9.88
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
אסף פרסטר, הרצליה.
משוב: 12/05/2020
תיאור השירות:
תיקון נזילה מצינור בדוד שמש.
חוות דעת:
חמד עבד יפה מאוד, הוא הגיע אליי בזמן והיה נחמד, שירותי ומאוד מקצועי. הוא עבד בזריזות ולקח מחיר הוגן עבור העבודה..
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ערן בר, רמת השרון.
משוב: 04/05/2020
תיאור השירות:
תיקון נזילה שגרמה לקצר חשמלי בדוד שמש.
חוות דעת:
הוא לא הגיע בעצמו, הוא שלח עובד שלו שהיה מאד נחמד ועשה את העבודה כמו שצריך. הכל עובד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טלי הראל, הרצליה.
אשרור: 25/07/2018
משוב: 24/05/2018
תיאור השירות:
תיקון חלק חשמלי שנשרף בדוד שמש.
חוות דעת:
היה אחלה שירות, סה״כ אני מאוד מרוצה ולדעתי המחיר היה מצוין. בנוסף הוא נתן לי טיפים והסברים לעוד שאלות שהיו לי לגבי החלפת ברז לכניסת מים לדוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גדעון מדרר, הרצליה.
משוב: 07/11/2017
תיאור השירות:
תיקון דוד שמש.
חוות דעת:
סך הכל היה בסדר, ואני מרוצה!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
אורי ראובן, הרצליה.
משוב: 30/08/2017
תיאור השירות:
תיקון דוד שמש.
חוות דעת:
הוא היה מעולה, ממש טוב. הגיע בזמן והיה אדיב. כנראה תיקן משהו במגעים של הדוד, המחיר שלו היה הוגן. היה ממש בסדר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
קרן גרינפלד, הרצליה.
משוב: 18/01/2015
תיאור השירות:
תיקון דוד שמש.
חוות דעת:
התקשרתי לבעל העסק והוא נתן לי הצעה בטלפון אבל בסוף שלח מישהו אחר ולא אמר לי. הבנאדם שהגיע לא היה כלכך יצוגי ותקשורתי ולא הצלחתי להבין ממנו יותר מדי מה גם שהוא לקח מחיר יקר על התקנה אז בסוף החלטתי לא לעשות איתו והוא גבה רק על הביקור.
איכות
8
מחיר
8
זמנים
9
יחס
7
7
כללי
גירסאות
אילן עמית, תל אביב.
משוב: 23/08/2020
תיאור השירות:
תיקון נזילה בדוד שמש שכלל חיזוק צינורות.
חוות דעת:
הוא בא בזמן והיה מאד נחמד וממש הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
לשם אקריש, תל אביב.
משוב: 23/08/2020
תיאור השירות:
תיקון נזילה בדוד שמש.
חוות דעת:
הוא אחלה גבר, הגיע בהתראה קצרה והיה מצוין, מקצועי, פתר את התקלה, לקח מחיר הוגן לדעתי וחיכה יממה לראות שהכל לשביעות רצוני עד שלקח את התשלום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רחל קלימן, תל אביב.
משוב: 18/08/2020
תיאור השירות:
תיקון צינור בדוד שמש.
חוות דעת:
מקסים ביותר. חברותי. המחיר היה המחיר שהוא אמר בטלפון. עשה את העבודה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מיכאל ישראל, פרדס חנה-כרכור.
משוב: 11/08/2020
תיאור השירות:
תיקון זרם מדוד שמש חברת כרומגן.
חוות דעת:
השירות היה מעולה. הייתי מרוצה ממנו הוא היה נחמד, שירותי, הגיע בזמן, היה מאד גמיש בשעות ונתן מחיר הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 1269 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי דודי שמש רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקון והתקנות דודים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק