לא אמין, לא קיבלתי שרות לאחר ביצוע העבודה! אחרי כשמונה חודשים נהיה קצר בחשמל והוא לא טרח אפילו לענות, שלא לדבר על לתת שרות. הבאתי בחור אחר שהחליף את החמם לדוד חדש בן 8 חודשים.
היה סבבה לגמרי! הוזמן לניקוי אבנית או מהקולטים או להחלפת הקולטים. לאחר שבדק, הודיע שאין צורך בהחלפת הקולטים והסתפק בניקוי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
דנה פורה, הרצליה.
משוב: 19/05/2024
תיאור השירות:
החלפת לנו קולט שמש,
חוות דעת:
היה בסדר, הייתי מרוצה! היה שירותי ואדיב, עלה על הבעיה מהר, מחיר טוב וסיפק הסבר טוב לכל שאלותינו. ממליצים.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
זהר ברנט יצחקי, הרצליה.
אשרור: 03/05/2024
משוב: 09/11/2023
חוות דעת:
היה מצוין! היה זמין, הגיע בזמן, נתן שירות מצוין במחיר טוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יוסף מורוז, רמת השרון.
משוב: 01/05/2024
תיאור השירות:
החלפת חיבור של צינור מים חמים בדוד חשמל.
חוות דעת:
חמד בסדר גמור.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
דניאל קחטן, רמת השרון.
משוב: 30/04/2024
תיאור השירות:
התקנת דוד שמש חשמלי וקולטים חדשים.
חוות דעת:
היה מצוין! אני מאוד מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
רועי שביט, הרצליה.
משוב: 17/03/2024
תיאור השירות:
החלפת דוד שמש.
חוות דעת:
חמד היה מצוין! ישר ולעניין!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
תומר מימון, הרצליה.
משוב: 12/03/2024
תיאור השירות:
אבחון ותיקון תקלה בדוד שמש כולל החלפת פלאנג' בדוד.
חוות דעת:
הוא היה ממש בסדר. הגיע קצת באיחור אבל הודיע לי ונתן לי הנחה במחיר בתמורה לאיחור. הגיע עם עוד עובד שלו והם עבדו ביחד מסודר, הבינו את הבעיה והחליפו פלאנג' בדוד שמש.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
8
יחס
10
10
כללי
משה סופר, הרצליה.
משוב: 29/02/2024
תיאור השירות:
תיקון דוד חשמל.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור והשירות היה טוב.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 2506 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשטכנאי דודי שמש רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקון והתקנות דודים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
חמד הגיע לתחום בעקבות אח שלו, שניהל את העסק לפניו. לפני כן, פניו של חמד היו מועדות לתחום החשמל, אבל עם העבודה בעסק של אחיו הבין שזה התחום שהוא אוהב והוא גם משלב עבודות חשמל. מה שאהוב עליו במיוחד בתחום זה שבכל שעה ביום הוא מגיע למקום חדש ומכיר אנשים חדשים מסוגים שונים.
כבר בתור ילד חלם חמד להיות בעל עסק פרטי, שיוכל לנהל ולהקנות ידע לדור הבא. הדרך לא הייתה קצרה או קלה אבל בסוף הוא הגיע ליעד שלו . בעתיד חולם חמד שהעסק ימשיך לפעול, יקבל וייתן שירות לכמה שיותר לקוחות.
חמד נמצא בתחום כבר למעלה מ-20 שנה, מחזיק בתעודת מתקין מורשה ותעודת חשמלאי מיוחדת לדוודים.
תחומי התמחות: :: התקנת דודי שמש וחשמל :: תיקון דודי שמש וחשמל :: החלפת קולטנים ותיקון מערכות סולאריות :: התקנת דוד שמש על גג רעפים
מה שמייחד את העסק הוא שמדובר בעסק משפחתי - כל העובדים הם בני משפחה אחת. חמד מעיד שכשהם מבצעים עבודה, הם מרגישים שהם מבצעים עבודה לבית שלהם ולכן היחס הוא לחלוטין אחר. פן מיוחד נוסף בעסק זה שהם עובדים גם בלילות וגם בשבת (דבר מאוד חשוב ללחוצי המקלחת החמה שבנינו).
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.