מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
איציק
ציון כללי:
9.86
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.93
זמנים 9.90
מחיר 9.73
איכות 9.91
דירוג כללי 9.86
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
רעות לרנר, רמת גן.
משוב: 06/10/2019
תיאור השירות:
תיקון טלוויזיה של חברת סוני.
חוות דעת:
הוא היה מקצועי והגיע בזמן שקבענו, המחיר היה הוגן והוא פתר את הבעיה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עדן פוגירו, גבעתיים.
משוב: 02/10/2019
תיאור השירות:
החלפת נורות LED בטלוויזיה פלזמה מחברת LG.
חוות דעת:
הוא היה מעולה ואני נותן לו את כל ההמלצות!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עדנה ע. רמת גן.
אשרור: 02/10/2019
משוב: 01/08/2019
תיאור השירות:
תיקון טלוויזיה LG שכלל החלפת לדים.
חוות דעת:
שירות מצוין! הטלויזיה נלקחה ע"י איציק לתיקון. השאיר לנו טלויזיה חלופית ולמחרת החזיר את המכשיר שלנו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יעקב משיטה, רמת גן.
אשרור: 27/09/2019
משוב: 03/02/2019
תיאור השירות:
תיקון טלוויזיה מסוג פלזמה.
חוות דעת:
הכל היה בסדר גמור, שירות ויחס טובים, עשה עבודה טובה.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
אירית דר, גבעתיים.
אשרור: 13/09/2019
משוב: 03/03/2019
תיאור השירות:
תיקון כרטיס מסך בטלוויזיה.
חוות דעת:
הוא היה מצוין, הוא הביא טלוויזיה חלופית, הגיע בזמן, הסביר לי מה הבעיה. בסופו של דבר, החלטתי לא לתקן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ברוך נאה, רמת גן.
משוב: 30/08/2019
תיאור השירות:
תיקון טלוויזיה שטוחה כולל אספקה של שלט.
חוות דעת:
היה שירות טוב מאוד. הוא הגיע ועשה את עבודתו במקצועיות. פתר לי את הבעיה ומגיע לו ציון של 10.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דורית דרך, רמת גן.
משוב: 28/08/2019
תיאור השירות:
תיקון טלוויזיה של חברת LG.
חוות דעת:
היה מדהים. הוא הגיע מהר ולקח את הטלוויזיה למעבדה. הוא השאיר טלוויזיה חלופית שהייתה מצוינת וכבר יום למחרת הוא חזר והביא את הטלוויזיה מתוקנת. היה מצוין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
זאב ג. רמת גן.
אשרור: 18/08/2019
משוב: 18/06/2019
תיאור השירות:
בדיקת טלוויזיה וייעוץ.
חוות דעת:
היה עשר! הטלוויזיה הישנה שבקה חיים. קיוויתי שניתן לתקנה. אך הטכנאי הסביר לי ביושר שהתיקון מחייב החלפת כרטיס וזה יקר. ואין ודאות שהטלוויזיה לא תתקלקל בהמשך מסיבה אחרת. שילמתי דמי ייעוץ סבירים והודיתי לו. השירות שקיבלתי היה ייעוץ הוגן ונכון.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עופר מזרחי, רמת גן.
משוב: 15/08/2019
תיאור השירות:
מתן יעוץ טלפוני לתיקון ממיר טלויזיה.
חוות דעת:
הוא הדריך אותי דרך בטלפון ופתר לי את הבעיה בלי לקחת תשלום. חשבתי שהבעיה בטלויזיה, אבל הוא הסביר לי שזאת בעיה בממיר ואמר לי מה לעשות כדי לפתור אותה.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שי ש. רמת גן.
משוב: 08/08/2019
חוות דעת:
פשוט היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 1405 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי טלוויזיה רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני טלוויזיות. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק