מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
איציק
ציון כללי:
9.87
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.91
זמנים 9.90
מחיר 9.76
איכות 9.89
דירוג כללי 9.87
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
ודים טנפילוב, פתח תקווה.
משוב: 18/06/2019
תיאור השירות:
תיקון טלוויזיה.
חוות דעת:
איציק בן אדם מאוד אמין, אחראי ומקצועי. גילה מייד את הבעיה ונתן פתרון. לקח את הטלויזיה לתיקון והכסף לקח רק אחרי שתיקן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלדר בר, פתח תקווה.
אשרור: 16/06/2019
משוב: 10/03/2019
תיאור השירות:
תיקון כרטיס מסך בטלוויזיה של חברת סמסונג.
חוות דעת:
הוא הגיע בזמן, נתן מענה מהיר לתקלה לשביעות רצוננו, היה מאוד נדיב, לקח מחיר הוגן והוא מומלץ על ידינו בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
חיים גניש, פתח תקווה.
משוב: 28/05/2019
תיאור השירות:
תיקון טלויזיה של חברת הייסנס.
חוות דעת:
הכל היה מעולה! אחלה בחור, אמין ותותח.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רועי א, פתח תקווה.
משוב: 19/05/2019
תיאור השירות:
תיקון טלוויזית LED של חברת LG.
חוות דעת:
הכל היה מצוין!
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
מירב אברהמוב, פתח תקווה.
אשרור: 05/05/2019
משוב: 05/03/2019
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני בנוגע למסך טלוויזיה שלא עבד.
חוות דעת:
שירות מעולה. איציק מקצועי ונחמד מאוד. אמא שלי התקשרה אליו והיא הייתה מאוד מרוצה כי הוא נתן לה פתרון בטלפון וזה עזר. הוא אמר שהוא זמין לבוא באותו היום אבל לפני שהוא בא כדאי להם לנסות לתקן בעצמם והסביר לה מה לעשות.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ליאור דניאל, פתח תקווה.
משוב: 22/04/2019
תיאור השירות:
תיקון טלוויזית LED של חברת LG שכלל החלפת ספק כוח.
חוות דעת:
נתן לי טיפים איך לשמור על הטלוויזיה, נותן שירות מצוין, הוא מקצועי מאוד, נתן הרגשה שאכפת לו ולא בא לעשות עלי כסף, אני מרוצה וממליץ מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שי פלדמן, פתח תקווה.
משוב: 11/04/2019
תיאור השירות:
תיקון טלוויזיית פלזמה של חברת LG, שכלל החלפת לדים.
חוות דעת:
הוא בן אדם מדהים ועשה שירות ממש טוב, אני ממש מרוצה. גם היה אחלה מחיר לדעתי
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שאול ב. פתח תקווה.
אשרור: 03/04/2019
משוב: 31/01/2019
תיאור השירות:
תיקון טלויזיה.
חוות דעת:
היה מעולה! הוא הגיע אלינו הביתה, בדק את הטלויזיה, ואיבחן מיד את הבעיה. מקצועי מאוד. נותן יחס אישי. הוא עומד במילה שלו ומאוד אמין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שרה חמו, גבעת שמואל.
משוב: 17/03/2019
תיאור השירות:
החלפת לדים בטלויזיה LG.
חוות דעת:
שירות מצוין! שרות מהיר. עמידה בזמנים. מקצועי ואמין.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
אבנר דורמן, פתח תקווה.
משוב: 12/03/2019
תיאור השירות:
החלפת חלקים בלוח אם של טלוויזית לד שטוחה של חברת סמסונג.
חוות דעת:
זו הייתה חוויה מרוממת נפש! הוא אדם מאוד מאוד נחמד, סימפטי ואדיב. הוא עושה רושם מצוין וטיפל לי בטלוויזיה יחסית מאוד זריז. העבודה בסדר והטלוויזיה עובדת מאתמול בלי תקלות. הוא גם נתן לי אחריות ואמר להתקשר אם תתעורר כל תקלה שהיא, והוא יטפל בה במסגרת האחריות.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 1274 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי טלוויזיה רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני טלוויזיות. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק