מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
וידאו טיפ
איציק
ציון כללי:
9.93
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.93
זמנים 9.91
מחיר 9.79
איכות 9.93
דירוג כללי 9.93
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
נחמיה ורדיגר, אזור.
אשרור: 26/06/2020
משוב: 27/04/2020
תיאור השירות:
תיקון הסנכרון בין הממיר למסך טלוויזיה מחברת סמסונג.
חוות דעת:
הוא איש נפלא, הגיע בזמן עשה הכל עם אור בפנים ובעיניים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עופר ש. אזור.
משוב: 24/06/2020
חוות דעת:
היה ממש אחלה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יוסף לפין, יהוד.
משוב: 10/05/2020
תיאור השירות:
תיקון של שלט.
חוות דעת:
היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עמנואל ביטון, אזור.
אשרור: 26/04/2020
משוב: 25/02/2020
תיאור השירות:
תיקון בעיית תאורה בטלוויזיה של חברת LG.
חוות דעת:
הוא בא אלי עד הבית, תיקן, החזיר את הטלוויזיה ולבינתיים הביא לי משו זמני. היה מעולה, שירותי, הסביר לי את התקלה ממש לפרטים ובחיוך. הלוואי שכל נותני השירות היו חצי מזה. ממש מקצועי, אני מדרג אותו הכי גבוה שיש.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אילן ב. אור יהודה.
אשרור: 01/04/2020
משוב: 29/01/2020
תיאור השירות:
תיקון של טלוויזיה LCD.
חוות דעת:
איציק נתן שרות מעולה! הגיע באותו יום בשעות הנוחות לי. לקח את הטלוויזיה והשאיר לי טלוויזיה חלופית. בהמשך עדכן על תהליך התיקון ותיאם את המסירה של הטלוויזיה המתוקנת. וכל זאת במחיר סביר.נתן שרות אדיב ,מקצועי ומלא חן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רפי סימאני, אור יהודה.
אשרור: 28/11/2019
משוב: 14/05/2019
תיאור השירות:
ניסיון לתיקון טלוויזיה.
חוות דעת:
איציק פשוט נכס מדור של פעם! מילה שלו טובה יותר ממילה של 3000 כתובים. הוא נתן לי שירות מצוין, בדק את הטלוויזיה ונתן לי אחת חלופית של 50 אינצ', דאג שיהיה לי מה לראות בסוף השבוע. הוא התקשר אליי ואמר שהתקלה היא כנראה אחרת ממה שחשבנו והוא יזמין את החלק, אין לי מה לדאוג הוא מטפל בהכל, הוא גם לא הסכים לקחת תשלום עד שהוא לא מחזיר לי טלוויזיה מתוקנת. אני לא מאמין שקיבלתי שירות כזה, יש לי צמרמורת שאני רק חושב על זה, אני באמת מתגעגע לאנשים כאלה! בסוף הסתבר שהבעיה הייתה ממש במוח של הטלוויזיה והוא יכל לפתור גם את זה אבל אני החלטתי שלא לבצע את התיקון. הוא מבחינתי 10 בהכל, באמת מגיע לו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
‫שירה שי-יגיל‬‎, אור יהודה.
משוב: 10/11/2019
תיאור השירות:
ביקור טכנאי.
חוות דעת:
איציק הגיע ואמר שזאת לא בעיה שהוא יוכל לפתור אלא בעיה של חברת הטלוויזיה והוא עזר לי להתנהל מולם. אני לא יכלתי לתקשר איתם והוא הצליח. הוא עזר לי מאוד, הוא איש טוב ובעל יחס אישי ואנושי. חוויה טובה סך הכל.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ברק באבא, אור יהודה.
משוב: 24/06/2019
תיאור השירות:
בדיקת טלויזיה.
חוות דעת:
שירות טוב. הוא הגיע בזמן. אמר שהטלויזיה נשרפה ושלא משתלם לתקן.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
עידו צנג, יהוד.
אשרור: 20/06/2019
משוב: 21/04/2019
תיאור השירות:
החלפת ספק כוח בטלוויזיה של חברת סוני.
חוות דעת:
הוא היה מעולה, דייקן, מהיר, הוגן ואדיב. הוא לקח את הטלוויזיה לתיקון, נתן לי טלוויזיה חלופית וכבר יום אחרי תיקן והחזיר לי אותה. היה לי מאוד נוח לעבוד איתו. הוא מהיר, נוח ומתוקתק.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נדב סיונוב, אזור.
משוב: 05/06/2019
חוות דעת:
היה מצויין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 1729 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי טלוויזיה רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני טלוויזיות. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק