מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
וידאו טיפ
איציק
ציון כללי:
9.87
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.92
זמנים 9.93
מחיר 9.85
איכות 9.88
דירוג כללי 9.87
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
שרה ג. ראשון לציון.
משוב: 14/05/2020
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני לגבי בעיית סאונד בטלוויזיה.
חוות דעת:
איציק היה ממש מעולה. עזר לי מאוד דרך הטלפון. צלצלתי כי נעלם לנו הסאונד, הוא אמר לי לחבר את הכבל AUX לרמקול אחר חיצוני וזה באמת פתר לי את הבעיה. היה נחמד וסבלני. פירט לי על הכל והביא המלצות להבא.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ליזה דהן, ראשון לציון.
אשרור: 13/05/2020
משוב: 12/11/2019
תיאור השירות:
החלפת נורות לד בטלוויזיה של חברת dvc.
חוות דעת:
הוא היה מקסים בצורה שלא האמנתי! שירותי, אדיב ונעים, אפילו הציע להשאיר טלוויזיה חלופית, ג'נטלמן שלא רואים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רינת פרבר, ראשון לציון.
אשרור: 10/05/2020
משוב: 10/03/2020
תיאור השירות:
תיקון מסך בטלוויזיה מסוג Haier.
חוות דעת:
היה בסדר גמור. הוא הביא לי טלוויזיה חלופית, עשה את העבודה דיי מהר והתקלה תוקנה.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מירי ביטון, ראשון לציון.
משוב: 03/04/2020
תיאור השירות:
החלפת ספק כוח בטלוויזית LCD.
חוות דעת:
מרוצה מהשירות, המהירות והאדיבות. היה מאוד נחמד ותיקן מהר את הטלוויזיה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עידן חרוב, ראשון לציון.
משוב: 11/03/2020
תיאור השירות:
תיקון לדים בטלוויזיה מסוג LG.
חוות דעת:
היה בסדר גמור. הוא הביא טלוויזיה חלופית והחזיר את הטלוויזיה אחרי שבוע. אין תלונות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
קופרמן מלך, ראשון לציון.
משוב: 09/03/2020
תיאור השירות:
תיקון תמונה של טלוויזיה מחברת acer.
חוות דעת:
בן אדם גאון, ישר, אדיב, ממש חבל על הזמן, לא סתם הוא מדורג כל כך גבוהה, אין עליו!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אמיר אהובים, ראשון לציון.
אשרור: 02/03/2020
משוב: 31/12/2019
תיאור השירות:
החלפת כרטיס מסך בטלוויזיה 40 אינץ' של חברת סמסונג.
חוות דעת:
היה מדהים. התרשמתי אצלו מהכל, הוא היה מקסים, הגון וישר. מגיע לו את כל הכבוד שבעולם, חד משמעית.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מאיה קריאל, ראשון לציון.
משוב: 10/02/2020
חוות דעת:
היה עשר! היה גמיש בשעות שרציתי , פתר לי את הבעיה שהייתה לי ואני ממליצה בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יניב לוי, ראשון לציון.
משוב: 28/01/2020
תיאור השירות:
התקנת זרוע ברקן על הקיר ותליית טלוויזיה.
חוות דעת:
היה נפלא! איציק נתן מחיר טוב, עשה עבודה טובה והכל היה בסדר. אחלה בן אדם.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מורן שער, ראשון לציון.
משוב: 09/01/2020
תיאור השירות:
תיקון תאורה אחורית בטלוויזיה פלזה.
חוות דעת:
הוא היה מצוין! קודם כל כבן אדם הוא מאוד חייכני ונעים. הוא הגיע אלי מרחוק כבר באותו יום שדיברתי איתו ובגלל שלא היו לו את החלקים שהיה צריך, הוא הביא לי טלוויזיה חלופית ואחרי שבוע הטלוויזיה שלי חזרה מתוקנת . הוא אמר לי שאם יש בעיה אני תמיד יכולה להתקשר אליו ונתן לי אחריות על התיקון. הוא עשה עבודה מאוד מקצועית, אדיבה ושירותית והמחיר היה סביר בהחלט. אני מרוצה ממנו מאוד :)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 1637 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי טלוויזיה רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני טלוויזיות. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

טכנאי טלויזיה נוספים באזור ראשון לציון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק