מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
וידאו טיפ
איציק
ציון כללי:
9.89
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.94
זמנים 9.93
מחיר 9.82
איכות 9.93
דירוג כללי 9.89
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
יצחק רפפורט, רמת השרון.
משוב: 24/02/2020
תיאור השירות:
תיקון תקלה בטלוויזיה של חברת סמסונג.
חוות דעת:
הזמנתי את איציק והייתי מאוד מרוצה. הוא לקח את הטלוויזיה לבד אליו אפילו שהיא הייתה כבדה מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עדי נוי, כפר שמריהו.
משוב: 14/02/2020
תיאור השירות:
תיקון לוח אם בטלוויזיה של חברת LG.
חוות דעת:
איציק נתן שירות מסור, רציני ומקצועי. הוא פשוט איש מקסים ובהחלט אעזר בו שוב במקרה שתהיה לי תקלה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
פטריסיה וילדבאום, הרצליה.
אשרור: 12/02/2020
משוב: 12/12/2019
תיאור השירות:
החלפת כרטיס קול בטלוויזיה שטוחה של חברת LG.
חוות דעת:
הכול היה בסדר גמור, הוא הגיע מהר והיה יסודי וגם מבחינת המחיר הרגשנו שהוא היה הוגן. בזמן שעבד על התיקון הוא סיפק לנו טלוויזיה חלופית לימים הללו. בעל מקצוע מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מירי דנדן, רמת השרון.
אשרור: 31/01/2020
משוב: 16/05/2019
חוות דעת:
היה סבבה לגמרי!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שגית אסף, הרצליה.
אשרור: 20/01/2020
משוב: 21/11/2019
תיאור השירות:
תיקון כרטיס מסך של טלוויזיה מחברת LG.
חוות דעת:
הוא היה מעולה, הגיע לבדוק את הטלוויזיה, עלה מייד על הבעיה, לקח אותה איתו למעבדה והביא מכשיר חלופי. היה אדיב ושירותי. ממש עשר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דורון שחורי, כפר שמריהו.
אשרור: 19/01/2020
משוב: 23/01/2017
תיאור השירות:
בדיקת טלויזיה.
חוות דעת:
הוא הגיע לבדוק טלויזיה ישנה שהיה בה חלק שקיצר וגילה שאי אפשר להזמין חלק חילוף לחלק המקולקל. הוא היה נחמד, הגיע בזמן והיה מקצועי.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
דליה קרייזלר, הרצליה.
אשרור: 06/01/2020
משוב: 10/09/2019
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני בנוגע לתיקון מסך טלוויזיה וקניית טלוויזיה חדשה.
חוות דעת:
היה לי מסך שחור ולא ידעתי מה זה, התקשרתי אליו כדי לקבוע איתו שיגיע והוא הסביר לי מה בדיוק הבעיה ושאי אפשר לתקן. ייעץ לי מה לקנות, איך לקנות, עזר לי וענה לי על כל השאלות בסבלנות ובנכונות. אמר לי שאם אני אתקל בעוד בעיות אני יכולה תמיד לפנות אליו, פשוט החזיר לי את האמון בבני אדם. הוא כל כך עוזר, אכפתי, אין לי מילים, הוא עשה לי את היום, השבוע החודש והשנה! הבנאדם הגון ואכפתי. פשוט תענוג.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
פנינה פולוילר, כפר שמריהו.
אשרור: 22/12/2019
משוב: 23/10/2019
תיאור השירות:
הורדת טלוויזיה תלויה ובדיקתה והתקנת טלוויזיה חדשה של חברת טושיבה, סידורה והחלפת כבל.
חוות דעת:
הוא בא במהירות תוך כמה דקות והיה מקצועי, אדיב, סופר נחמד ונהנינו מאוד! הוא גם גבה מחיר טוב והגון ואמליץ בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ADY ESHED, הרצליה.
משוב: 19/12/2019
תיאור השירות:
תיקון כבל בטלוויזיה.
חוות דעת:
עשה עבודה סבבה ואני ממש מרוצה ממנו!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלון פ. הרצליה.
משוב: 15/12/2019
תיאור השירות:
תיקון שכלל החלפת אינוונטור בטלוויזיה של חברת LG.
חוות דעת:
השירות שלו היה מעולה, סבלני, דיבר בגובה העיניים, עמד בזמנים, דאג להביא טלוויזיה חלופית.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 1532 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי טלוויזיה רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני טלוויזיות. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק