מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
איציק
ציון כללי:
9.85
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.93
זמנים 9.87
מחיר 9.79
איכות 9.88
דירוג כללי 9.85
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
שלי ע. כפר סבא.
משוב: 12/09/2019
תיאור השירות:
תיקן טלויזיה שהled בה נשרף.
חוות דעת:
אני ממליצה על איציק מכל הלב! איש מקצוע של ממש. לקח את הטלויזיה לתיקון ובינתיים השאיר לי טלויזיה חלופית! שירות הרבה מעל הציפיות שלי. אמין, נעים, מקצועי. מזמן לא נתקלתי באיש מקצוע ששילמתי לו כל כך בכיף!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אריאל בן ארי, כפר סבא.
משוב: 09/09/2019
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני לגבי חיבור ממיר בטלוויזיה LG.
חוות דעת:
התקשרתי אליו די מאוחר בערב והוא הדריך אותי דרך הטלפון שלב אחר שלב איך לחבר את הממיר. הייתי בהלם מהשירות האדיב, המקצועי וללא שום עלות. הוא בנוסף הציע לי להתקשר אם לא אצליח ולאחר מכן התקשר לוודא שהכל בסדר.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
בילי בנזימן, כפר סבא.
משוב: 08/09/2019
תיאור השירות:
תיקון טלוויזיה.
חוות דעת:
אני מאוד מרוצה!הייתי בטוחה שהטלויזיה שבקה חיים. איציק הגיע צ'יק צ'ק למזלי וסידר ביעילות את הבעיה במחיר צדיק ביותר! אמשיך איתו בעתיד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יעקב נוס, כפר סבא.
משוב: 27/08/2019
תיאור השירות:
החלפת מנורת מסך בטלוויזיה.
חוות דעת:
היה בסדר גמור והיינו שבעי רצון!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
10
9
כללי
גירסאות
רותי ב. הוד השרון.
אשרור: 18/08/2019
משוב: 20/05/2019
תיאור השירות:
תיקון חיבור אנטנה לטלוויזיה.
חוות דעת:
איציק נתן שירות מהיר, יעיל, מקצועי ואדיב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שישו אינציגר, כפר סבא.
משוב: 14/08/2019
תיאור השירות:
החלפת לדים בטלוויזיה של חברת L.G.
חוות דעת:
נתן שירות מצוין! אני מרוצה מהכל, מהיחס, מהמהירות, מהתיקון, היה מאוד נחמד ויעיל.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עומר הלון, רעננה.
משוב: 12/08/2019
תיאור השירות:
תיקן מסך שחור בטלוויזיה.
חוות דעת:
היה מצוין, הכל היה בסדר גמור! היה אדיב ומקצועי. סיפק טלוויזיה חלופית לימי התיקון. שירות מעולה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אפרים ו. רעננה.
משוב: 11/08/2019
תיאור השירות:
בדיקת טלוויזיה.
חוות דעת:
היה בסדר, אני בכללי מרוצה.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
שי שר, רעננה.
משוב: 05/08/2019
תיאור השירות:
תיקון כרטיס בטלוויזיה.
חוות דעת:
איציק היה מקצועי ונחמד, לקח את הטלוויזיה והחזיר לנו מתוקן, הוא עמד בזמנים והמחיר היה הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אהד ש. רעננה.
משוב: 29/07/2019
תיאור השירות:
יעוץ טלפוני לגבי תיקון טלוויזיה.
חוות דעת:
דרך הטלפון הוא הסביר לי מה לעשות. בזכותו נחסך לי זמן וכסף. הוא ממש השקיע מזמנו הפרטי, נתן יעוץ טוב והכל בחינם. אני מרוצה!
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 1378 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי טלוויזיה רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני טלוויזיות. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק