מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
וידאו טיפ
איציק
ציון כללי:
9.94
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.94
זמנים 9.94
מחיר 9.84
איכות 9.93
דירוג כללי 9.94
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
אוה פופוביץ, כפר סבא.
משוב: 05/07/2020
תיאור השירות:
ייעוץ עבור החלפת כרטיס לטלוויזיה חברת סמסונג.
חוות דעת:
הוא היה סך הכל בסדר. הוא הגיע ולקח את הטלוויזיה לבדיקה בחברה, אבל עלות תיקון הכרטיס היה יקר מדי והחלטנו בסוף לקנות טלוויזיה חדשה.
מחיר
8
זמנים
9
יחס
9
8
כללי
גירסאות
רחל ליבנה, רעננה.
אשרור: 03/07/2020
משוב: 04/05/2020
תיאור השירות:
תיקון לדים בטלויזיה חברת LG.
חוות דעת:
היה מעולה. איציק היה מקצועי ורציני. היתה לי בעיה עם הלדים בטלוויזית LG שלי והוא תוך שעה ענה והגיע לקחת את הטלוויזיה והביא מיוזמתו טלוויזית LG חלופית שמגיבה לאותו שלט אפילו. לאחר מכן הוא דאג לעדכן אותי בכל שלב והחזיר לי טלוויזיה עובדת ובמחיר מציאה. בקיצור הוא מומלץ בלב שלם
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ציפי סוסן, כפר סבא.
משוב: 30/06/2020
תיאור השירות:
בדיקת טלוויזיה סמסונג LCD.
חוות דעת:
הוא היה סבבה! הוא המליץ לי לתקן אבל השווי של התיקון היה יקר, אז ויתרתי. מתרשמת שהיה אמין ומקצועי!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
משה מנובלה, כפר סבא.
משוב: 10/06/2020
תיאור השירות:
יעוץ טלפוני עבור תיקון טלוויזיה.
חוות דעת:
מדהים! הוא מקצוען ומומחה במה שהוא עושה. יש לו לב טוב ורצון לעזור ללקוחות גם אם הוא לא מרוויח.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דנה שטייו, רעננה.
משוב: 08/06/2020
תיאור השירות:
תיקון לוח אם בטלוויזית פלזמה.
חוות דעת:
אין דברים כאלה! הוא היה הוגן ממש, השאיר לי טלוויזה חלופית למשך שבועיים, לקח מחיר מעולה בעיני, ממש זול. בן אדם של פעם, ממש אין דברים כאלה!, ממליצה בחום, מגיע לו 100 מתוך 100.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עזרא שאול, הוד השרון.
משוב: 07/06/2020
תיאור השירות:
תיקון טלויזיה.
חוות דעת:
היה בסדר גמור! איתר את התקלה, הציע טלוזיה חילופית, תיקן והחזיר לפני הזמן שנקב. כל זה במחיר הוגן.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
רותם ג. כפר סבא.
משוב: 07/06/2020
תיאור השירות:
תיקון טלויזיה שכלל החלפת נורות.
חוות דעת:
היה מצוין! הוא היה מאד מקצועי, נעים ואדיב. ללא ספק מסוג בעלי המקצוע שנעים לפגוש ולקבל מהם שירות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ניר א. רעננה.
משוב: 28/05/2020
תיאור השירות:
תיקון לדים לטלוויזית לד של חברת LG בגודל 47 אינץ'
חוות דעת:
היה מצויין, הוא נתן מחיר הוגן, לא נתן מחיר לפני שעלה על הבעיה. הוא נתן שירות טוב, ביצע עבודה טובה ועבד מהר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
משה גרנות, רעננה.
משוב: 19/05/2020
תיאור השירות:
החלפת ספק בטלוויזיה ישנה.
חוות דעת:
השירות 10, המחיר סביר והוא בן אדם נחמד. יש לנו טלוויזיה ישנה שלא רציתי להחליף, איציק הגיע אליי לאסוף את הטלוויזיה וכעבור חמישה ימים הוא החזיר אותה עם אורך חיים נוסף.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יהודה ט. רעננה.
משוב: 18/05/2020
תיאור השירות:
תיקון טלוויזיה מחברת פנסוניק.
חוות דעת:
הוא היה ממש מאה אחוז. מקצועי, אמין וסבלני. אני מרוצה לאללה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 1687 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי טלוויזיה רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני טלוויזיות. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק