מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
איציק
ציון כללי:
9.86
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.90
זמנים 9.88
מחיר 9.74
איכות 9.86
דירוג כללי 9.86
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
דקל אסף, כפר סבא.
משוב: 12/06/2019
תיאור השירות:
החלפת פאנל לדים בטלוויזיה של חברת פיליפס.
חוות דעת:
איציק היה מצוין, שירות אדיב, מקצועי, הסביר על הבעיה, הציע טלוויזיה חלופית, תוך כמה ימים הטלוויזיה שלי חזרה ואני מרוצה ממנו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
תמי מרקוס, כפר סבא.
משוב: 08/06/2019
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני בנוגע לטלוויזיה.
חוות דעת:
לא היה ניתן לשלוט על הסאונד בטלוויזיה, 2 היה חלש ו 3 צועק. פתר את הבעיה דרך הטלפון בחביבות ומקצועיות. בהחלט ממליצה בחום ואזכור לפנות לאיציק אם תהיה עוד בעייה. מאחלת לו פרנסה טובה - איש הגון. תודה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ארטיום טרחוב, כפר סבא.
משוב: 28/05/2019
תיאור השירות:
התקנת לדים בטלוויזיה של חברת LG.
חוות דעת:
הכל בסדר, הוא הגיע בזמן והיה מקצועי ונחמד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
איתן בר לב, כפר סבא.
משוב: 27/05/2019
תיאור השירות:
תיקון טלוויזיה חכמה.
חוות דעת:
הייתה תקלה עם הטלוויזיה שלי, ובמקום לבוא אליי הוא אבחן את התקלה במקצועיות, ואמר לי לקנות מכשיר מסוים. ואכן המכשיר הצליח לסדר את התקלה. הוא היה נעים ונחמד מאוד גם בטלפון. הייתי ממש בשוק מאיכות השירות מפני שהוא יכל לבוא אליי ולקחת כסף והוא לא עשה זאת.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רותי ב. הוד השרון.
משוב: 20/05/2019
תיאור השירות:
תיקון חיבור אנטנה לטלוויזיה.
חוות דעת:
איציק נתן שירות מהיר, יעיל, מקצועי ואדיב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ישראל לביא, רעננה.
אשרור: 12/05/2019
משוב: 11/03/2019
תיאור השירות:
החלפת רמקולים לטלויזיה.
חוות דעת:
הכל היה מאה אחוז! אדם נעים הליכות, סייע בהסברים והביע נכונות לסייע באמצעות הטלפון.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
הארי ו. הוד השרון.
אשרור: 05/05/2019
משוב: 06/03/2019
תיאור השירות:
תיקון מקלט בשל חיבור HDMI פגום.
חוות דעת:
השירות היה מצוין! הגיע בזמן, היה מקצוען, ישר ונחמד. גם העלות בהחלט סבירה. ממליץ בחום על שירותיו. ציון 10.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
כפיר לוי, רעננה.
משוב: 02/05/2019
תיאור השירות:
תיקון טלויזיה.
חוות דעת:
היה מצוין! זאת הפעם השניה שאני משתמש בשרות שלו. הפעם הוא היה אצל אמא שלי והבנתי שאפילו לא היתה תקלה אבל הוא סידר את החוטים והכל עבד. הוא לקח מחיר סמלי שבהחלט מגיע לו. כמו בפעם הקודמת היה מושלם.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גלי דימנשטין, רעננה.
משוב: 23/04/2019
תיאור השירות:
ניסיון תיקון טלוויזיה בעקבות תקלה של חברת הכבלים.
חוות דעת:
הוא בדק הכל ביסודיות אבל לא הצליח לתקן כי לא היו לו חלקים חלופיים. הוא ממש עמד בזמנים והיה נחמד. לא נותרה לי ברירה אלא לקנות טלוויזיה חדשה, אבל הוא השאיר לי גם טלוויזיה חלופית שלו.
איכות
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יובל-אור פורת, רמות השבים.
משוב: 15/04/2019
תיאור השירות:
תיקון מסך טלוויזיה בבית פרטי.
חוות דעת:
איציק היה מצוין, מקסים, עבד מהר, לקח את הטלוויזיה והחזיר אותה אלי בלי בעיה, עזר בעוד דברים, עשה עבודה טובה ואני מרוצה ממנו הוא פשוט עשר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 1266 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי טלוויזיה רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני טלוויזיות. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק