מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
איציק
ציון כללי:
9.86
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.93
זמנים 9.90
מחיר 9.73
איכות 9.91
דירוג כללי 9.86
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
מאיה אטון, תל אביב.
משוב: 10/10/2019
תיאור השירות:
בדיקת טלוויזיה של חברת סמסונג.
חוות דעת:
היה מצוין, ממש מעולה. הוא היה מאוד אדיב, הגיע בזמן מתי שקבענו ועשה בדיקה למה שצריך. אמר שצריך להחליף כרטיס והחלטנו בסוף לא לתקן. הוא השאיר לנו טלוויזיה חלופית למשך החג.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ניר זוסמן, תל אביב.
משוב: 08/10/2019
תיאור השירות:
תיקון טלוויזיה של חברת LG.
חוות דעת:
השירות היה נעים, היה לי ממש טוב איתו, הסביר מה התקלה ומה אפשר לעשות. תיקן תוך יומיים ויש לציין שהציע לי טלוויזיה חלופית. אני מאוד מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מיכל מ. תל אביב.
משוב: 07/10/2019
תיאור השירות:
תיקון מערכת קולנוע ביתית.
חוות דעת:
היה נהדר! איציק הגיע בזמן , היה מקצועי והגון. היינו מרוצים מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מנשה בדלוב, תל אביב.
משוב: 03/10/2019
תיאור השירות:
תיקון תקלה בטלוויזיה מסוג טושיבה.
חוות דעת:
פניתי אליו בעקבות תקלה שהייתה לאמא שלי שלא דוברת עברית והוא הסביר לנו דרך הטלפון איך לפתור את התקלה. הוא אמר לאמא שלי דרכי בדיוק מה לעשות ועזר לי דרך הטלפון! ממש הוא היה עשר, פשוט חבל על הזמן. הוא הסביר צעד אחר צעד בדיוק מה לעשות ואיך לתקן לבד, והמליץ לנו לבצע פתרון זול וקל ולא לתקן ולהוציא מאות שקלים. הכל היה מעולה.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ארז מתתיהו, תל אביב.
משוב: 02/10/2019
חוות דעת:
שירות מדהים ואיש מדהים. ישר, הגון ודואג שהלקוח יהיה מרוצה ומעודכן לגבי כל מהלך שהוא עושה. ממליץ בחום!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יוסי ס. תל אביב.
משוב: 25/09/2019
תיאור השירות:
תיקון טלוויזית LED של פיליפס.
חוות דעת:
היה מעולה! היו אזורים בהירים מדי במסך כי נורות הלד התחילו לזוז, הוא תיקן את הבעיה!
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רז ד. תל אביב.
אשרור: 25/09/2019
משוב: 03/07/2019
חוות דעת:
היה פשוט תענוג!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
איתן סתת, תל אביב.
משוב: 24/09/2019
חוות דעת:
היה ממש אחלה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אנה רייזל, תל אביב.
משוב: 23/09/2019
תיאור השירות:
ניסיון לתיקון מסך בטלוויזיית לד, 40 אינץ' לד של חברת טושיבה.
חוות דעת:
בסדר גמור. הוא היה הגון, העמידה בזמנים והשירות היו מעולים אבל המחיר היה קצת גבוה לדעתי. הוא לקח את הטלוויזיה למעבדה,, הביא לי טלוויזיה חלופית והיה ממש בסדר, אבל בסוף לא תיקן כי המסך הלך והוא גבה עבור ביקור בלבד.
מחיר
5
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רוני בן ארויה, תל אביב.
משוב: 23/09/2019
חוות דעת:
היה מעולה! התברר שלא היתה תקלה, הוא נתן לנו הסבר מפורט על תפעול נכון, הגיע בזמן והיה אדיב וסבלני, שילמנו על הביקור בלבד ובהחלט נזמין אותו אם תהיה תקלה נוספת.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 1406 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי טלוויזיה רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני טלוויזיות. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק