מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
שלמה
ציון כללי:
9.60
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.74
זמנים 9.89
מחיר 9.07
איכות 9.64
דירוג כללי 9.60
התפלגות

מחושב על 58 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
טל פרל, תל אביב.
משוב: 26/07/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בכיור המטבח, החלפת סיפון והתקנת נשם.
חוות דעת:
שלמה עשה עבודה מאוד טובה ויפה והמחיר היה הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
אלינור גליקמן, תל אביב.
אשרור: 18/07/2019
משוב: 19/05/2019
תיאור השירות:
החלפת ברז במטבח וברז של כיור הרחצה בבית.
חוות דעת:
מעולה, הוא היה נחמד, מקצועי, הגון, הגיע בזמן, גבה מחיר טוב ויש לי רק מילים טובות לומר עליו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רן ש. תל אביב.
משוב: 16/07/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה מהניאגרה והחלפת גומיה.
חוות דעת:
היה מעולה. היו כמה בעיות שהוא היה צריך לטפל בהן והוא הציב לי רמות שונות של גימור, נתן אופציות בטווח מחירים ונתן לי להחליט מה אני רוצה לעשות. המחיר היה נראה לי סבבה, הוא הגיע מתי שאמר שיגיע וגם נתן לי אחריות לשנה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
תהילה גיגי הראל, תל אביב.
משוב: 19/05/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בשירותים.
חוות דעת:
הכל היה אחלה. הוא הגיע ביום שבת אך המחיר היה יקר מדיי לטעמי.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
אילנה לוין, תל אביב.
משוב: 14/05/2019
תיאור השירות:
החלפת מושב אסלה.
חוות דעת:
הוא היה משהו משהו, הגיע ממש בזמן, הסביר לי מה הוא בדיוק עושה והציג אלטרנטיבות. עשה עבודה מהירה והיה נעים הליכות, רואים שהוא בעל מקצוע מקצועי ביותר, לקח את הסכום שסיכמנו מראש ואני מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אריאל אוינר, תל אביב.
משוב: 29/04/2019
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני לגבי תיקון צינור מים קרוע.
חוות דעת:
נעזרתי בשלמה טלפונית, הוא מאוד מאוד אדיב. במקום להסתבך איך להחליף את הצינור הוא הסביר לי בקלות וביעילות איך לסדר את זה עצמאית והבעיה נפתרה והכל בסדר.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אבי לבטון, מודיעין.
משוב: 07/10/2019
תיאור השירות:
התקנת ברז במטבח.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור. הייתי מרוצה, השירות היה מהיר מאוד ואדיב, הוא נקב בסכום מראש וזה מה שבאמת גבה בפועל, היה ממש מקצועי ואין תלונות.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
אמילי ר. ירושלים.
משוב: 02/10/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בביוב.
חוות דעת:
היה ממש אחלה! מגיע לו עשר בהכל!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
חן ש. מודיעין.
משוב: 29/09/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בכיור מטבח.
חוות דעת:
שלמה היה יום שלם אצלנו והבעיה חזרה כמה פעמיים, בסוף החליף חלק, עשה חיבור למדיח והבעיה נפתרה, נחמד מאוד, הגיע בזמן בכל הפעמים וסך הכל בסדר.
איכות
7
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
8
כללי
גירסאות
אבירם קוויט, שוהם.
משוב: 27/09/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בחדר שירות ובמטבח.
חוות דעת:
שלמה היה מקצועי, עמד בזמנים והיה נחמד. ממליץ :)
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 58 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק