מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
ג'ניה
ציון כללי:
9.82
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.87
זמנים 9.84
מחיר 9.66
איכות 9.87
דירוג כללי 9.82
התפלגות

מחושב על 91 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
יוסף הופמן, שוהם.
משוב: 16/06/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה עקשנית בצנרת ביתית.
חוות דעת:
היה מצויין! הגיע בזמן שקבענו, הפגין מקצועיות רבה, בעל ציוד מקצועי שאין לאינסטלטורים רבים וגם אחרי שפתח את הסתימה מחדר רחצה אחד התעקש לבדוק גם מחדר הרחצה השני. מחיר הגון. בטוח שאשתמש בשירותיו גם בעתיד אם אזדקק להם.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
גיא שביטלובסקי, שוהם.
משוב: 02/06/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה בברז אמבטיה.
חוות דעת:
הייתה נזילה ממקור לא ידוע, הוא הצליח בצורה מאוד כשרונית למצוא אותה ותיקן את הנזילה. היה מאוד נחמד, מקצועי, הגיע בזמן וגבה מחיר הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שלומי שני, שוהם.
משוב: 05/05/2019
תיאור השירות:
תיקון צינור SP שנסדק.
חוות דעת:
העבודה התבצעה עם גישה מוגבלת לאיזור העבודה, ולמרות הקשיים התבצעה במקצועיות רבה. ג'ניה הגיע בדיוק בזמן שקבענו וביצע תיקון ממש מקצועי. הוא איש מקצוע שעובד עם ציוד טוב, תקני ואיכותי, יודע מה הוא עושה והגון מאד. הוא אמין מאד וניתן לסמוך עליו בכל ההיבטים. המחירים שהוא גובה הגונים. אין שום ספק שבכל מקרה עתידי שלא יהיה אקרא לו. ממליץ בחום להשתמש בשירותיו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עידית יחזקאל‬‎, כפר דניאל.
משוב: 11/04/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה באסלה סמויה והחלפת גומיות באסלה.
חוות דעת:
אני מאוד מרוצה מהשירות! הוא מקצועי, עובד נקי ומסביר כל דבר, בדק גם דברים נוספים שביקשתי ממנו והיה מאד שרותי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
איל שמר, שוהם.
משוב: 05/02/2019
תיאור השירות:
צילום צנרת וניסיון לפתיחת סתימה.
חוות דעת:
מקצועי ושירותי מאד. לוקח ברצינות רבה את עבודתו. יש לנו סתימה לא קבועה שחוזרת מידי פעם וסיבתה לא ברורה והוא ניסה לפתור את הבעיה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יעל חיים, קרית אונו.
משוב: 16/06/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה שנוצרה בעקבות מגבונים.
חוות דעת:
הוא פתר את הבעיה ממש תוך דקה אבל המחיר שלו היה מאוד גבוהה בעיניי. לא הייתי מרוצה בכלל מהנושא של המחיר, כל היתר היה בסדר גמור.
איכות
10
מחיר
7
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סיון מאייר, רמת השרון.
משוב: 13/06/2019
חוות דעת:
היה מאוד נחמד!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
זאב הוכשטיין, רמת גן.
משוב: 13/06/2019
תיאור השירות:
החלפת ברז ותיקון ניאגרה בשירותים.
חוות דעת:
היה מעולה. הוא הגיע בזמן מתי שקבענו, היה מקצועי ונחמד. ממש יוצא מין הכלל.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שרון רייפמן, רעננה.
אשרור: 12/06/2019
משוב: 11/04/2019
תיאור השירות:
החלפת מצוף בניאגרה סמויה.
חוות דעת:
הוא היה מעולה! אדם אמין, הוא הראה לי למה המצוף הקיים פגום, הוא הסביר לי את השלבים והיה הגון.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גלעד ק. רמת גן.
משוב: 12/06/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה במקלחת והחלפת סיפון במטבח.
חוות דעת:
הוא היה עשר מכל הבחינות, הוא היה מאוד מקצועי במה שהוא עשה, המחיר היה הוגן לגמרי, מאוד אמין ומהיר, הוא הגיע תוך יום. היה ממש על הכיפאק.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 91 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק