מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
ג'ניה
ציון כללי:
9.94
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.97
זמנים 9.94
מחיר 9.76
איכות 9.96
דירוג כללי 9.94
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
ירוחם ב. שוהם.
משוב: 05/08/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בכיור מטבח.
חוות דעת:
היה מדהים! מאד מקצועי, הגיע אחרי שעתיים. אדיב מאד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
יפי\ יפה א. שוהם.
משוב: 20/06/2019
תיאור השירות:
החלפת ברז צינור ראשי ובדיקת נזילה מתחת לכיור במטבח.
חוות דעת:
הוא היה מקסים, אין דברים כאלה, היה ממש תענוג לעבוד איתו, הוא הגיע בזמן ועשה את העבודה בצורה מקצועית, אדם נחמד מאד ואמין, שירות מעל ומעבר ולקח מחיר הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יוסף הופמן, שוהם.
משוב: 16/06/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה עקשנית בצנרת ביתית.
חוות דעת:
היה מצויין! הגיע בזמן שקבענו, הפגין מקצועיות רבה, בעל ציוד מקצועי שאין לאינסטלטורים רבים וגם אחרי שפתח את הסתימה מחדר רחצה אחד התעקש לבדוק גם מחדר הרחצה השני. מחיר הגון. בטוח שאשתמש בשירותיו גם בעתיד אם אזדקק להם.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גיא שביטלובסקי, שוהם.
משוב: 02/06/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה בברז אמבטיה.
חוות דעת:
הייתה נזילה ממקור לא ידוע, הוא הצליח בצורה מאוד כשרונית למצוא אותה ותיקן את הנזילה. היה מאוד נחמד, מקצועי, הגיע בזמן וגבה מחיר הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שלומי שני, שוהם.
משוב: 05/05/2019
תיאור השירות:
תיקון צינור SP שנסדק.
חוות דעת:
העבודה התבצעה עם גישה מוגבלת לאיזור העבודה, ולמרות הקשיים התבצעה במקצועיות רבה. ג'ניה הגיע בדיוק בזמן שקבענו וביצע תיקון ממש מקצועי. הוא איש מקצוע שעובד עם ציוד טוב, תקני ואיכותי, יודע מה הוא עושה והגון מאד. הוא אמין מאד וניתן לסמוך עליו בכל ההיבטים. המחירים שהוא גובה הגונים. אין שום ספק שבכל מקרה עתידי שלא יהיה אקרא לו. ממליץ בחום להשתמש בשירותיו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עידית יחזקאל‬‎, כפר דניאל.
משוב: 11/04/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה באסלה סמויה והחלפת גומיות באסלה.
חוות דעת:
אני מאוד מרוצה מהשירות! הוא מקצועי, עובד נקי ומסביר כל דבר, בדק גם דברים נוספים שביקשתי ממנו והיה מאד שרותי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
איל שמר, שוהם.
משוב: 05/02/2019
תיאור השירות:
צילום צנרת וניסיון לפתיחת סתימה.
חוות דעת:
מקצועי ושירותי מאד. לוקח ברצינות רבה את עבודתו. יש לנו סתימה לא קבועה שחוזרת מידי פעם וסיבתה לא ברורה והוא ניסה לפתור את הבעיה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ברק אזולאי, בת ים.
אשרור: 06/10/2019
משוב: 06/08/2019
תיאור השירות:
יעוץ טלפוני לגבי חור בצינור.
חוות דעת:
הייתי צריך עזרה ראשונה, הוא אמר לי איזה חומר לקנות ואיך לאטום את החור בכוחות עצמי, העצות שלו עזרו מאד ופתרו את הבעיה. היה אחלה, הוא היה נחמד מאד.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רוני פצה, הוד השרון.
אשרור: 02/10/2019
משוב: 03/07/2019
חוות דעת:
היה ממש אחלה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
צבי רוזנפלד, נורדיה.
אשרור: 02/10/2019
משוב: 02/08/2019
תיאור השירות:
החלפת צינור ברזל לצינור פלסטיק.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
היה מצויין. היה מעולה! מקצועי, נותן עצות טובות, מחיר הוגן ואפילו עושה אקסטרה ללא חיוב נוסף. תחושה של בעל מקצוע הוגן.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 156 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק