מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
ג'ניה
ציון כללי:
9.83
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.88
זמנים 9.84
מחיר 9.65
איכות 9.87
דירוג כללי 9.83
התפלגות

מחושב על 96 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
שושנה רוזנטל, פתח תקווה.
משוב: 19/06/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בכיור מטבח.
חוות דעת:
מעולה בכל הבחינות. ג'ניה בחור נחמד ואין לי מילים לתאר! עוד לא היה אצלי בעל מקצוע כזה. הוא הגיע אפילו לפני הזמן, הודיע לפני שבא, ישר ניגש לעניין, לקח מחיר סביר ונתן לי טיפים כדי שזה לא יקרה שוב. הוא בחור טוב, נחמד ואדיב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
ליאל א. פתח תקווה.
משוב: 18/06/2019
תיאור השירות:
תיקון צנרת ראשית בבית פרטי.
חוות דעת:
בחור מקסים, מקצועי, מאוד נחמד וסבלני. הגיע אחרי שמונה בערב בתוך חצי שעה, עשה עבודה מעולה וגבה פחות ממה שאמר בשיחה מקדימה. מושלם!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עידו ניסני, פתח תקווה.
משוב: 05/06/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה בשירותים.
חוות דעת:
מצוין! הייתי מרוצה מהכל! לקח יותר מזה ממה שהוא צפה אבל לא נורא.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יניב לוין, פתח תקווה.
משוב: 05/06/2019
תיאור השירות:
החלפת ברז בכיור.
חוות דעת:
הוא עשר. הוא הגיע בזמן, לקח מחיר סביר והיה מאוד נחמד. עשה עבודה טובה ומקצועית.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
לודמילה מ, פתח תקווה.
משוב: 03/06/2019
תיאור השירות:
החלפת גומיות בצנרת מטבח.
חוות דעת:
היה בסדר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דני שטרמן, פתח תקווה.
אשרור: 29/05/2019
משוב: 28/03/2019
תיאור השירות:
תיקון ניאגרה סמויה של חברת גרואה.
חוות דעת:
היה נפלא ומעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גלית ב. גבעת שמואל.
משוב: 23/05/2019
תיאור השירות:
התקנת ברז חדש בכיור של המטבח.
חוות דעת:
ג׳ניה הגיע במהירות לסייע באיתור ותיקון הדליפה. מקצועי ביותר, נעים מאד ומתמחר בהוגנות. מומלץ בחום!!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
כרמית הרשמן, גבעת שמואל.
משוב: 22/05/2019
תיאור השירות:
החלפת ברז ופירוק טוחן אשפה.
חוות דעת:
היה על הכיפאק!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נוח שם, כפר סירקין.
משוב: 05/05/2019
תיאור השירות:
איתור ותיקון נזילה מאסלה.
חוות דעת:
היה בסדר גמור. הוא טיפל בבעיה, פתר אותה והתרשמתי שהוא בחור נחמד מאוד. הייתה נזילה בשירותים והמחיר שלקח נראה לי בסדר, הגיוני. הוא אמין ובעל מקצוע טוב
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
בלה מצניק, פתח תקווה.
משוב: 05/05/2019
תיאור השירות:
החלפת סיפון במטבח.
חוות דעת:
הוא מצוין. הוא פתר את הבעיה, הגיע בזמן קצר והיה ממש בסדר גמור. הייתה לי סתימה במטבח והוא בהתחלה ניסה לפרק ולפתוח את הסיפון אבל ראה שאי אפשר ובסוף החליף אותו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 96 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק