מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
ג'ניה
ציון כללי:
9.94
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.96
זמנים 9.93
מחיר 9.78
איכות 9.95
דירוג כללי 9.94
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
רון צפריר, בת ים.
משוב: 27/11/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה בצנרת ביוב כולל החלפת צינור הביוב ביציאה מהדירה.
חוות דעת:
המקצועיות, המהירות והזמינות שלו גרמו לי להיות מרוצה מאוד. הוא השאיר את האזור נקי לאחר העבודה והמחיר שלקח היה הוגן לדעתי. הוא עמד בזמנים, ואני אמליץ עליו לאחרים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
ברק אזולאי, בת ים.
אשרור: 06/10/2019
משוב: 06/08/2019
תיאור השירות:
יעוץ טלפוני לגבי חור בצינור.
חוות דעת:
הייתי צריך עזרה ראשונה, הוא אמר לי איזה חומר לקנות ואיך לאטום את החור בכוחות עצמי, העצות שלו עזרו מאד ופתרו את הבעיה. היה אחלה, הוא היה נחמד מאד.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אנה אשכנזי, חולון.
משוב: 16/09/2019
תיאור השירות:
החלפת צינור במטבח.
חוות דעת:
הוא היה סבבה לגמרי, הגיע בזמן ואיתר את התקלה. לדעתי המחיר הוגן ואני מרוצה מהשירות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רוני פוזדנר, בת ים.
משוב: 30/07/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בצנרת ראשית בדירה.
חוות דעת:
ג'ניה היה בסדר גמור, הגיע לדירה שאני משכיר ועשה עבודה טובה. אני מרוצה!
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סנדרה מינקין, חולון.
משוב: 21/05/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה מהניאגרה.
חוות דעת:
הוא מצוין, בסדר גמור. הגיע אפילו לפני הזמן ועשה את העבודה מהר. הוא היה צריך לפרק את האסלה כדי לבצע את העבודה ואחר כך הרכיב אותה חזרה. אני ממש מרוצה.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
לב קרסילשיקוב, חולון.
משוב: 28/04/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה ממטבח, שגרמה לרטיבות לדירה מתחת.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, הייתי מרוצה והתרשמתי לטובה. הוא בא בדיוק בזמן שאמר, עשה את העבודה כמו שצריך והייתי ממליץ עליו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דינה לנסקי, תל אביב.
משוב: 21/01/2020
תיאור השירות:
איתור בעיה בצנרת של בניין.
חוות דעת:
היה מעולה! הוא בסדר גמור. הוא היה נדיב ומקצוען. הוא נתן שירות מעבר ואפילו דיבר עם ועד הבית. הוא היה ממש עשר! אני מאוד מרוצה.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יובל הררי, רמת גן.
אשרור: 20/01/2020
משוב: 21/11/2019
תיאור השירות:
תיקון של בעיית רטיבות בתקרה ובקיר.
חוות דעת:
ג'ניה הוא מקצוען אמיתי. בנוסף הוא איש נעים הליכות והגון מאד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יצחק פ. פתח תקווה.
משוב: 19/01/2020
תיאור השירות:
איתור מקור נזילה בשני חדרים.
חוות דעת:
בחור דייקן, עושה רושם מקצועי מאוד, בדק בצורה יסודית והייתי מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נעמה מרוז, גבעתיים.
משוב: 15/01/2020
תיאור השירות:
החלפת ברז בכיור ותיקון נזילה.
חוות דעת:
ג'ניה היה אחלה, עשה עבודה טובה ופתר את התקלה. הגיע בזמן שקבענו והיינו מרוצים!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 221 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק