מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
ג'ניה
ציון כללי:
9.97
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.97
זמנים 9.95
מחיר 9.82
איכות 9.96
דירוג כללי 9.97
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
עמוס פוזיילוב, כפר שמריהו.
אשרור: 19/02/2020
משוב: 19/11/2019
תיאור השירות:
החלפת משאבת מים בבית פרטי.
חוות דעת:
ג'ניה היה מצוין, בסדר גמור, דיברתי איתו והגיע אחרי חצי שעה, ביום שישי למחרת בבוקר השיג כבר את המשאבה, עבד הכל היום, מקצועי, נחמד ועשה עבודה טובה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
דייב ס. הרצליה.
משוב: 16/02/2020
תיאור השירות:
החלפת גומייה וכיוון מצוף בניאגרה.
חוות דעת:
הוא היה טוב, הסביר על התקלה ומה הוא עושה, נתן לי אפילו חלק להמשך אם אצטרך, עזר לי לפתור עוד בעיה נוספת ללא עלות, מקצועי ופתר את הבעיה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יואב ל. הרצליה.
משוב: 05/02/2020
תיאור השירות:
חיזוק אסלה.
חוות דעת:
חביב, מקצועי ובסדר גמור.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רון ב. הרצליה.
אשרור: 30/01/2020
משוב: 01/12/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה בניאגרה סמויה.
חוות דעת:
ג'ניה היה מצוין, נחמד מאוד, הגיע בזמן, המחיר הוגן לדעתי, דייק בזמנים ועשה עבודה מצוינת.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ריקי ל. הרצליה.
משוב: 13/01/2020
תיאור השירות:
החלפת צינור המחובר לדוד שגרם לקצר.
חוות דעת:
היה פשוט 10 בהכל! גניה עלה על הגג ומצא שזה בסהכ צינור מים שנקרע וחסך לי עלויות רבות, כולל צורך בהחלפת דוד. ועל כך יבורך!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מיכאל בן יעקב, הרצליה.
משוב: 06/01/2020
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בכיור ובשתי אמבטיות.
חוות דעת:
ג'ניה היה יעיל ומהיר בעבודה שלו. הוא עשה עבודה טובה והשאיר נקי אחריו, הגיע בזמן והייתי שמח להיעזר בו שוב אם אצטרך! ממש על הכיפק!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מירי גדות, הרצליה.
אשרור: 29/12/2019
משוב: 30/10/2019
חוות דעת:
היה מקסים!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יואב ב. הרצליה.
אשרור: 16/12/2019
משוב: 26/06/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה במטבח.
חוות דעת:
הנזילה הייתה הרבה פחות חמורה ממה שציפיתי וג'ניה היה הגון וענייני לגבי זה. עשה לאחר התיקון גם סריקה ויזואלית של כל הצנרת לבקשתי. חיובי, חייכני ומקצועי - מומלץ!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
לירון טורנר, הרצליה.
משוב: 05/12/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה סמויה בניאגרה.
חוות דעת:
מקצועי מאד, מחיר הוגן, מאד נחמד, תיתק את העבודה ולא מרח זמן. הוא הגיע, עלה על הגג, ראה שאין דליפה מהדוד, ואז הוא אמר לי שאראה לו את הניאגרה, אמרתי לו שבאמת יש לי חשד כי אני מנקה את האסלות ויש בהם עדין מים עם חלודה. הוא אמר שזה מה קורה לרוב האנשים ושכנראה זאת באמת הבעיה, הוא עלה על זה במהירות, פתח את הניאגרה, החליף פילטר ותיקן את הבעיה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טל אורון, הרצליה.
משוב: 05/12/2019
תיאור השירות:
התקנת ברז ונקודה למכונת כביסה.
חוות דעת:
היה אדיב מאוד, מקצועי, נחמד הגיע בזמן ועשה עבודה טובה! אני הייתי בשלט רחוק אז רק אחרי העבודה הוא ביקש תשלום. היה הוגן ויש לי רק מילים טובות להגיד עליו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 238 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק