מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
ג'ניה
ציון כללי:
9.94
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.97
זמנים 9.94
מחיר 9.75
איכות 9.96
דירוג כללי 9.94
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
סיון מאיר, רמת השרון.
אשרור: 18/08/2019
משוב: 17/07/2019
תיאור השירות:
החלפת משאבה.
חוות דעת:
הוא גם זמין מאוד וגם נותן מענה טלפוני. הוא היה אצלנו כבר כמה פעמים, עשה לנו המשך טיפול ללא עלות, הוא אדם מדהים ועם מחירים טובים!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
שאול וולפשטיין, רמת השרון.
אשרור: 15/08/2019
משוב: 16/05/2019
חוות דעת:
היה מקסים!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רועי קושמן, רמת השרון.
משוב: 17/07/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה באסלה.
חוות דעת:
היינו מרוצים מאוד! עבודה טובה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
זהר אדר, הרצליה.
אשרור: 15/07/2019
משוב: 14/04/2019
תיאור השירות:
החלפת 4 צינורות לאחר פיצוץ שגרם לרטיבות גדולה אצל השכנים שגרים קומה מתחת, העבודה כללה הוצאת רצפות, החלפת 4 קווי מים, 2 קרים 2 חמים.
חוות דעת:
היה מעולה, הוא עשה עבודה מסודרת וטיפל בבעיה במקצועיות רבה. הוא יודע מה הוא עושה ומאוד סמכתי עליו. ממליץ בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אוולין אורן, הרצליה.
משוב: 07/07/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בכיור מטבח באמצעות ספירלה חשמלית.
חוות דעת:
הוא היה מדהים, קודם כל הוא השתדל לבוא מהר למרות שזה היה ביום שישי ולא דחוף בכלל. הוא השקיע וניסה ע"י ציוד מקצועי לבדוק את מקור הסתימה ולאחר שסיים ניקה את הכל. היחס האישי שלו מאוד טוב והייתי מאוד מרוצה:)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אייל דרור, הרצליה.
משוב: 07/07/2019
תיאור השירות:
התקנת צנרת באמבטיה.
חוות דעת:
מעולה.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
9
יחס
10
9
כללי
גירסאות
טלי ב. הרצליה.
משוב: 03/07/2019
חוות דעת:
הכל היה מאה אחוז!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שפרה אברבנאל, רמת השרון.
משוב: 03/07/2019
תיאור השירות:
התקנת ברז מטבח ותיקון ברז אמבטיה ותיקון צינור שנזל שכלל חציבה בבטון.
חוות דעת:
ג'ניה היה מעולה! הוא הגיע לעשות אצלי שתי עבודות שונות בדירות שונות שאני משכירה. בדירה הראשונה הוא החליף ברז בצורה מקצועית ולדירה השנייה הוא הגיע כי נזלו מים מהדירה של השכן. הוא חצב בבטון כדי להגיע לצינור ותיקן הכל והסביר לכולם בדיוק מה הייתה הבעיה, זה גם פתר בעיית עובש שהייתה שם שלא הצליחו לפתור. כשסיים לתקן הוא אמר לי שהוא בטוח ב99% שזה פתר את הבעיה אבל לא רוצה שאשלם לו עד שנבדוק במשך שבוע. הוא היה מאוד נחמד ומקצועי והמחירים שלו סבירים לחלוטין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מיכאל אזולאי, הרצליה.
משוב: 26/06/2019
תיאור השירות:
תיקון צינור ביוב.
חוות דעת:
הוא היה מקסים, אנחנו מאוד מרוצים מהשירות שלו, מהמחיר ופשוט מהכל!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יואב ב. הרצליה.
משוב: 26/06/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה במטבח.
חוות דעת:
הנזילה הייתה הרבה פחות חמורה ממה שציפיתי וג'ניה היה הגון וענייני לגבי זה. עשה לאחר התיקון גם סריקה ויזואלית של כל הצנרת לבקשתי. חיובי, חייכני ומקצועי - מומלץ!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 152 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק