מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
ג'ניה
ציון כללי:
9.94
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.99
זמנים 9.95
מחיר 9.82
איכות 9.95
דירוג כללי 9.94
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
עודד זכאי, הרצליה.
אשרור: 08/07/2020
משוב: 23/04/2020
תיאור השירות:
איטום והחלפת גומיה באסלה.
חוות דעת:
היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
אסתר פ. רמת השרון.
אשרור: 26/06/2020
משוב: 30/05/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה עם סליל חשמלי.
חוות דעת:
פתר את הבעיה, הגיע בזמן, אדיב, מחיר הוגן. מומלץ.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
תמי ארוג׳אס, רמת השרון.
אשרור: 16/06/2020
משוב: 16/03/2020
תיאור השירות:
התקנת סיפון בכיור אמבטיה.
חוות דעת:
עבודה טובה, קיבלתי שירות טוב. לדעתי המחיר היה קצת יקר אבל כן קיבלתי שירות טוב. בעל המקצוע הגיע בזמן ועשה עבודה מהירה.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סימונה ה. הרצליה.
אשרור: 03/06/2020
משוב: 04/03/2020
חוות דעת:
הכל היה טוב מאד, הייתי מרוצה ממש!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יוחאי אלופר, הרצליה.
משוב: 31/05/2020
תיאור השירות:
‏התקנת ברז וסיפון מטבח.
חוות דעת:
הוא היה אחלה, עבד בצורה מהירה ונקייה, הגיע בזמן שקבענו והתקשר לעדכן, ממש בחור אדיב ונחמד, גם מבחינת המחיר היה אחלה, סה"כ אנחנו מרוצים מגיע לו 10 מתוך 10.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
צפריר קוגן, הרצליה.
משוב: 17/05/2020
תיאור השירות:
תיקון סתימה במקלחת ופתיחת סתימה בכיור והתאמת ברז למכונת כביסה.
חוות דעת:
השירות היה 200% פשוט מדהים. חיוך ענק, נקי ומקצוען. המחיר הוגן, ופשוט כיף לקבל שירות ממנו. הכל 10.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ריקי ל. הרצליה.
אשרור: 13/04/2020
משוב: 13/01/2020
תיאור השירות:
החלפת צינור המחובר לדוד שגרם לקצר.
חוות דעת:
היה פשוט 10 בהכל! גניה עלה על הגג ומצא שזה בסהכ צינור מים שנקרע וחסך לי עלויות רבות, כולל צורך בהחלפת דוד. ועל כך יבורך!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דורון י. הרצליה.
משוב: 03/03/2020
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בשירותים.
חוות דעת:
היה אחלה! בעל סבר פנים מחייכות, הגיע בזמן, איתר את התקלה ותיקן בזריזות. בקשתי ממנו הצעת מחיר נוספת לעבודה נוספת.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עמוס פוזיילוב, כפר שמריהו.
אשרור: 19/02/2020
משוב: 19/11/2019
תיאור השירות:
החלפת משאבת מים בבית פרטי.
חוות דעת:
ג'ניה היה מצוין, בסדר גמור, דיברתי איתו והגיע אחרי חצי שעה, ביום שישי למחרת בבוקר השיג כבר את המשאבה, עבד הכל היום, מקצועי, נחמד ועשה עבודה טובה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דייב ס. הרצליה.
משוב: 16/02/2020
תיאור השירות:
החלפת גומייה וכיוון מצוף בניאגרה.
חוות דעת:
הוא היה טוב, הסביר על התקלה ומה הוא עושה, נתן לי אפילו חלק להמשך אם אצטרך, עזר לי לפתור עוד בעיה נוספת ללא עלות, מקצועי ופתר את הבעיה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 333 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק