מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אולג
ציון כללי:
9.68
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.73
זמנים 9.59
מחיר 9.57
איכות 9.77
דירוג כללי 9.68
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
אלכס פישר, קרית ים.
אשרור: 16/01/2020
משוב: 17/11/2019
תיאור השירות:
החלפת נורות במסך טלוויזיה.
חוות דעת:
אולג היה ממש מעולה, פשוט בחור לעניין! לקח את הטלוויזיה ממני והחזיר אותה לאחר יומיים כשהכל תקין, הסביר לי בדיוק מה עשה ואיך. ממליץ עליו בחום, אל תחפשו אדם אחר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
צחי ינקוביץ, קרית מוצקין.
משוב: 09/01/2020
תיאור השירות:
בדיקת טלוויזיה של חברה פיליפס.
חוות דעת:
הוא היה זמין, שירותי, בדק לי את הטלוויזיה ונתן הצעת מחיר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שי אקר, קרית ים.
אשרור: 07/01/2020
משוב: 23/05/2019
תיאור השירות:
החלפת לדים בטלוויזיה.
חוות דעת:
היה אדיב, הסביר לי מה הוא עושה, נשמע שמבין מה הוא עושה והתיקון נראה בסדר.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
ליעד אלקובי, קרית אתא.
משוב: 06/01/2020
תיאור השירות:
החלפת חלק בטלוויזיה.
חוות דעת:
הוא נחמד מאוד! היה זמין וטיפל בבעיה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גיא כץ, נשר.
אשרור: 04/01/2020
משוב: 07/05/2019
תיאור השירות:
החלפה של כרטיס מסך לטלוויזיה של חברת סמסונג.
חוות דעת:
הוא היה ממש נחמד ואדיב, עשה עבודה מקצועית נתן הסבר מפורט אחרי התיקון הסביר לי על שימוש נכון בטלוויזיה וסה"כ הייתי מאוד מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רחל גלעד, קרית אתא.
אשרור: 03/01/2020
משוב: 15/08/2019
תיאור השירות:
תיקון טלוויזיה של חברת סמסונג.
חוות דעת:
המסך לא נדלק ולא היתה לי תמונה, אולג לקח את הטלוויזיה למעבדה ואמר לי שיש תקלה בלדים, החליף אותם ותיקן. המחיר היה קצת יקר לדעתי.
איכות
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מאיר א. קרית אתא.
משוב: 22/12/2019
תיאור השירות:
תיקון ספק הכוח בטלוויזיה.
חוות דעת:
יש לי רק מילים טובות עליו. הוא היה בסדר גמור, הגיע בזמן שקבענו, עמד בזמני העבודה שנקבעו, גבה מחיר הוגן לדעתי והטלוויזיה עובדת.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רומן בירגזלץ, קרית מוצקין.
משוב: 16/12/2019
תיאור השירות:
תיקון נורות עבור טלוויזיה של חברת פיליפס.
חוות דעת:
השירות שלו כל-כך מעולה שזה כאילו שהוא מספק שירות לעצמו! אני מאוד מרוצה ממנו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יוסי ראובן, קרית מוצקין.
אשרור: 05/12/2019
משוב: 25/09/2019
תיאור השירות:
תיקון פלזמה של חברת סמסונג.
חוות דעת:
אחלה! לא סתם מדורג מקום ראשון באתר. אדם אמין ונחמד מאוד, בא בזמן, אצלו שעה זה שעה. עשה עבודה מקצועית, קצרה, עניינית והיה ממש בסדר גמור. אני לא מצטער לרגע שלקחתי אותו ואני אמליץ עליו לכל מי שאוכל.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
איתמר מצקפלי, קרית מוצקין.
משוב: 04/12/2019
תיאור השירות:
תיקון מסך טלוויזיה של חברת פיליפס.
חוות דעת:
היה מעולה, הרבה זמן לא נפגשתי בבעל מקצוע כזה. הוא היה דייקן, הסביר הכל ואפילו נתן טיפים מעבר. הוא עשה עבודה מקצועית וגם המחיר היה סביר לדעתי. הייתי מדרג אותו יותר מעשר אם היה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 652 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי טלוויזיה רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני טלוויזיות. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק