מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אשר
ציון כללי:
9.62
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.78
זמנים 9.75
מחיר 9.41
איכות 9.64
דירוג כללי 9.62
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
פיני אוחנה, חיפה.
משוב: 22/07/2019
תיאור השירות:
איתור ותיקון נזילת מים ממזגן של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
הוא ניקז את המים בדלי ואבחן שצריך לשים משאבה. בסוף הסתבר שיש תקלה בגז וצריך למלא גז עשיתי את זה עם מישהו אחר. הוא היה נחמד והסביר לי דברים מעבר אבל מבחינת מחיר הוא יקר לטעמי. התברר שלא היה צריך להחליף משאבה אלה לתקן את הדליפה ולמלא גז מחדש.
איכות
8
מחיר
7
זמנים
9
יחס
9
7
כללי
גירסאות
שני אלוני, חיפה.
אשרור: 15/07/2019
משוב: 15/04/2019
תיאור השירות:
רכישת והתקנת מזגן עילי של חברת טורנדו 3.5 כ"ס.
חוות דעת:
שירות מצוין! כל ההתנהלות הייתה מאוד מהירה, תהליך ההתקנה היה גם מהיר. הגיע בזמן, היה נעים ושירותי. באמת מעולה.
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ברוך ב. חיפה.
משוב: 07/07/2019
תיאור השירות:
בדיקת מנוע במזגן, פירוק מזגן ישן והתקנת מזגן חדש עילי 2.5 כוח סוס של חברת טורנדו.
חוות דעת:
הוא בדק תקלה במזגן שלא פעל, אמר שצריך להחליף את המנוע אבל לא כדאי כי המזגן כבר בן 16 שנה ועלות התיקון לא משתלמת. הוא התקין בסוף מזגן חדש. אני חושב שהוא נתן שירות טוב, לא היתה שום בעיה למעט המחיר שהתייקר כי היה צורך להשתמש במנוף כדי להעביר את היחידה למעלה לקומה רביעית. חוץ מזה אני חושב שהוא מקצוען והבין מה לעשות.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
אבי ויסמן, חיפה.
משוב: 07/07/2019
תיאור השירות:
בדיקת מזגן של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
שירות בסדר גמור. קבעתי איתו בין 13:30 ל15:30 הוא הגיע ברגע האחרון בשעה 15:30, אבל היה מאוד נחמד ושירותי. כנראה שאזמין אותו בהמשך אם אצטרך.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
8
יחס
9
9
כללי
גירסאות
יונתן לוי, חיפה.
משוב: 03/07/2019
תיאור השירות:
בדיקת מזגן מרכזי של חברת אלקטרה בדירה.
חוות דעת:
אשר היה בסדר, אבחן את הבעיה מהר והציע לי איך לפתור אותה, איחר אבל נראה מקצועי, נחמד וסך הכל אני מרוצה ממנו.
איכות
8
מחיר
9
זמנים
7
יחס
9
8
כללי
גירסאות
גרשון רב הם, חיפה.
משוב: 01/07/2019
תיאור השירות:
תיקון מזגן של חברת סאגה.
חוות דעת:
אשר היה אמין, לא מרח אותי, אמר שהוא נמצא באזור אחר, שיתקשר שיהיה באזור שלי ובאמת התקשר, לא בלבל יותר מידי, זיהה את הבעיה מהר, אמר שלדעתו הבעיה בהתקנה ואם הפתרון שעשה לא יעזור הוא יחזור ויבדוק מה אפשר עוד לעשות. אני מאוד מרוצה ממנו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נעמי ברזל, חיפה.
משוב: 30/06/2019
תיאור השירות:
תיקון שלושה מזגנים ישנים.
חוות דעת:
אשר היה ממש מקצועי, עשה עבודה מעולה, המזגנים שלנו היו מאוד ישנים אז כל הכבוד לו שהוא הצליח. בנוסף היה משהו שלא הסתדר עד הסוף אז הוא חזר ביום למחרת ללא תשלום. פשוט מעולה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
הדס ללקין, טירת כרמל.
משוב: 30/06/2019
תיאור השירות:
תיקון מזגן מיני מרכזי, והחלפת חיווט במזגן עילי.
חוות דעת:
אשר היה פשוט מצוין! ממש מדהים. הוא הגיע מאוד מהר ונתן שירות מעל ומעבר. אנחנו מאוד מרוצים מהעבודה המעולה שלו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עדנה גדות, חיפה.
משוב: 27/06/2019
חוות דעת:
היה בסדר גמור, והשירות מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סרגיי חייקן, טירת כרמל.
משוב: 25/06/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה במזגן עילי של חברת תדיראן אלפא בעל 1 כ"ס.
חוות דעת:
אשר היה על הכיפאק, עשה עבודה טובה, הגיע בזמן, נחמד, מקצועי ואני מרוצה ממנו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 624 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק