היה מדהים! עזר לי טלפונית לפתור את הבעיה ולא לקח תשלום.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
דרור שקד, כפר סבא.
משוב: 24/04/2024
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בכיור מטבח.
חוות דעת:
משה איש מדהים ומיוחד, הגיע בדיוק בזמן ועוד בערב חג הפסח בשל סתימה קשה בכיור מטבח, המצב הצריך עבודה מורכבת מהצפוי בשל חוסר גישה לקופסה מרכזית. משה לא חסך מאמצים, הביא כלים נוספים ואפילו יצר בארון המטבח חלון גישה מיוחד לקופסת הביקורת. עבד חכם יפה ונקי, נתן טיפים מקצועיים, הסביר כל שלב, והמחיר היה הוגן וסביר בהחלט. בהחלט בעל מקצוע מרשים ואיכותי. ממליץ עליו מאד !
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גיל שני, כוכב יאיר.
משוב: 22/07/2019
חוות דעת:
היה ממש אחלה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אמירה דגן, כוכב יאיר.
משוב: 27/01/2017
תיאור השירות:
החלפת ברז במטבח.
חוות דעת:
הוא היה נהדר, ממש מצוין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גדי שקד, צור יגאל.
משוב: 16/05/2016
תיאור השירות:
החלפת ברז בכיור.
חוות דעת:
היה מקסים! משה איש נחמד מאוד, נעים, מאוד יסודי ומקצועי ברמה הגבוה ביותר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ארז רחמיל, הוד השרון.
משוב: 22/06/2025
חוות דעת:
אני מאוד מרוצה! שירותי, זמינות גבוהה, מחיר רלוונטי לדעתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מיכאל י. חיפה.
אשרור: 16/05/2025
משוב: 17/03/2025
תיאור השירות:
תיקון נזילה ואיטום.
חוות דעת:
מומלץ מאד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
נורית אדלר, ראש העין.
משוב: 29/08/2024
תיאור השירות:
איתור ותיקון נזילה במטבח.
חוות דעת:
היה מעולה, הוא אמין, זריז ומקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
צפורה דוד, רעננה.
אשרור: 08/08/2024
משוב: 12/11/2023
חוות דעת:
היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מיכל מ. כפר סבא.
משוב: 29/07/2024
תיאור השירות:
טיפול בסתימה שמקורה לא היה ידוע.
חוות דעת:
משה הגיע אלינו בהתראה קצרה, בדק ביסודיות, עלה במהירות על התקלה וטיפל.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 907 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
משה מספר כי מאז ומתמיד אהב לעבוד עם אנשים ולתת שירות. בעברו עבד כרכז תעסוקה באגודת הסטודנטים של אוניברסיטת תל אביב ושם התאהב בעבודה עם אנשים ובמתן שירות. לאחר מכן עבד כמנהל חשבונות. "הבנתי שעבודה מול מחשב זה לא בשבילי" ,הוא מספר, "החלטתי לעזוב את המספרים ולעשות מה שאני אוהב – לעבוד עם אנשים"
משה אב לשתי בנות. בזמנו הפנוי הוא אוהב לבשל, לטייל, ללכת להצגות ולראות סרטים.
הוא מספר שהסיפוק הגדול ביותר עבורו בעבודה הוא שימוש ביצירתיות. "אני אוהב להשתמש ברעיונות יצירתיים כדי לפתור בפשטות בעיות שנראות מסובכות. הרבה פעמים לקוחות פונים אלי מבואסים, בטוחים שעכשיו צריך להתחיל לעקור בלטות ולהפוך את הבית.. בסוף תוך כמה דקות אני פותר את הבעיה, בלי שום בלגן" הוא מספר. עבור משה, המחמאה הכי גדולה שלקוח יכול לתת לו היא שהוא "חוויה מתקנת".
משה נמצא בתחום האינסטלציה כבר 30 שנה ועצמאי ממש מתחילת דרכו.
תחומי התמחות:
:: סתימות ובעיות צנרת
::תיקון אביזרי אינסטלציה
::מאגרי מים ומסננים
::עבודות אינסטלציה אחרות
בעברו עבד משה עם מוסדות כמו "הבימה" וחברות ניהול גדולות. היום הוא מתמקד בעיקר בבתים פרטיים, "אין כמו חיבור אישי עם הלקוח", הוא מעיד.
משה מספר כי לא פעם נאמר לו שהוא לא בדיוק הטייפקאסט של אינסטלאטור, ואכן חשוב לו לשבור חלק מהסטיגמות השליליות על המקצוע. "מה שמנחה אותי בעבודה זה להיות אמין, להוכיח שאפשר להתפרנס בכבוד במקצוע הזה ביושרה".
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.