היה מצוין! משה מקצועי, אדיב ונחמד. הסביר היטב על המצב ועל האופציות האפשריות, תענוג של בעל מקצוע. כן ירבו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
עדיאל אשרוב, הרצליה.
משוב: 10/08/2020
תיאור השירות:
תיקוני אינסטלציה הקשורים לאסלה וגם למכונת הכביסה.
חוות דעת:
היה אחלה. הוא נחמד, מקצועי והמחיר הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ירון א. הרצליה.
אשרור: 24/06/2020
משוב: 24/04/2020
תיאור השירות:
החלפת מנגנון באסלה.
חוות דעת:
היה מצוין. מגיע 10! משה בעל מקצוע מצוין! הוא הגיע בזמן, השתמש במוצר מעולה והחליף את המנגנון במקצועיות. משה איש ישר, מקצועי ונותן שרות מכל הלב, הסכום ששולם בהחלט הוגן!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
עתליה לב ארי, רמת השרון.
משוב: 26/11/2019
תיאור השירות:
תיקון מנגנון של אסלה.
חוות דעת:
הוא היה מקסים ואיש מקצוע מצוין. הוא עמד בזמנים, לקח מחיר טוב לדעתי והכל היה ראוי לשבח.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
טליה פרידמן, הרצליה.
אשרור: 04/02/2019
משוב: 06/12/2018
תיאור השירות:
תיקון נזילה באסלה.
חוות דעת:
בחור מעולה! הוא איש מקצוע טוב, ישר, מקצועי ואנושי. שירבו בעלי מקצוע כמוהו בכל התחומים. בנוסף הוא גבה מחיר מעולה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שרה זברובסקי, הרצליה.
אשרור: 23/01/2019
משוב: 24/10/2018
תיאור השירות:
התקנת אסלה וברז בשירותים.
חוות דעת:
שירות מעולה. הוא עשר בכל הפרמטרים, אני מרוצה וממליצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
נאוה רונאל, רמת השרון.
אשרור: 05/12/2017
משוב: 01/10/2017
תיאור השירות:
החלפת צינור שמחבר בין האסלה לקיר.
חוות דעת:
משה הגיע בזמן שנקבע ועשה עבודה מקצועית ומעולה. לא פחות מהמקצוענות, התרשמתי מהסבלנות שגילה ומנועם הליכותיו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ריקי ב. רמת השרון.
משוב: 15/10/2017
תיאור השירות:
החלפת מצוף באסלה.
חוות דעת:
הוא היה באמת מצויין. הוא הגיע פעמיים והיה בסדר גמור.
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
רונית מגד, הרצליה.
משוב: 25/08/2017
תיאור השירות:
תיקון נזילה באסלה.
חוות דעת:
הוא אחלה בחור. הוא מאוד נחמד, בפעם הראשונה שהגיע הוא לא ראה את הנזילה ואמר שיחזור שוב כדי לבדוק. הוא לקח מחיר הוגן, ניקה אחריו וסידר אחריו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
דפנה ג. הרצליה.
אשרור: 09/03/2016
משוב: 13/12/2015
תיאור השירות:
החלפת מצוף ותיקון נזילה באסלה.
חוות דעת:
הייתי מאוד מרוצה ממנו! הוא נחמד ואחראי, גם שהתעכב ולא הצליח להגיע התקשר לעדכן. הוא היה שירותי מאוד, נתן מענה וייעוץ מעבר לעבודה שבא לבצע, היה יסודי וניקה אחריו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 898 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
משה מספר כי מאז ומתמיד אהב לעבוד עם אנשים ולתת שירות. בעברו עבד כרכז תעסוקה באגודת הסטודנטים של אוניברסיטת תל אביב ושם התאהב בעבודה עם אנשים ובמתן שירות. לאחר מכן עבד כמנהל חשבונות. "הבנתי שעבודה מול מחשב זה לא בשבילי" ,הוא מספר, "החלטתי לעזוב את המספרים ולעשות מה שאני אוהב – לעבוד עם אנשים"
משה אב לשתי בנות. בזמנו הפנוי הוא אוהב לבשל, לטייל, ללכת להצגות ולראות סרטים.
הוא מספר שהסיפוק הגדול ביותר עבורו בעבודה הוא שימוש ביצירתיות. "אני אוהב להשתמש ברעיונות יצירתיים כדי לפתור בפשטות בעיות שנראות מסובכות. הרבה פעמים לקוחות פונים אלי מבואסים, בטוחים שעכשיו צריך להתחיל לעקור בלטות ולהפוך את הבית.. בסוף תוך כמה דקות אני פותר את הבעיה, בלי שום בלגן" הוא מספר. עבור משה, המחמאה הכי גדולה שלקוח יכול לתת לו היא שהוא "חוויה מתקנת".
משה נמצא בתחום האינסטלציה כבר 30 שנה ועצמאי ממש מתחילת דרכו.
תחומי התמחות:
:: סתימות ובעיות צנרת
::תיקון אביזרי אינסטלציה
::מאגרי מים ומסננים
::עבודות אינסטלציה אחרות
בעברו עבד משה עם מוסדות כמו "הבימה" וחברות ניהול גדולות. היום הוא מתמקד בעיקר בבתים פרטיים, "אין כמו חיבור אישי עם הלקוח", הוא מעיד.
משה מספר כי לא פעם נאמר לו שהוא לא בדיוק הטייפקאסט של אינסטלאטור, ואכן חשוב לו לשבור חלק מהסטיגמות השליליות על המקצוע. "מה שמנחה אותי בעבודה זה להיות אמין, להוכיח שאפשר להתפרנס בכבוד במקצוע הזה ביושרה".
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.