מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
משה
ציון כללי:
9.86
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.98
זמנים 9.94
מחיר 9.84
איכות 9.91
דירוג כללי 9.86
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
נורית לוי, כפר סבא.
אשרור: 08/01/2020
משוב: 22/10/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה מתוחכמת באסלה.
חוות דעת:
היה יצירתי במציאת הבעיה, מקצועי בתיקון והוגן במחיר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
עדנה לאופר, כפר סבא.
אשרור: 07/01/2020
משוב: 03/11/2019
תיאור השירות:
החלפת מיכל הדחה לאסלה.
חוות דעת:
היה מעולה! הגיע בזמן, עבד נקי, נענה מהר לפנייה והגיע למחרת השיחה הראשונה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אורנה וילרפורט, רעננה.
אשרור: 06/01/2020
משוב: 16/09/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה מאסלה.
חוות דעת:
משה היה מקסים! ממש נהנתי ממנו, הוא אדיב ומקצועי! הסביר שאני יכולה ללכת עם הקבלה לעירייה ואולי יזכו אותי על חשבון המים הגדול שקיבלתי עקב הנזילה שהייתה. אדם ישר והגון, רואים לו העיניים!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מיכל הר שמש, רעננה.
משוב: 16/04/2019
תיאור השירות:
תיקון אסלה.
חוות דעת:
השירות היה מצוין! נתן מסגרת זמן של הגעה, התקשר אליי ועדכן מתי בדיוק הוא יבוא. הגיע בדיוק בזמן שהוא אמר. היה מאוד מקצועי ומאוד מדויק. לא בדיוק פתר את הבעיה אבל עזר לי לעקוף את זה במסגרת מה שביקשתי. העבודה מאוד מורכבת והעדפתי כרגע משהו פשוט יותר, עזר לי למצוא פתרון זמני.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אינה קרסנוב, רעננה.
משוב: 22/11/2018
תיאור השירות:
תיקון אסלה ואיטום כיור אמבטיה.
חוות דעת:
אני מאוד מאוד מרוצה! הייתי מרוצה מהאיכות, מהניקיון- שזה דבר נדיר. הניקיון מעולה ממש. הוא איכותי, נעים, מקצועי- הכל כולל כולל. הוא הגיע לתיקון אסלה ועל הדרך עשה גם איטום כיור. אני מוכנה להמליץ לכלום! היה סביר סך הכל מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
חוזה בנדהן, כפר סבא.
משוב: 27/09/2018
תיאור השירות:
תיקון נזילה מאסלה.
חוות דעת:
הוא מצויין! הגיע תוך כמה שעות, טיפל בבעיה והיה מקצועי, נחמד והוגן במחיר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דוד אשכר, רעננה.
אשרור: 07/08/2018
משוב: 05/06/2018
תיאור השירות:
איתור ותיקון נזילה באסלה, כולל פתיחת קיר.
חוות דעת:
מגיע לו את כל הציונים הכי טובים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
9
10
כללי
גירסאות
בן ציון שרוני, רעננה.
אשרור: 31/07/2018
משוב: 31/05/2018
תיאור השירות:
תיקון ניאגרה ואסלה.
חוות דעת:
היה ממש מצוין! יישר כוח למשה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
צמח פרחי, כפר סבא.
משוב: 09/07/2018
תיאור השירות:
החלפת אסלה.
חוות דעת:
אני רוצה להגיד שאני מאוד מאוד מרוצה. הוא מאוד דייקן, איש נעים, הוא עובד בצורה מקצועית. הייתה איזושהי בעיה והוא חזר לתקן למחרת בלי שום בעיה. גם המחיר היה מאוד הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גיא אילת, רעננה.
משוב: 03/06/2018
תיאור השירות:
החלפת גומיות בשתי אסלות בעקבות נזילה.
חוות דעת:
הוא עשר. הגיע ופתר את הבעיה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 725 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק