תיקון ברז בגינה, במטבח, בדיקת לחץ מים והתקנת שני מושבי אסלה בשירותים.
חוות דעת:
הוא הגיע אליי הבייתה כדי לבדוק לחץ מים, פתח את הברזים של היונקרס ושכח לסגור אותם, ולכן הייתי צריכה להזמין אינסטלטור אחר כדי שיסגור את זה. בנוסף, את הברז במטבח הוא גם לא חיזק כמו שצריך. המחיר שגבה היה סביר, אבל בסופו של דבר הייתי צריכה לשלם לאינסטלטור נוסף. לגבי הברז שהוא החליף בחצר הוא עשה עבודה מאוד יפה ולגבי איכות העובדה אני לא יכולה לדרג כי מצד אחד במה שהוא עבד הוא עשה עבודה מצוינת בחלקה, אבל נתן לי הצעת מחיר מאוד גבוהה לדעתי לעוד עבודה שצריך לעשות ואינסטלטור אחר שבא אלי אמר לי שזו בכלל בעיה אחרת ויכולתי לשלם סכום גבוה ולעשות את העבודה למרות שלא בטוח שהייתי צריכה.
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
7
כללי
פרטי הלקוח שמורים במידרג
משוב: 12/06/2025
תיאור השירות:
החלפת מנגנון ומושב אסלה.
חוות דעת:
בעיקרון, הייתי מרוצה!
איכות
9
מחיר
8
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
פרטי הלקוח שמורים במידרג
משוב: 30/07/2024
תיאור השירות:
איתור נזילה והחלפת אסלה סמויה.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
הייתי מרוצה מאוד, היה מצויין ממש! לפני הכול, אדם נחמד מאוד בעל מידות טובות וידיים טובות, אדיב ומקצוען. הזמנתי אותו בעקבות נזילה מאסלה סמויה. הוא הגיע, איתר את הנזילה וכבר למחרת בא עם אסלה חדשה. עשה עבודה יפה בשיא האדיבות, היחס ובמחיר הגון, סבי וסבתי מרוצים מהיחס והתוצאה. מומלץ ביותר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
פרטי הלקוח שמורים במידרג
משוב: 18/08/2024
תיאור השירות:
תיקון אסלה סמויה.
חוות דעת:
היה בינוני. בעיני היה חוסר בידע מקצועי.
איכות
7
מחיר
7
זמנים
7
יחס
7
7
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 134 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אינסטלטור מוסמך
אודות
בן ישראל הוא אינסטלטור, ועל כך הוא מספר: "הגעתי לתחום בגיל מוקדם ולמדתי מהטוב ביותר - אבא שלי, שיזכה לחיים ארוכים, בריאים ומאושרים. אחרי שאת כל רזי המקצוע רכשתי מאבי, כיום אני עצמאי, מקצועי ומוסמך ע"י עמותת האינסטלטורים בישראל". הוא מוסיף: "חשוב לי מאוד להשקיע בעבודה, שתהיה מקצועית ונקייה - כזה אני, פדנט. המחירים הוגנים ועל השירות כולם מדברים".
תחומי התמחות
:: עבודות אינסטלציה
:: כלים סניטרים
:: דודי מים
:: פתיחת סתימות
:: תיקון נזילות
:: מקלחות
:: אסלות
:: מטהר מים
הכשרה
הכשרה ע"י עמותת האינסטלטורים בישראל.
שאלות ותשובות עם בן-ישראל
רגע לפני קבלת המספר...
כדי לצפות בפרטים רק צריך להבטיח לנו לדרג אחרי קבלת השירות.
בכל זאת, קוראים לנו מידרג והשם
מחייב
לכן, בחלונית הבאה נבקש ממך שם וטלפון כדי לאסוף ממך דירוג בהמשך.
אפשר לסמוך עליך שנקבל ממך דירוג אחרי השירות?
אנחנו אוכלים דירוגים לארוחת בוקר
הקטע שלנו זה שכל המשתמשים מדרגים אחרי קבלת השירות. רק ככה הדירוגים באתר נשארים תמיד אמינים ורלוונטים, ואפשר להציג את בעלי המקצוע הכי מומלצים בשבילך, וגם בשביל כל השאר :)
טוב לראות אותך פה שוב
מזכירים לקחת את פרטי העסק - רק אם צריך שירות.
חבל שנתקשר בהמשך לקחת ממך דירוג סתם, ונחזור בידיים ריקות.
אין דבר ששובר לנו את הלב כמו לחזור בלי דירוג הביתה
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.