הוא היה אדיב מאוד, תיקן את התקלה בקלות. לפני שתיקן, הראה לי את התקלה וקיבל אישור לתקן. הציג בפני שיכולה להיות שהתקלה תהיה גדולה יותר, אבל בסוף הצליח לסדר בלי להגדיל את הבעיה. הציע להגיע באותו ערב ב-22:00 כדי שלא אשאר בלי מים חמים. ממש נחמד, אדיב ומקצועי! היה מעולה! מקצועי, אדיב ואמין. הציג בפניי את הבעיות שיכולות לצוף ברגע שהוא פותח את הבורג החלוד, תיקן ואפילו ווידא כמה שעות אחרי שהדוד מחמם והכל תקין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
זוהר ברון, בת ים.
משוב: 04/11/2025
חוות דעת:
היה מצוין!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
נמרוד ויינשטיין, חולון.
משוב: 30/10/2025
תיאור השירות:
החלפת דוד על גג של בניין קומות ופינוי הדוד הישן.
חוות דעת:
היה מצוין! תיקתק את העבודה, החליף דוד על גג של בניין קומות, פינו את הישן והלכו. מאוד מהיר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יוני הירשהורן, אזור.
משוב: 20/10/2025
תיאור השירות:
החלפת קולטני שמש על גג רעפים בבית פרטי.
חוות דעת:
נתנאל היה בסדר גמור!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
צביה ., חולון.
משוב: 19/10/2025
תיאור השירות:
תיקון דוד שמש.
חוות דעת:
הוא הגיע בזמן, התעכב, סידר והיה אחלה ממש. ובסוף גבה פחות מהסכום המקורי. מומלץ ביותר! מומלץ בחום!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אולג גנקין, חולון.
משוב: 09/10/2025
תיאור השירות:
תיקון צנרת בדוד.
חוות דעת:
היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אלעד ברמי, בת ים.
משוב: 09/10/2025
תיאור השירות:
החלפת פאלאנג'.
חוות דעת:
היה ממש אחלה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
תמר ס. חולון.
משוב: 08/10/2025
חוות דעת:
דיברתי עם דודי ביום שישי בצהריים, הוא הגיע מהר מאד והיה סבלני מאד. הכל היה טוב מאד, הייתי מרוצה ממש!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מלי א. חולון.
משוב: 28/09/2025
תיאור השירות:
בדיקת דוד קודם והחלפתו בדוד חדש של אידיאל.
חוות דעת:
היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מיקי כהן, בת ים.
אשרור: 22/08/2025
משוב: 23/06/2025
תיאור השירות:
תיקון צינור.
חוות דעת:
היה ממש מצוין! יום שישי בערב נתן מענה מהיר ביותר, הגיע לסדר ב11 בלילה. נתנאל שירותי, מהיר ונעים לדבר איתו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 1239 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשטכנאי דודי שמש רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקון והתקנות דודים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
שאלות ותשובות עם נתנאל
לתשומת לבך!
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.