נתנאל הגיע בשעות הבוקר מיד לאחר ההתקשרות הראשונית, ביצע אבחון מדויק ופתר את הבעיה תוך כחצי שעה. השירות שסיפק והמחיר שגבה היו הוגנים ואבקש להמליץ עליו בכל פה. ישר כוח!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גבי סרוגו, ראשון לציון.
אשרור: 14/11/2025
משוב: 15/09/2025
תיאור השירות:
התקנה.
חוות דעת:
היה פשוט מדהים!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
רני א. נס ציונה.
אשרור: 14/11/2025
משוב: 15/09/2025
תיאור השירות:
החלפת קולט.
חוות דעת:
הוא היה נעים ויעיל, היה יוצא מן הכלל!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
נחמיה פרלמן, לוד.
אשרור: 12/11/2025
משוב: 12/08/2025
תיאור השירות:
בדיקת נזילה מדוד שמש.
חוות דעת:
בסוף הנזילה לא הייתה מהדוד שלי, היה ממש אחלה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שירה רוזנברג, רחובות.
אשרור: 12/11/2025
משוב: 29/07/2025
תיאור השירות:
החלפת תרמוסטט.
חוות דעת:
היה ממש בסדר גמור!
איכות
9
מחיר
6
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
אסתר ב. תל אביב.
אשרור: 12/11/2025
משוב: 13/08/2025
תיאור השירות:
תיקון דוד מקצר.
חוות דעת:
השירות היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
לירון חליבה, בת ים.
אשרור: 10/11/2025
משוב: 10/09/2025
תיאור השירות:
תיקון תקלה בדוד שמש.
חוות דעת:
הוא היה אדיב מאוד, תיקן את התקלה בקלות. לפני שתיקן, הראה לי את התקלה וקיבל אישור לתקן. הציג בפני שיכולה להיות שהתקלה תהיה גדולה יותר, אבל בסוף הצליח לסדר בלי להגדיל את הבעיה. הציע להגיע באותו ערב ב-22:00 כדי שלא אשאר בלי מים חמים. ממש נחמד, אדיב ומקצועי! היה מעולה! מקצועי, אדיב ואמין. הציג בפניי את הבעיות שיכולות לצוף ברגע שהוא פותח את הבורג החלוד, תיקן ואפילו ווידא כמה שעות אחרי שהדוד מחמם והכל תקין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שולי דים, רחובות.
משוב: 09/11/2025
תיאור השירות:
החלפת דוד חשמלי, כולל פינוי דוד ישן ובדיקת זרימת מים לפני שהלכו.
חוות דעת:
הוא הסביר בסבלנות הכל והשאיר תעודת אחריות של היצרן. היה ממש מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
כוכי לוי, ראש העין.
משוב: 09/11/2025
חוות דעת:
היה מעולה, זריז ויעיל! ללא מילים, היה מצוין! אני מאד מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 1232 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשטכנאי דודי שמש רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקון והתקנות דודים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
שאלות ותשובות עם נתנאל
לתשומת לבך!
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.