שירות מצוין! לרועי היו פתרונות יצירתיים לכל מיני בעיות שהיו לנו והיה סופר מקצועי, מהיר ונעים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אור רייפמן, רמת גן.
משוב: 21/04/2024
תיאור השירות:
תליות ותיקונים בבית.
חוות דעת:
היה מעולה! עובד יעיל ומהיר, בחור מקסים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ניתאי מנטל, חולון.
משוב: 19/04/2024
תיאור השירות:
תליית אביזרים כולל טלוויזיה, ארון וסטנד.
חוות דעת:
רועי היה אחלה, חמישה כוכבים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
פרויקט שעה טובה
רועי התחייב לתרום לקהילה עד 1 שעות עבודה בכל חודש, למען נזקקים במסגרת פרויקט "שעה טובה" של אתר מידרג.
יובל סימן טוב, רחובות.
משוב: 11/04/2024
תיאור השירות:
התקנת מאחז יד במקלחת בהתנדבות עבור קשישה נכה.
חוות דעת:
רועי היקר הגיע אל קשישה דלת אמצעים ברחובות והתקין לה מאחז יד במקלחת לאחר תקופה ארוכה שהמתינה, נתן לה תחושת רוגע, איש מרגש!
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
100 ₪
חלקים וחומרים נתרמו על ידי חברת בנק לאומי .
שעה אחת נתרמה
על ידי רועי
שירות זה נעשה עבור עמותת ג'סטה.
פרויקט שעה טובה
רועי התחייב לתרום לקהילה עד 4 שעות עבודה בכל חודש, למען נזקקים במסגרת פרויקט "שעה טובה" של אתר מידרג.
יובל סימן טוב, רחובות.
משוב: 11/04/2024
תיאור השירות:
התקנת שלושה מאחזי יד בהתנדבות עבור קשישה.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
רועי היקר יצא מהמילואים והגיע במיוחד לקשישה במצב כלכלי רעוע והתקין לה 3 מאחזי יד, השקיע בה את רוב יומו ונתן לה תחושה של בית, מקצועיות ואהבה. מספר 1 בתחום!
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
373 ₪
חלקים וחומרים נתרמו על ידי חברת בנק לאומי .
4.0 שעות נתרמו
על ידי רועי
שירות זה נעשה עבור עמותת ג'סטה.
אודליה גיזנבורג, חולון.
משוב: 09/04/2024
תיאור השירות:
תליית מדף.
חוות דעת:
הוא היה סבבה לגמרי ועשר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
רעות כהן, ירושלים.
משוב: 01/04/2024
תיאור השירות:
תליה של טלוויזיה וכמה תמונות.
חוות דעת:
רועי מקסים ביותר, היה זמין וגמיש ונתן שירות מעבר למצופה . תודה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
איתי אבידן, תל אביב.
משוב: 01/04/2024
תיאור השירות:
תיקוני צבע, התקנת אמבטיה ותליית אביזרים.
חוות דעת:
רועי פשוט תותח, הוא אחד מבעלי המקצוע הכי טובים שנתקלתי בהם, הוא אחראי והוגן, אני ממליץ בחום!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 94 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשהנדימן רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקונים קטנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
רועי הוא הנדימן בעל עסק שמתמחה במגוון תחומים. הוא מספר: "הדברים שהכי חשובים לי בעבודה הם הדיוק, האיכות, והניקיון (בדגש). אני מאוד ספציפי וקפדן בעבודה שלי, ומה שמיוחד בעסק שלי זה שיש לי פתרון לרוב המקרים".
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.