היה ממש אחלה! איתר לי מקומות של יציאת חרקים ואטם לי אותם. היה מאוד אדיב ורצה לעזור בכל בעיה ותקלה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
רצון דרחי, גבעתיים.
אשרור: 14/06/2024
משוב: 19/02/2024
תיאור השירות:
תיקון ארון הזזה, תיקון דוש אמבטיה והחלפת מנעול בדלת כניסה.
חוות דעת:
היה מצוין! קודם כל השירות שלו ברמה מאד גבוהה, האדיבות, הדאגה ועם חיוך. היה מקצועי, מה שהוא היה צריך הוא הלך לקנות.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
ירדן ברמי, ראשון לציון.
משוב: 09/06/2024
תיאור השירות:
תיקון וצביעת שני חלקים בקיר.
חוות דעת:
היה אחלה. הוא הגיע בשעות לא שעות והיה זמין גם ללוח זמנים שלי אבל היו ביננו אי הבנות לגבי היקף העבודה ולכן גם לגבי המחיר.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
ניקיטה בלובשטיין, פתח תקווה.
משוב: 09/06/2024
תיאור השירות:
התקנת מסך טלוויזיה בגודל 55 אינץ'.
חוות דעת:
הוא היה נחמד, ציפיתי ליעוץ יותר טוב בקשר למיקום ההתקנה ובסוף זה הותקן נמוך מידי, לדעתי הוא יקר ולקח מעט יותר מהמקסימום.
איכות
6
מחיר
5
זמנים
10
יחס
10
6
כללי
אביחי ברנהולץ, פתח תקווה.
משוב: 06/06/2024
תיאור השירות:
התקנת זרוע לטלוויזיה.
חוות דעת:
היה מעולה! הוא בא בשעה מאוחר מהרגע להרגע.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ליאור בן פורת, ראשון לציון.
אשרור: 06/06/2024
משוב: 05/02/2024
תיאור השירות:
פירוק מיטת קומותיים והרכבה בחדר אחר.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
היה מעולה! ממש טוב. הוא היה מאוד נחמד, מקצועי, מהיר ועשה את זה בצורה ממש טובה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שרה פרץ, חולון.
משוב: 05/06/2024
תיאור השירות:
התקנת שתי מראות.
חוות דעת:
הוא מאוד שירותי ומקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אביב אוסטרובסקי, רמת גן.
משוב: 04/06/2024
תיאור השירות:
תליית Sound Bar.
חוות דעת:
היה די טוב אך המחיר היה לדעתי גבוה. את ה sound bar הוא תלה על שתי חתיכות מברזל שהבאתי לו, הם היו עקומות אבל חשבתי שהוא יישר אותן, בסופו של דבר זה נשאר ככה.
איכות
8
מחיר
7
זמנים
8
יחס
10
8
כללי
שמרית קצב, חולון.
משוב: 04/06/2024
תיאור השירות:
פירוק ארון, תליית טלוויזיה, התקנת מדף וסילוק חיבור מתלה שנשבר.
חוות דעת:
היה ממש אחלה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
פיזי קפלן, גבעת שמואל.
משוב: 04/06/2024
תיאור השירות:
תליית טלוויזיה.
חוות דעת:
היה נהדר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 138 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשהנדימן רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקונים קטנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
רועי הוא הנדימן בעל עסק שמתמחה במגוון תחומים. הוא מספר: "הדברים שהכי חשובים לי בעבודה הם הדיוק, האיכות, והניקיון (בדגש). אני מאוד ספציפי וקפדן בעבודה שלי, ומה שמיוחד בעסק שלי זה שיש לי פתרון לרוב המקרים".
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.