רועי היה מאוד נחמד, השקיע בכל חלק בעבודה ועשה מעל ומעבר. מקצועי, תקתקן ומדויק. ללא ספק נחזור אליו בעתיד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אורית לוח, חולון.
משוב: 18/03/2025
תיאור השירות:
תליית טלויזיות.
חוות דעת:
היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שמרית קצב, חולון.
משוב: 04/06/2024
תיאור השירות:
פירוק ארון, תליית טלוויזיה, התקנת מדף וסילוק חיבור מתלה שנשבר.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
היה ממש אחלה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ניתאי מנטל, חולון.
משוב: 19/04/2024
תיאור השירות:
תליית אביזרים כולל טלוויזיה, ארון וסטנד.
חוות דעת:
רועי היה אחלה, חמישה כוכבים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אלכס קטזוקין, בת ים.
משוב: 19/02/2024
תיאור השירות:
תליית טלוויזיה בגודל 65 אינץ'.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
הוא אחלה בחור! אחד האנשים הכי טובים שפגשתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
דורית נ. הרצליה.
אשרור: 29/05/2025
משוב: 25/02/2025
תיאור השירות:
הכנת קיר גרניט פורצלן לתליית טלוויזיה.
חוות דעת:
היה בסדר גמור, והשירות מצוין! זו עבודה מורכבת ועשה אותה במקצועיות. בחור נעים הליכות וסבלני. מומלץ מאד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שרונה א. ראשון לציון.
משוב: 05/05/2025
תיאור השירות:
תלייה של זרוע לטלוויזיה והחלפת צילינדר לדלת.
חוות דעת:
הכל היה טוב מאד, הייתי מרוצה ממש! עשה עבודה טובה מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יאנה קסיאנוב, רמת גן.
אשרור: 04/05/2025
משוב: 03/01/2025
תיאור השירות:
תליית טלוויזיה וכוננית צפה בסלון.
חוות דעת:
היה ממש מקסים, הוא בן אדם נחמד מאוד, מקצועי, מסודר וניקה אחריו. אחד הדיבלים יצא מהצד השני ולמחרת הוא הגיע ישר ותיקן את זה. היה ממש מקסים ומאוד הגון.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
טל צאופן, תל אביב.
משוב: 20/04/2025
תיאור השירות:
התקנת זרוע לטלוויזיה וארון אמבטיה.
חוות דעת:
היה בסדר גמור!
איכות
10
מחיר
8
זמנים
9
יחס
10
9
כללי
רותם שם טוב, ירושלים.
משוב: 06/04/2025
תיאור השירות:
התקנת זרועות לטלווזיות ועזרה בעוד כמה דברים.
חוות דעת:
מאוד נהניתי! הייתי מרוצה מהכל!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 466 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשהנדימן רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקונים קטנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
רועי הוא הנדימן בעל עסק שמתמחה במגוון תחומים. הוא מספר: "הדברים שהכי חשובים לי בעבודה הם הדיוק, האיכות, והניקיון (בדגש). אני מאוד ספציפי וקפדן בעבודה שלי, ומה שמיוחד בעסק שלי זה שיש לי פתרון לרוב המקרים".
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.