שירות מצוין! לרועי היו פתרונות יצירתיים לכל מיני בעיות שהיו לנו והיה סופר מקצועי, מהיר ונעים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
הודיה קורדובה, הרצליה.
משוב: 17/04/2024
תיאור השירות:
איטום מקלחון.
חוות דעת:
היה בסדר גמור, הייתי מרוצה מאוד! רועי פשוט מקסים, הוגן ומאוד מקצועי! יש לנו מקלחון מאוד בעייתי שבנוי לא טוב ורועי השקיע אקסטרה מאמצים להביא את המצב להכי אופטימלי שאפשר, ולמרות שנדרש ממנו לעבוד הרבה יותר מהצפוי, הוא לא דרש יותר כסף, הוא לוקח אחריות גם ביום שאחרי אם יש עוד צורך לחיזוקים/שיפורים. מאוד שמחה שמצאתי את רועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
כרמלה גת, הרצליה.
משוב: 29/01/2024
תיאור השירות:
אספקת, פירוק והחלפת שבע מרצפות.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
הם עשו עבודה מצויינת! סיכמתי איתו מחיר ומאחר שקראתי עליו כאלה דברים טובים לא התווכחתי איתו, הוא השקיע מהזמן שלו והלך לקנות את החומרים. הוא עשה עבודה פשוט עשר! המחיר היה הוגן בהחלט בעיניי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ורד בוכמן, פתח תקווה.
משוב: 27/05/2024
תיאור השירות:
צבע וטיח בחדר אמבטיה.
חוות דעת:
היה בסדר גמור, בחלק מהפעמים הוא לא עמד בזמנים.
איכות
10
זמנים
6
יחס
10
10
כללי
חן בכור, ראש העין.
משוב: 27/05/2024
תיאור השירות:
איתור ואיטום פתחי יציאת חרקים.
חוות דעת:
היה ממש אחלה! איתר לי מקומות של יציאת חרקים ואטם לי אותם. היה מאוד אדיב ורצה לעזור בכל בעיה ותקלה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אוראל אלון, תל אביב.
משוב: 22/05/2024
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
רועי היה מעולה, אמין ואחראי, מדהים!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ליאור ש. בת ים.
משוב: 20/05/2024
תיאור השירות:
התקנת שני מדפים, מראה וכספת.
חוות דעת:
הכל עשר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יוסי שמרלין, גבעת שמואל.
משוב: 18/05/2024
תיאור השירות:
תליית מדפים נסתרים.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
היה על הכיפאק!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אסף ש. גבעתיים.
משוב: 17/05/2024
תיאור השירות:
איטום מרווחים ותיקון סיליקון בארונות מטבח.
חוות דעת:
מענה מהיר ופתרון מהיר לבעיה שהייתה, עשה עבודה טובה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
טובה רובינשטיין, בת ים.
משוב: 16/05/2024
תיאור השירות:
סתימת סדקים בקירות.
חוות דעת:
היה סביר.
איכות
8
מחיר
7
זמנים
8
יחס
8
8
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 125 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשהנדימן רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקונים קטנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
רועי הוא הנדימן בעל עסק שמתמחה במגוון תחומים. הוא מספר: "הדברים שהכי חשובים לי בעבודה הם הדיוק, האיכות, והניקיון (בדגש). אני מאוד ספציפי וקפדן בעבודה שלי, ומה שמיוחד בעסק שלי זה שיש לי פתרון לרוב המקרים".
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.