תיקון ארון אמבטיה שקרס מתחת לכיור כולל המגירות והמסילות, התקנת ארון מטבח עליון של חברת איקאה והתקנת מסילה לווילון.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
היה מדהים. הוא ביקש לדעת מהי העבודה לפני כדי להגיע ערוך ומוכן. תיאמנו והוא התקשר בתחילת היום להבין אם זה עדיין מתאים, הוא התקשר גם לפני שיצא ועדכן שהוא בדרך ומתי הוא יגיע, הוא הגיע בזמן בדיוק. הציע לי שתי שיטות תמחור לפני שהתחיל ושאל מה אני מעדיפה, הוא עירב אותי בכל צומת החלטה, העבודה הייתה יצירתית, טובה, מדויקת, נקייה ויפה. הוא כל הזמן עבד מדויק, נקי ומסודר. יום אחרי זה התקשר לקבל משוב ולבדוק אם הכל בסדר. המחיר הוגן לחלוטין בעיני. אין מילים פשוט מדהים.
איכות
10
מחיר
10
יחס
10
10
כללי
טל כהן, תל אביב.
משוב: 02/05/2024
תיאור השירות:
תליית טלוויזיה 65 אינץ' של חברת Samsung, תליית טלוויזיה 32 אינץ' של חברת LG, תליית וילון והחלפת גומייה בניאגרה גלויה.
הוא היה ממש זמין, קבענו מהר, הוא היה אצלנו הרבה זמן ולא איבד את הסבלנות. בנוסף, הוא דאג לשמור על הבית תוך כדי העבודה ודאג שהכל יישאר מסודר ונקי. היינו מאוד מרוצים!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 77 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשהנדימן רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקונים קטנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
לתשומת לבך!
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.