מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אביב
ציון כללי:
9.70
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.87
זמנים 9.88
מחיר 9.35
איכות 9.82
דירוג כללי 9.70
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
אולג י. נתניה.
משוב: 20/06/2019
תיאור השירות:
החלפת ברז מים באמבטיה.
חוות דעת:
הייתי מרוצה מאוד, היה מצויין ממש! אביב הגיע תוך 30 דקות, עשה עבודה טובה, מהירה ומקצועית. מנסיון אישי ממליץ עליו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
איתן מזור, נתניה.
משוב: 02/05/2019
חוות דעת:
מקצועי ויעיל, הגיע בזמן, מחיר סביר, בחור נחמד מאד, ממליץ בחום!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מרק כהאן, נתניה.
משוב: 12/04/2019
חוות דעת:
היה בסדר, הייתי מרוצה!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
רונן שבח, נתניה.
אשרור: 28/03/2019
משוב: 27/01/2019
תיאור השירות:
תיקון צינור מים חלוד.
חוות דעת:
היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סיגל ברננקה, נתניה.
משוב: 07/02/2019
תיאור השירות:
הכנה למכונת כביסה והחלפת 2 ברזים אחד חיצוני ואחד במטבח.
חוות דעת:
שירות מדהים. אביב הגיע ביום שישי בבוקר כדי לתת הצעת מחיר ולראות מה העבודה. הגיע ביום ראשון בבוקר (כפי שקבענו) ונשאר לעבוד כשאני לא הייתי בבית. במהלך העבודה הוא דאג לעדכן אותי כל הזמן. שלח תמונות וסירטוני וידיאו על מנת להראות לי את העבודה. עבוד קשה, נקי ויפה. מאוד מרוצה וגם המחיר הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מארק שחף, נתניה.
אשרור: 10/01/2019
משוב: 11/11/2018
תיאור השירות:
החלפת סיפון מתחת לכיור מטבח.
חוות דעת:
האמת שאני בתחושת אכזבה! אומנם הוא היה זמין, אדיב ומקצועי אבל המחיר שנידרשתי לשלם היה כפליים מהמחיר הממוצע לפי האתר שלכם. לא ניראה לי שיש לכך הצדקה.
איכות
10
מחיר
0
זמנים
10
יחס
10
4
כללי
גירסאות
ינאי סבג, נתניה.
משוב: 09/01/2019
תיאור השירות:
ביקור ייעוץ בנוגע לצנרת סדוקה.
חוות דעת:
הוא מאה אחוז, בסדר גמור. הוא היה ממש באזור שלנו אז הוא הגיע, ייעץ לנו ולא גבה על כך תשלום. הוא איש נעים, נחמד ואדיב והוא פתר לנו את הבעיה, אמר לנו איך לתקן את זה.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גבי ספקטור, נתניה.
משוב: 09/01/2019
תיאור השירות:
תיקון דליפת מים ותיקון זרם מים חמים שהיה חלש.
חוות דעת:
שירות מצוין, הוא הגיע בזמן, היה נחמד ומקצועי.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ספי נ. נתניה.
אשרור: 13/11/2018
משוב: 21/08/2018
תיאור השירות:
החלפת ברז
חוות דעת:
שירות מעולה. אביב ענה מיד לשיחה, הבין את הבעיה, הציג בפני את מגוון הפתרונות. הגיע תוך פחות משעה, עבד יסודי והשאיר את המקום נקי. אביב אפילו תיקן בעיה בכיור ללא תוספת חיוב. ממליץ בחום.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ברק ונשטיין, נתניה.
משוב: 01/11/2018
תיאור השירות:
תיקון בעיית לחץ מים נמוך בדירה.
חוות דעת:
בהתחלה הייתי מרוצה אך לאחר חודשיים התחלתי שיפוץ קל. אמנם לחץ המים השתפר אבל רחוק מלהיות משביע רצון. עושה רושם שהצנרת היא פלסטיק ולא ברזל ולכן היא לא מתפוררת אלא הבעיה במקום אחר, בדוד או משאבה, וזה משהו שעוד צריך לבדוק.
איכות
7
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
8
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 809 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק