מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
חנוך
ציון כללי:
9.74
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.84
זמנים 9.84
מחיר 9.80
איכות 9.70
דירוג כללי 9.74
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
רועי בר טל, רמת גן.
אשרור: 10/02/2020
משוב: 17/06/2019
תיאור השירות:
תיקון תקלה בטלוויזיה שטוחה.
חוות דעת:
חנוך היה אחלה והכל היה בסדר גמור.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
יבגני סברדולב, רמת גן.
אשרור: 09/02/2020
משוב: 05/11/2019
תיאור השירות:
החלפת תאורה אחורית בטלוויזיה LCD של חברת LG.
חוות דעת:
העבודה הייתה מאוד מהירה, היה זמין ומקצועי.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אורן באומן, בני ברק.
אשרור: 26/01/2020
משוב: 26/11/2019
חוות דעת:
היה בסדר, אני בכללי מרוצה. אדיב, סבלני ועושה רושם של מקצוען.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
מלי עיני, רמת גן.
משוב: 15/01/2020
תיאור השירות:
תיקון מסך שטוח LG.
חוות דעת:
בסדר גמור! הוא בן אדם אמין ונחמד, עשה עבודה טובה ונתן מחיר סביר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עופר ר. רמת גן.
משוב: 12/01/2020
תיאור השירות:
בדיקה לטלוויזיה.
חוות דעת:
היה יוצא מן הכלל!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ענבל ג. גבעתיים.
אשרור: 11/01/2020
משוב: 11/11/2019
תיאור השירות:
תיקון של טלויזיית סמסונג - קצר בספק הכוח.
חוות דעת:
היה מעולה - אמין, מהיר (הגיע עוד באותו היום, והחזיר את החלק המתוקן למחרת). מחיר הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ליה שאולוב, רמת גן.
אשרור: 05/01/2020
משוב: 28/07/2019
תיאור השירות:
בדיקה ללא תיקון של טלוויזיה חברת LG.
חוות דעת:
הוא היה פשוט מדהים! הגיע אליי בדק את המכשיר, הסביר לי הכל והראה לי מה הבעיה. הכל היה ממש בשקיפות מלאה. אמר לי שאני יכולה לרכוש את החלק דרכו או דרך הרשת. בסופו של דבר אחרי הבדיקה הוא ראה שישנה אחריות עדיין על הטלוויזיה והמליץ לי לפנות לחברה על מנת לתקן. הופתעתי מאוד לטובה והוא התעקש לגבות רק סכום סמלי עבור הביקור למרות שרציתי לשלם לו יותר. הוא היה ממש ישר והגון ואני בהחלט ממליצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שוקי גרינפלד, רמת גן.
משוב: 02/01/2020
תיאור השירות:
בדיקה וניסיון לתיקון טלוויזית LCD.
חוות דעת:
הוא נראה מאוד נחמד ויחסית מקצועי. הדבר היחיד זה שהוא הבטיח לי תשובה ונאלצתי להתקשר אליו פעמיים כי הוא לא חזר אלי אבל חוץ מזה הוא התאמץ וניסה שאני מעריך את זה ולא לקח סכום גבוה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
9
יחס
9
10
כללי
גירסאות
זהר ליכטנשטיין, גבעתיים.
אשרור: 31/12/2019
משוב: 05/02/2019
תיאור השירות:
החלפת כרטיס ספק בטלוויזית LCD של חברת LG
חוות דעת:
היה בסדר גמור, הוא הגיע בזמן והוא עשה עבודה מאוד יפה. הוא עבד מהר והתנהג יפה. הכל היה ממש מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ירון ב. גבעתיים.
אשרור: 29/12/2019
משוב: 04/10/2019
תיאור השירות:
ניסיון לתיקון שלט של טלוויזיה.
חוות דעת:
הוא תיקן את השלט ויום למחרת התקלה חזרה, למעשה היא לא תוקנה. דיברתי איתו, הוא הגיע וייאמר לזכותו שהוא החזיר את התשלום. היחס וההתנהלות היו מאה אחוז אבל המקצועיות כנראה לא כל כך.
איכות
5
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
7
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 1212 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי טלוויזיה רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני טלוויזיות. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק