מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
בני
ציון כללי:
9.50
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.50
זמנים 9.18
מחיר 9.05
איכות 9.50
דירוג כללי 9.50
התפלגות

מחושב על 22 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
אילן קראוזה, רמת השרון.
אשרור: 24/09/2016
משוב: 30/10/2015
תיאור השירות:
תיקון אזעקה.
חוות דעת:
לא הכיר את מערכת האזעקה שלנו (ישנה) ולכן הפנה אותי לטכנאי אזעקה אחר שעובד אתו שפתר אמנם את את הבעיה הראשונית, אך בהמשך התגלה כבלתי אמין, תאם איתנו כמה פעמים ולא הופיע, עד שנאלצנו לקבל עזרה ממקום אחר. חשוב לציין כי חוו"ד זו אינה מתייחסת לבני אלא לטכנאי שהוא הפנה אותנו אליו.
איכות
7
מחיר
6
זמנים
1
יחס
5
7
כללי
גירסאות
סגור
אבי אביגדור, נס ציונה.
אשרור: 27/10/2015
משוב: 29/04/2015
תיאור השירות:
תיקון מערכת אזעקה ביתית והחלפת חלקים.
חוות דעת:
הם היו בסדר גמור, קיבלתי מהם יחס אדיב ונחמדות מופלאה. הכי חשוב עשו עבודה איכותית, הגיעו כמה פעמים והראו רצינות ועמידה בזמנים.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מור מנשה גרינברגר, חולון.
משוב: 26/12/2018
תיאור השירות:
העברת נקודת אינטרקום מקיר אחד לקיר אחר והתקנת אינטרקום חדש בבית פרטי.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
הוא מעולה. קדח דרך הקיר ועשה עבודה מאוד נקייה, בלי ללכלך.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
לריסה גלוזמן, חולון.
משוב: 27/12/2014
תיאור השירות:
תיקון אינטרקום של בניין, הכולל- תיקון אינטרקום ראשי והחלפת אינטרקום של הדיירים.
חוות דעת:
הוא היה נהדר :) באמת אין מילים, גם מבחינת מחיר וגם מבחינת העבודה. היינו אחרי שיפוץ של הבניין והאינטרקום לא עבד וגם חלק מהמכשירים של הדיירים. הוא הגיע ונשאר יום שלם לעבוד על הכל עד שהוא תיקן את כל מה שהיה צריך. הוא בעל מוטיבציה ורצון יוצא דופן לעזור. אני מאוד ממליצה עליו!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גיא יצחקי , חולון.
משוב: 26/01/2015
תיאור השירות:
התקנת אינטרקום, מצלמות אבטחה ושפופרות בבניין.
חוות דעת:
הוא נתן שירות מעולה ואמין! הוא הגיע לעבוד למרות הסופה הגדולה שהייתה. היינו בטוחים שהוא לא יגיע. יש לו מוסר עבודה יוצא מן הכלל ובאמת שמגיע לו 10 מכל הבחינות! עבדתי עם כמה בעלי מקצוע והוא באמת מיוחד ומקצועי. אני יכול להמליץ עליו מכל הלב :)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גיל הורנונג, רחובות.
משוב: 14/03/2019
תיאור השירות:
התקנת קודן בבניין משותף.
חוות דעת:
הוא היה ממש סבבה והכל היה אחלה.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלכס רוטשטיין, פרדס חנה-כרכור.
משוב: 12/12/2017
תיאור השירות:
החלפת לחצן אינטרקום בבניין מגורים.
חוות דעת:
השירות שלו היה מצויין. הוא היה אדיב ומקצועי.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אסתי ליבא, הרצליה.
אשרור: 13/10/2015
משוב: 15/04/2015
תיאור השירות:
החלפת מקלדת של אינטרקום בכניסה לבית פרטי.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור אדיב נחמד ועשה עבודה מקצועית.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אבי רוזן, הרצליה.
משוב: 03/08/2015
תיאור השירות:
התקנה של מערכת אזעקות של חברת PIMA.
חוות דעת:
הוא היה מעולה, מקצועי וחרוץ. נתן שירות מצוין במחיר הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אירית ברקן, כפר סבא.
משוב: 04/06/2015
תיאור השירות:
תיקון אינטרקום בבניין.
חוות דעת:
הייתי מרוצה- הוא בא בזמן והיה נחמד מאד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 22 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי אזעקות ומצלמות רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקונים והתקנות אזעקות ומצלמות. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק