מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אורן
ציון כללי:
9.76
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.83
זמנים 9.82
מחיר 9.55
איכות 9.84
דירוג כללי 9.76
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
נאוה אלטר, חיפה.
אשרור: 17/01/2019
משוב: 17/09/2018
תיאור השירות:
תיקון נזילה בניאגרה.
חוות דעת:
אורן עשה את העבודה בצורה טובה ודייק בזמנים. מכיוון שהוא הבין שנאלצנו להשתמש בשני בעלי מקצוע עבור אותה בעיה, הוא התחשב גם בתשלום. בנוסף, היה לו חשוב לראות שהכל עובד כשורה ,כמה ימים לפני התשלום עצמו. אנחנו ממליצים עליו במלוא הפה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור

אינסטלטורים נוספים באזור חיפה והסביבה

מקס מ. חיפה.
משוב: 15/01/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בכיור מטבח.
חוות דעת:
היה מצוין! הוא מאוד מקצועי, זאת הייתה עבודה מורכבת והוא הצליח לטפל בה. המחיר היה הוגן.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מירי בל, חיפה.
אשרור: 16/12/2018
משוב: 13/09/2018
תיאור השירות:
החלפת מנגנון לניאגרה.
חוות דעת:
הוא היה מצוין! הגיע מהר, הסביר הכל ועשה עבודה מהירה ונקייה. הדיוק שלו נדיר, הייתי מאוד מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
הראל פרז, חיפה.
אשרור: 18/11/2018
משוב: 17/09/2018
תיאור השירות:
החלפה של צינור שרשירי ותיקון נזילה בתוך הניאגרה.
חוות דעת:
הוא היה נהדר. עמד בזמנים ועשה את העבודה בצורה נעימה ונקייה. קבענו שעה וכשראה שמאחר התקשר לעדכן. למרות שנתקל בבעיה ביצע מספר נסיונות עד שהצליח להתגבר עליה. המחיר היה מעט גבוה ממחיר המקובל לעבודה אך לא באופן משמעותי. לסיכום אמין ועושה עבודה טובה, בהחלט אשתמש בשירותיו שוב במידה ואצטרך.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
יעקב מ. חיפה.
אשרור: 13/11/2018
משוב: 14/09/2018
תיאור השירות:
תיקון צינור מים בפיר הבניין בעקבות פיצוץ.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
השירות היה מעולה! המחיר היה הוגן ומהירות התגובה והיחס היו מצויינים.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
אודי בהלול, חיפה.
אשרור: 12/11/2018
משוב: 13/09/2018
תיאור השירות:
תיקון חלק שנשבר במקלחת.
חוות דעת:
היה מקצועי מאוד ועמד בזמנים! ממש מצויין.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלון דין, חיפה.
אשרור: 04/11/2018
משוב: 05/09/2018
תיאור השירות:
עבודות אינסטלציה שונות.
חוות דעת:
הוא היה א א, מעל ומעבר!! לא היה יכול ליהיות טוב יותר. בכל 10!!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
חזי יניב, חיפה.
אשרור: 18/10/2018
משוב: 19/08/2018
חוות דעת:
היה בסדר, הייתי מרוצה!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
ראובן אברמוביץ', חיפה.
משוב: 11/10/2018
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני לגבי ברז מים שהפסיק להוציא מים חמים.
חוות דעת:
התקנתי ברז מים חדש בכיור שגרם להפסקת הוצאת מים חמים מהברז. התקשרתי לאורן והסברתי לו את הבעיה. הוא אמר לי שצריך להחליף את ברזי הניל ושזה ב-90% יפתור את הבעיה. הוא הסביר שכאשר מחליפים ברז ישן ויש משקעים בצינורות הם יכולים לגרום לסתימה בברזי הניל. החלפתי את הברזים כפי שהוא אמר וזה פתר את הבעיה!
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ירדן ניר - בוכבינדר, חיפה.
אשרור: 25/09/2018
משוב: 11/07/2018
תיאור השירות:
תיקון של ברז שבור בכירו שהתפוצץ במקלחת, שכלל החלפת ברז. בנוסף בוצע תיקון נזילה מהסיפון, שכלל הוספת גומייה.
חוות דעת:
היה סבבה, הוא עשה אחלה עבודה, גם בדקתי לגבי שאר הדברים שעשה. הייתי צריך להזמין אותו שוב, כי יום אחרי זה המשיכה הנזילה והוא הגיע ותיקן גם אותה.
איכות
8
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 630 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

אינסטלטורים נוספים באזור חיפה והסביבה

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק