עבודה מצויינת, הוא איש מדהים ואני מאמצת אותו. הוא איש מאוד נעים, איש מאוד סבלני ומאוד חשוב לו לעשות עבודה בצורה מושלמת ממש, אפילו אם זה על חשבונו הפרטי. הוא עשה עבודה מושלמת ופשוט הגיע ממש מהיום למחרת הכל היה מעולה והוא גם הביא לנו את כל המסמכים הדרושים בסיום העבודה.
הוא דייק בזמנים, הגיע לראות את הבעיה כבר באותו היום ושבוע לאחר מכן לתיקון והכל היה אחלה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
דן אבני, רמת גן.
משוב: 19/04/2016
תיאור השירות:
תיקוני שפכטל, צבע וסתימת חורים בקיר.
חוות דעת:
הוא מאוד מקצועי, עשה עבודה טובה וההתרשמות טובה מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אמיר רייך, רמת גן.
אשרור: 15/12/2015
משוב: 19/10/2015
תיאור השירות:
תיקון מרצפות קרמיקה שבורות אצלנו במטבח.
חוות דעת:
היה ממש אחלה! אלכס אדם ישר ומבצע את עבודתו מכול הלב ובמקצועיות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
עופר בר, רמת גן.
משוב: 25/10/2015
תיאור השירות:
שיפוץ קיר בעקבות נזילה, כולל תיקון ושיוף דלתות של בוידעם.
חוות דעת:
הכל היה עשר, הוא עשה את העבודה בצורה הכי טובה שיש, מעבר למה שסוכם מבלי לבקש תשלום נוסף. היינו מאוד מרוצים מההתנהלות שלו, הוא שלח לנו מראש הסכם על מה הוא לוקח כמה כסף והתנהג בצורה רצינית, וזו עבודה לא גדולה. גם המחיר היה טוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גילעד ורדימון, גבעתיים.
אשרור: 18/10/2015
משוב: 07/09/2015
תיאור השירות:
איתור ותיקון מקורות חדירת מים, תיקון נזקי מים בתקרה וסתימת חורים וצביעה.
חוות דעת:
היה נהדר! מקצועי ביותר. יסודי, נקי ובן אדם מקסים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
רמי ליבני, רמת גן.
משוב: 18/09/2013
תיאור השירות:
תיקוני אינסטלציה במטבח ואמבטיה.
חוות דעת:
הוא היה מקצועי והגיע בזמן.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
שקי גרציאני, תל אביב.
משוב: 04/07/2021
תיאור השירות:
תיקוני צביעה בדירת חמישה חדרים מאוכלסת.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור בעיני, הגיע בזמן והודיע לפני שהוא בא בלי הפתעות, עשה עבודה טובה ומקצועית, עבד כפי שהוא אמר, סיים בזמן ואפילו קצת קודם והכל היה מעולה. גם המחיר שהוא לקח היה סביר בעיני ביחס לאחרים שהשוויתי איתם.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
9
10
כללי
קובי פיש, תל אביב.
אשרור: 07/06/2021
משוב: 09/03/2021
תיאור השירות:
צביעה, תיקון גבס עם התקנת פתח שירות, איטום סיליקון, כיורים ומקלחות.
חוות דעת:
עשה בסך הכל עבודה טובה, אך בשל ויכוחון קטן על מה היה כלול בהצעת המחיר ומה לא, תוך 5 דקות פשוט קם והלך באמצע השיפוץ, כאשר נותרו לפחות יומיים עבודה. לדעתי לא חשוב מי צדק בוויכוח הזה, יש דרך להתמודד עם לקוח במקרים כאלו, לא בעצבים ובטח שלא לנטוש עבודה באמצע.
איכות
8
מחיר
7
זמנים
8
יחס
2
תגובת העסק:
לפני תחילת העבודה נשלחה ללקוח הצעת מחיר עם פירוט עבודות וביצוע תשלומים. הלקוח אישר את הפירוט ונקבע תאריך לתחילת עבודה. למרות שבקשות הלקוח השתנו במהלך העבודה ולמרות שלא עמד בהסכם ביצוע התשלומים, מחיר העבודה לא שונה. לאחר שהלקוח ביקש שוב שינויים נוספים עליהם לא הוסכם, וציפה שלא אגבה עליהם תשלום נוסף, הפסקתי את העבודה. הצהרתי שאני יכול לעבוד בתנאים שסוכמו, אולם מאז הלקוחות לא חזרו אלי.
5
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 146 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשהנדימן רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקונים קטנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
אלכס בתחום השיפוצים כבר יותר מ-30 שנה, כשהוא מעיד שאיכות העבודה ושביעות רצון הלקוח הם הדברים החשובים ביותר עבורו.
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.