הוא היה בסדר גמור, הגיב לי מהר כשהתקשרתי, הוא היה ישר ואמר לי רק שצריך להחליף שלט והתרשמתי ממנו לטובה. המחיר סביר בהחלט.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מנדל חגג, תל אביב.
משוב: 03/06/2024
תיאור השירות:
תיקון נזילה ממזגן מיני מרכזי.
חוות דעת:
היה מעולה, מצוין, הוא עשה את העבודה טוב! בדקתי את המחירים אצל אחרים וראיתי שהוא גם עשה לי מחיר טוב!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
דינה כהן, תל אביב.
משוב: 31/12/2023
תיאור השירות:
תיקון מזגן מיני מרכזי של חברת תדיראן שרעש.
חוות דעת:
היה מצוין ואני מאוד מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
עדי וייסי, תל אביב.
משוב: 16/06/2023
תיאור השירות:
תיקון מזגן מיני מרכזי מחברת אלקטרה בדירת מגורים.
חוות דעת:
תומר אלוף, אבל, המחיר שלקח היה קצת יקר לדעתי.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
9
10
כללי
שחר ב. תל אביב.
משוב: 07/10/2022
תיאור השירות:
תיקון וניקוי פילטרים במזגן מיני מרכזי.
חוות דעת:
תומר היה נחמד מאוד, זמין בטלפון, הגיע בזמן נוח. הסביר את הבעיה ותיקן אותה מהר.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
אבי סימון, תל אביב.
אשרור: 29/09/2022
משוב: 26/07/2022
תיאור השירות:
תיקון מזגן מיני מרכזי אלקטרה, החלפת קבל.
חוות דעת:
היה מצוין! הגיע מהר, עבד באופן מקצועי ואדיב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אבנר עופר, ראשון לציון.
משוב: 28/06/2022
תיאור השירות:
תיקון מזגן מיני מרכזי תדיראן.
חוות דעת:
אני ממש אמליץ!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ראובן ירושלמי, תל אביב.
משוב: 17/11/2019
תיאור השירות:
תיקון מזגן מיני מרכזי.
חוות דעת:
שירות מצוין, הוא עמד בזמנים ועשה הכל כמו שצריך.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 593 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
תומר הגיע לתחום המיזוג עוד כילד – כל המשפחה שלו עוסקת בתחום ומהם הוא ספג את הידע. "אבא שלי וכל האחים שלי עוסקים במיזוג, ואפשר לומר שבעצם קיבלנו את זה בירושה. כשהייתי ילד הייתי מצטרף לאבא ולאחים הגדולים שלי לעבודה וככה למדתי את העבודה."
הוא נשוי טרי (בשעה טובה!) וכשהוא לא בעבודה תוכלו למצוא אותו באהבה השנייה שלו – גלישת גלים.
מה שהוא הכי אוהב בעבודה זו הלמידה והסיוע לאנשים. "בעבודה שאני אני כל יום לומד משהו חדש, כל הזמן יש תקלות מורכבות וחדשות, אבל הכי כיף זה לעשות לאנשים טוב בקיץ ובעיקר לתת שירות לאנשים מבוגרים. זה מספק."
ומה השאיפות לעתיד? "להמשיך להתקדם ולהתפתח בתחום המיזוג, זה הדבר שאני הכי אוהב, ולהקים בית."
תומר עוסק במיזוג אויר כבר עשר שנים, ומנהל ביד רמה את העסק שקרוי על שמו.
"חשוב לי בעבודה להיות מאוד מסודר", הוא אומר. "אני מקפיד מאוד על סדר וניקיון ואת מה שאני עושה אני עושה מאהבה."
תחומי ההתמחות:
:: תיקון מזגן מיני מרכזי
:: תיקון מזגן עילי
:: תיקון מזגן מרכזי
:: התקנת מזגן עילי
:: התקנת מזגן מיני מרכזי
::ניקוי פילטרים במזגן
"אני אוהב את העבודה האקטיבית ואת העשייה ונהנה כל יום להגיע למקומות חדשים ולהכיר אנשים חדשים."
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.