תומר הצליח לתקן מזגן אינוונטר מיני מרכזי שטכנאי אחר לא הצליח לתקן במשך חודש. הוא החליף את כל המערכת (מכלול) וגילה את התקלה שמנעה את הצלחת התיקון בפעם הראשונה.
ממליץ עליו בחום.
תומר נעים הליכות, צנוע, ואמין. הוא עמד תמיד בלוחות הזמנים. הלוואי כולם היו כאלה.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ליהיא ל. תל אביב.
משוב: 20/05/2024
תיאור השירות:
אספקת מזגן טורנדו חדש כולל פירוק, פינוי המזגן הישן והתקנה של המזגן החדש.
חוות דעת:
היה מצויין! אני מאד מרוצה! הכל התנהל בצורה מושלמת בכל פן שירותי שיש! השאיר נקי אחריו, קדח פתח חדש לצינורות המזגן כי התשתית הקודמת הייתה בלויה ומלוכלכת ודאג לסתום חורים. ביצע בצורה הכי מקצועית ואסתטית שיש! תומר מאוד ישר ואמין, דאג לשאול ולהציג מחירים בצורה שקופה וברורה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ניבו לוי, תל אביב.
משוב: 20/05/2024
תיאור השירות:
ניקוי עמוק בשלושה מזגנים עיליים.
חוות דעת:
תומר היה מעולה, הגיע מהר, עבד טוב, היה יעיל ונחמד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שי פייס, תל אביב.
משוב: 15/05/2024
תיאור השירות:
ניקוי ומילוי גז במזגן מחברת תדיראן.
חוות דעת:
תומר היה אחלה, לא מדבר הרבה ועושה עבודה לעניין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
תמרה ר. תל אביב.
משוב: 12/05/2024
תיאור השירות:
ניקוי מזגן עילי.
חוות דעת:
הוא היה אחלה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
עמית משי, תל אביב.
אשרור: 09/05/2024
משוב: 18/06/2023
תיאור השירות:
איתור ותיקון נזילה במזגן מחברת מיצובישי בעקבות סתימה בצינור ניקוז.
חוות דעת:
תומר היה מעולה, הגיע מהר וטיפל בבעיה.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גל גוילי, תל אביב.
אשרור: 02/05/2024
משוב: 07/08/2023
תיאור השירות:
החלפת כבל בין המנוע ליחידה בדירה והוספת גז למזגן נוסף.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מרים ר. תל אביב.
אשרור: 01/05/2024
משוב: 23/08/2023
תיאור השירות:
ניקוי מזגן של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
תומר היה מעולה, הגיע בזמן ונתן טיפול מיידי ומקצועי.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מאיה בר מאיר, תל אביב.
משוב: 30/04/2024
תיאור השירות:
תיקון מזגן עילי מחברת אלקטרה.
חוות דעת:
היה ממש טוב!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 571 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
תומר הגיע לתחום המיזוג עוד כילד – כל המשפחה שלו עוסקת בתחום ומהם הוא ספג את הידע. "אבא שלי וכל האחים שלי עוסקים במיזוג, ואפשר לומר שבעצם קיבלנו את זה בירושה. כשהייתי ילד הייתי מצטרף לאבא ולאחים הגדולים שלי לעבודה וככה למדתי את העבודה."
הוא נשוי טרי (בשעה טובה!) וכשהוא לא בעבודה תוכלו למצוא אותו באהבה השנייה שלו – גלישת גלים.
מה שהוא הכי אוהב בעבודה זו הלמידה והסיוע לאנשים. "בעבודה שאני אני כל יום לומד משהו חדש, כל הזמן יש תקלות מורכבות וחדשות, אבל הכי כיף זה לעשות לאנשים טוב בקיץ ובעיקר לתת שירות לאנשים מבוגרים. זה מספק."
ומה השאיפות לעתיד? "להמשיך להתקדם ולהתפתח בתחום המיזוג, זה הדבר שאני הכי אוהב, ולהקים בית."
תומר עוסק במיזוג אויר כבר עשר שנים, ומנהל ביד רמה את העסק שקרוי על שמו.
"חשוב לי בעבודה להיות מאוד מסודר", הוא אומר. "אני מקפיד מאוד על סדר וניקיון ואת מה שאני עושה אני עושה מאהבה."
תחומי ההתמחות:
:: תיקון מזגן מיני מרכזי
:: תיקון מזגן עילי
:: תיקון מזגן מרכזי
:: התקנת מזגן עילי
:: התקנת מזגן מיני מרכזי
::ניקוי פילטרים במזגן
"אני אוהב את העבודה האקטיבית ואת העשייה ונהנה כל יום להגיע למקומות חדשים ולהכיר אנשים חדשים."
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.