מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
קובי
ציון כללי:
9.50
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.66
זמנים 9.67
מחיר 9.57
איכות 9.47
דירוג כללי 9.50
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
יונתן שמשון, רמת גן.
משוב: 04/09/2019
תיאור השירות:
התקנת שני מסכי טלוויזיה על הקירות.
חוות דעת:
היה טוב מאוד! קובי היה נחמד, הגיע בזמן ועשה את העבודה כמו שצריך. רק המחיר היה נראה לי מעט יקר לדעתי.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
מריה פופלוטין, בני ברק.
משוב: 02/02/2017
תיאור השירות:
התקנת מתלים, תליית תמונה, הדבקת זכוכית על שולחן דלפק והחלפת ידית בדלת.
חוות דעת:
היה מצוין! הוא היה מאוד נחמד, זריז, עבד טוב ומהר ועשה עבודה מעולה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
צחי אסא, רמת גן.
משוב: 25/01/2017
תיאור השירות:
שיפוץ אריחים באמבטיה וטיפול בשלבים של תריסים.
חוות דעת:
הוא היה עשר בכל התחומים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
תמיר לוין, רמת אפעל.
משוב: 09/08/2016
תיאור השירות:
תיקוני צבע וצביעת חלקים קטנים מהבית.
חוות דעת:
הוא היה בסדר. הוא השתדל מאוד והיה בחור נחמד.
9
כללי
גירסאות
אורית הוכמן, רמת גן.
משוב: 08/03/2016
תיאור השירות:
שיפוצי טייח וצבע בתקרה.
חוות דעת:
היה בסדר גמור! הגיע מספר פעמים ונתן אחריות של שנתיים על עבודתו.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
9
יחס
10
9
כללי
גירסאות
גלית ג. רמת גן.
אשרור: 11/12/2014
משוב: 24/08/2014
תיאור השירות:
התקנת רשת.
חוות דעת:
הוא עבד יפה מאוד. הגיע בזמן, הציע פתרון יצירתי לבעיה של התקנת רשת במיקום מסובך . התוצאה איכותית וגם אסטתית.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ריבה פיצ'רסקי, גבעתיים.
אשרור: 02/11/2014
משוב: 03/09/2014
תיאור השירות:
תיקון 2 צירים בדלתות במטבח.
חוות דעת:
אחרי תקופה מסויימת שהוא סיים את עבודתו, דלת אחת של הארון התחילה לשרוט דלת על ידה. התקשרתי אליו עוד פעם כדי להזמין אותו לסדר את זה והוא פעמיים שינה לי את הזמן, הוא בא פעם שנייה והוא היה הרבה יותר זמן מפעם ראשונה. הוא אמר שאם זה לא יסתדר אז צריך להחליף את זה למנגנון חדש, אבל בסופו של דבר זה הסתדר. הוא ניסה לתקן ומה שהוא עשה זה בסדר אבל זה לא טוב. אם הוא היה אומר לי בפעם הראשונה שייתכן ונצטרך להחליף מנגנון הייתי עושה את זה מלכתחילה ולא מחכה שהוא יתקן ואז אני אשלם עוד כסף על המנגנון. ולכן היחס היה בסדר המחיר גם בסדר גמור אבל זה עדיין לא מקצועי .
איכות
8
מחיר
10
זמנים
8
יחס
9
8
כללי
גירסאות
לני ריפא, רמת גן.
משוב: 23/09/2014
תיאור השירות:
התקנת 2 מתקנים לטלוויזיות וחיבורן למתקן.
חוות דעת:
היה בסדר גמור עשה את העבודות הקטנות כמו שצריך.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אריאל זקש, גבעתיים.
משוב: 18/09/2014
תיאור השירות:
שפכטל, צבע ועוד מספר תיקונים קטנים.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור. הוא הגיע בזמן כמו שקבענו. הוא ביקש שאשלח לו את כל הדברים שצריך לתקן בתמונות, כדי שייתן לי הצעת מחיר. הוא נתן הצעת מחיר מדויקת, זאת אומרת כשהוא הגיע, הוא ראה את העבודה ולא היה צריך לשנות. הוא עשה עבודה נקייה ויפה. סך הכל אני מאוד מרוצה.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
אלון אביטל, רמת גן.
משוב: 12/08/2014
תיאור השירות:
פירוק ציר של דלת.
חוות דעת:
הוא היה מעולה, הגיע בזמן, היה אדיב ומקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 142 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשהנדימן רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקונים קטנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק