מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אריק
ציון כללי:
10.00
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 10.00
זמנים 10.00
מחיר 9.98
איכות 10.00
דירוג כללי 10.00
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
איתי גבאי, תל אביב.
אשרור: 23/06/2020
משוב: 31/12/2019
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני לתיקון מקרר.
חוות דעת:
הוא היה תותח! התקשרתי אליו לגבי קרח שגרם לבעיה במקרר. הוא אמר לי לנתק את המקרר מהחשמל ל12 שעות שהקרח יפשיר, ובמידה וזה לא עוזר אז לפנות אליו. הוא עזר לי, פתר את הבעיה וחסך לי כסף. ממש עשר.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יעל רוזנטל, תל אביב.
אשרור: 22/06/2020
משוב: 23/03/2020
תיאור השירות:
ניסיון תיקון מקרר של חברת אמנה.
חוות דעת:
איש מאוד נחמד, עמד בזמנים ונתן שירות מדהים, הוא נעים הליכות, לא גבה יותר מידי כסף ונתן לנו עצה מה כדאי לעשות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלי אילדיס, תל אביב.
משוב: 20/05/2020
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני לגבי תיקון מקרר.
חוות דעת:
המקרר לא עבד, התקשרתי לאריק והוא הנחה אותי לנתק אותו מהחשמל ל-26 שעות ולהפשיר, זה עזר והמקרר עובד.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
צביה אורון, תל אביב.
משוב: 22/04/2020
תיאור השירות:
תיקון מקרר.
חוות דעת:
מקצועי, אדיב והוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ענבר מנינגר, תל אביב.
משוב: 05/04/2020
תיאור השירות:
בדיקת מקרר וייעוץ.
חוות דעת:
הוא ייעץ לי בטלפון לפני שהגיע, בדק את המקרר והציע לקנות חדש, דיבר עם החברה עבורי והייתי מאד מרוצה ממנו!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דרור כהן, תל אביב.
משוב: 26/03/2020
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני בנוגע לתקלה במקרר.
חוות דעת:
הוא הצליח לעזור לי לתקן את התקלה ללא עלות דרך הטלפון. הוא מקסים ואדיב הסביר לי בדיוק מה צריך לעשות.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ענבר גל, תל אביב.
אשרור: 23/03/2020
משוב: 23/12/2019
תיאור השירות:
תיקון מקרר של חברת תדיראן, שכלל החלפת מאוורר.
חוות דעת:
הוא היה מצוין! הייתי מרוצה מהשירות, הוא הסביר יפה ותיקן את התקלה צ'יק צ'ק.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שמעון ויסבורט, תל אביב.
משוב: 18/03/2020
תיאור השירות:
תיקון תרמוסטט במקרר של חברת תדיראן.
חוות דעת:
הבן אדם הכי טוב בעולם! עשה עבודה טובה, בן אדם מושלם. הוא עזר לי עד הסוף, עשה לי מחיר טוב כי אני חייל בודד, מגיע לו אלף כוכבים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יאיר זינגר, תל אביב.
משוב: 06/03/2020
תיאור השירות:
יעוץ טלפוני עבור תיקון מקרר של חברת ווירפול.
חוות דעת:
הוא הסביר לי בטלפון איך לטפל בבעיה וכך יכלתי לפתור אותה בעצמי בלי שיגיע. הוא על הכיפאק!
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אורון גל און, תל אביב.
משוב: 24/02/2020
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני לתיקון מקרר של חברת LG.
חוות דעת:
המקפיא עבד והמקרר לא. התקשרתי לאריק, הוא אמר שאין צורך שיגיע והסביר לי מה לעשות, עשיתי מה שאמר וזה עבד. הוא היה עשר.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 1145 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מוצרי חשמל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מכשירי חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק