החלפת גוף חימום, תרמוססט וכרטיס אלקטרוני במקרר של חברת אמנה.
חוות דעת:
הוא היה מעולה. בהתחלה הוא ניסה לפתור את התקלה דרך הטלפון ורק כאשר ראה שזה לא מסתדר הגיע אלינו. הוא ראה שכבת קרח ולכן החליף את הגוף חימום והתרמוסטט ולא ביקש תשלום אלא אמר שנחכה כמה ימים לראות שהכל בסדר. אך לאחר שלושה ימים התקלה חזרה. הוא הגיע אלינו ביום שבת בבוקר, החליף את הכרטיס האלקטרוני וגבה תשלום רק עליו. אני מרוצה ממנו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
סיימון ק. קרית אונו.
משוב: 05/07/2017
חוות דעת:
היה ממש מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
דני שחר, גני תקווה.
משוב: 05/04/2017
תיאור השירות:
חוות דעת על מקרר.
חוות דעת:
הוא היה אמין, הגיע אלי ואמר לי שלא כדאי לתקן את המקרר אלא לקנות חדש, המליץ לי גם מקום שכדאי לקנות בו ועל דגם.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
ענבר פ. קרית אונו.
אשרור: 10/01/2017
משוב: 07/11/2016
תיאור השירות:
תיקון מקרר שבכל פעם שהפעלתי את קיוסק המים במקרר השפריצו מים מהצינור מאחורי המקרר.
חוות דעת:
שירות מצוין! אריק טיפל בבעיה והיה אדיב ושירותי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
תם הרבין, גני תקווה.
אשרור: 19/07/2016
משוב: 16/05/2016
תיאור השירות:
תיקון נזילה במקרר מחברת ווירלפול.
חוות דעת:
היה מצויין. אני מאוד מרוצה מהשירות ומהיחס שקיבלתי. אין לי משהו רע אחד להגיד עליו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
סוזי מדניק, גני תקווה.
אשרור: 21/06/2016
משוב: 30/03/2016
תיאור השירות:
החלפת חלק במקרר.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור. הוא היה מקצועי ונחמד.
איכות
8
מחיר
8
זמנים
9
יחס
8
8
כללי
קרן כהן, גני תקווה.
אשרור: 31/05/2016
משוב: 01/04/2016
תיאור השירות:
החלפת גוף חימום במקרר ישן מאוד של ג'נרל אלקטריק.
חוות דעת:
אריק טכנאי מקצועי ביותר, עובד ביסודיות רבה, אדם מנומס מאוד וחביב. עובד בצורה נקייה ומסודרת ומסביר את התהליך לפני הפעולה. מלבד זה עליי לציין את הזמינות שבה הגיב לקריאתי - בתוך שעה משיחת הטלפון שלי. והמחיר הוגן לחלוטין.
זו הפעם השנייה שאני נעזרת באריק דרככם וכמובן לא התאכזבתי!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
עירית מקובסקי, קרית אונו.
אשרור: 29/09/2015
משוב: 27/07/2015
תיאור השירות:
יעוץ טלפוני לגבי מקרר שלא קירר.
חוות דעת:
הוא היה מצוין. הטיפ שלו פתר את הבעיה.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שאול סיבוני, קרית אונו.
משוב: 27/07/2015
תיאור השירות:
החלפת מאוורר וניקוי מעבה של מקרר.
חוות דעת:
הוא היה נהדר! הוא הגיע בזמן ועשה את העבודה שלו כמו שצריך, הוא אפילו בדק דברים מעבר למה שהוא היה צריך.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 1158 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשטכנאי מוצרי חשמל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מכשירי חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
אריק לא גדל עם כפית זהב בפה. כשהגיע לתיכון, הבין שלא תצמח לו תועלת מלהמשיך בלימודים תיאורטיים והחליט ללכת ללמוד מקצוע. הוא עבר ללמוד בבית הספר המקצועי "אורט רמת-גן" והתמחה בתחום החשמל.
"קיץ אחד, כשהייתי בן 14, אני ובן הדוד שלי הפלנו בטעות ג'יפ לנד רובר למזח באילת. דוד שלי, שהיה מנהל מתקן החשמל באילת, נתן לנו בתור עונש להחליף את כל החוטים באוטו. עסקתי בזה כל החופש הגדול שלי – עד שהאוטו היה כמו חדש".
אחרי הצבא החל לעבוד כטכנאי שירות, במקביל להמשך השתלמות בלימודים בשעות הערב. אחרי מספר שנים כמנהל השירות של אמפא-אמקור באילת, הפך לעצמאי.
גם בעבודה נתקל אריק בחוויות מצחיקות. "יום אחד צלצלה אליי לקוחה שהייתה משוכנעת שיש לה שד במכונת הכביסה וביקשה שאני אוציא אותו. המכונה שלה קיפצצה בגלל תקלה טכנית, אבל היא לא הסכימה לקבל את זה. אז זרמתי איתה – תיקנתי את התקלה ונתתי לה להרגיש את הזרם במכונה. היא חשבה שהשד יצא ונרגעה".
זה מה שאוהב אריק במקצוע – את העבודה המקצועית, יחד עם העבודה מול הלקוח. בזמנו הפנוי, הוא מוציא לאור ספרים וכרגע אף עובד על ספר שמדבר על היחס שבין הלקוח לאיש המקצוע. ובעתיד? "אני נהנה מהעבודה שלי. כל עוד אני מסוגל לתת תועלת ולתרום – אני יעשה את זה". זו הגישה
אריק התחיל את דרכו המקצועית כהנדסאי חשמל. כהנדסאי, הוא בעל מומחיות אוניברסאלית לכל מוצרי החשמל ולכן, מאז סיום לימודיו, כבר 40 שנה שהוא משמש כטכנאי שירותי קירור והנדסת חשמל לציוד המטבחי לגווניו – מקררים, מקפיאים ועוד.
בהתחלה, היה אריק טכנאי בכיר ומנהל שירות בחברות גדולות כמו ג'נרל אלקטריק. כשהחליט לפנות לדרך עצמאית, בשנת 1978, הקים את החברה הפרטית שלו – "אריק שירותי קירור והנדסת חשמל". כיום, הוא נושא רישיון ממשלתי ומשמש גם כעד מומחה בכיר במערכת בתי המשפט.
"אני אוהב את העבודה שלי. אני נמצא עם מברג עליי גם כשאני הולך לחתונה. אם יש בעיה בחשמל – אני מיד מתייצב לעזור. הכסף הוא עבורי אמצעי, לא מטרה. כשאני פותר בעיות ועוזר לאנשים במצוקה, אני מרגיש סיפוק רב; הכסף יגיע אחר כך".
תחומי התמחות:
:: תיקון מקררים
:: תיקון מקפיאים
ועוד..
מסגרת אחריות
אצל "אריק שירותי קירור והנדסת חשמל" תקבלו אחריות של חצי שנה על החלפים.
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.