הוא היה מקצועי ומאוד אמין. הוא עלה על הבעיה ישר, מסתבר שזה היה מאוד פשוט. אח"כ הפניתי אותו גם לבעיה שהייתה בתנור וגם את זה הוא פתר בכמה דקות. מרוצה ממנו מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שי מדניק, אור יהודה.
משוב: 21/05/2015
תיאור השירות:
החלפת תרמוסטופ במקרר אפולו-תדיראן.
חוות דעת:
הוא הגיע שלוש פעמיים כדי לאבחן את התקלה. היה מעולה. מקצוען, איכותי וגבה מחיר הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שמואל שליטנר, יהוד.
אשרור: 25/11/2014
משוב: 06/08/2014
תיאור השירות:
ביטול קבל שהתפוצץ וגרם לשריפה בחלקו התחתון והאחורי של המקרר.
חוות דעת:
אריק ממש סופר מן, עשר בהכל. הוא הגיע תוך שעה, טיפל בבעיה תוך זמן קצר ומעבר לזה בדק שהמקרר תקין. אריק עשה עבודה יסודית ומקצועית ובמחיר סביר. אם היה אפשר לתת ציון גבוה מעשר הייתי נותן יותר. אריק אדם מרשים עם המון ידע ונסיון, לא נתקלים בבעלי מקצוע מסוג זה כל יום. שלושה חודשים לאחר מכן נתקלתי ברעש לא מזוהה מהמקרר, התקשרתי וביקשתי מאריק לבדוק ולטפל ברעש. כהרגלו אריק הגיע תוך שעה, בדק וטיפל בבעיה כהרגלו על הצד הטוב ביותר ולא חייב אותי בתשלום אף על פי שעבר זמן רב מהתיקון הקודם. אין כאלה בעלי מקצוע ונותני שירות כמו אריק!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ניר בן דוב, יהוד.
אשרור: 28/10/2014
משוב: 25/07/2014
תיאור השירות:
ייעוץ בבית הלקוח.
חוות דעת:
הוא היה אדיב, מקצועי וזיהה את הבעיה שלא היתה בכלל קשורה למכונה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
אסף ש. יהוד.
אשרור: 03/06/2014
משוב: 25/03/2014
תיאור השירות:
בדיקה והחלפת חלק שרוף במקרר של חברת תדיראן.
חוות דעת:
היה נפלא. הוא היה אדיב, מקצועי, נתן מחיר טוב, עמד בזמנים, באמת מאה אחוז. עמד במילה שלו! בנוסף תיקן גם דלת בלי שביקשתי ולא ביקש על זה תשלום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מיקי ג'ורג', יהוד.
משוב: 20/04/2014
תיאור השירות:
תיקון סתימה במקרר של אפולו תדיראן.
חוות דעת:
עשה עבודה ממוקדת וקצרה. ישר זיהה את הבעיה והיה מצוין. אפילו התקשר יום למחרת לראות שהכול בסדר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
רועי גולומביק, יהוד.
משוב: 20/11/2013
תיאור השירות:
בדיקת מקרר ואבחון בעיה במדחס.
חוות דעת:
הוא ישב הרבה זמן ובדק את המקרר ובסופו של דבר הגיע למסקנה שהבעיה במדחס. מדובר בחלק מאוד יקר ולכן החלטנו שלא להחליף אותו בסוף. הוא היה ממש נחמד ומקצועי, באמת מעולה. יצאתי ממש מרוצה ממנו :)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
משה אשכנזי, תל אביב.
אשרור: 03/06/2024
משוב: 18/10/2023
תיאור השירות:
תיקון מקרר.
חוות דעת:
אריק היה מעולה ואני מרוצה מאוד. הוא המליץ לי מה לעשות וחסך לי המון כסף. הוא מקצוען אמיתי. המקרר ישן מאוד, הוא המליץ לי לקנות מקרר חדש וביצע תיקון זמני עד שיהיה לי את המקרר החדש.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ערן דביר, רמת גן.
אשרור: 15/04/2024
משוב: 26/11/2023
תיאור השירות:
תיקון יצרן קרח במקרר LG.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
אני אמליץ בכיף!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 1158 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשטכנאי מוצרי חשמל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מכשירי חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
אריק לא גדל עם כפית זהב בפה. כשהגיע לתיכון, הבין שלא תצמח לו תועלת מלהמשיך בלימודים תיאורטיים והחליט ללכת ללמוד מקצוע. הוא עבר ללמוד בבית הספר המקצועי "אורט רמת-גן" והתמחה בתחום החשמל.
"קיץ אחד, כשהייתי בן 14, אני ובן הדוד שלי הפלנו בטעות ג'יפ לנד רובר למזח באילת. דוד שלי, שהיה מנהל מתקן החשמל באילת, נתן לנו בתור עונש להחליף את כל החוטים באוטו. עסקתי בזה כל החופש הגדול שלי – עד שהאוטו היה כמו חדש".
אחרי הצבא החל לעבוד כטכנאי שירות, במקביל להמשך השתלמות בלימודים בשעות הערב. אחרי מספר שנים כמנהל השירות של אמפא-אמקור באילת, הפך לעצמאי.
גם בעבודה נתקל אריק בחוויות מצחיקות. "יום אחד צלצלה אליי לקוחה שהייתה משוכנעת שיש לה שד במכונת הכביסה וביקשה שאני אוציא אותו. המכונה שלה קיפצצה בגלל תקלה טכנית, אבל היא לא הסכימה לקבל את זה. אז זרמתי איתה – תיקנתי את התקלה ונתתי לה להרגיש את הזרם במכונה. היא חשבה שהשד יצא ונרגעה".
זה מה שאוהב אריק במקצוע – את העבודה המקצועית, יחד עם העבודה מול הלקוח. בזמנו הפנוי, הוא מוציא לאור ספרים וכרגע אף עובד על ספר שמדבר על היחס שבין הלקוח לאיש המקצוע. ובעתיד? "אני נהנה מהעבודה שלי. כל עוד אני מסוגל לתת תועלת ולתרום – אני יעשה את זה". זו הגישה
אריק התחיל את דרכו המקצועית כהנדסאי חשמל. כהנדסאי, הוא בעל מומחיות אוניברסאלית לכל מוצרי החשמל ולכן, מאז סיום לימודיו, כבר 40 שנה שהוא משמש כטכנאי שירותי קירור והנדסת חשמל לציוד המטבחי לגווניו – מקררים, מקפיאים ועוד.
בהתחלה, היה אריק טכנאי בכיר ומנהל שירות בחברות גדולות כמו ג'נרל אלקטריק. כשהחליט לפנות לדרך עצמאית, בשנת 1978, הקים את החברה הפרטית שלו – "אריק שירותי קירור והנדסת חשמל". כיום, הוא נושא רישיון ממשלתי ומשמש גם כעד מומחה בכיר במערכת בתי המשפט.
"אני אוהב את העבודה שלי. אני נמצא עם מברג עליי גם כשאני הולך לחתונה. אם יש בעיה בחשמל – אני מיד מתייצב לעזור. הכסף הוא עבורי אמצעי, לא מטרה. כשאני פותר בעיות ועוזר לאנשים במצוקה, אני מרגיש סיפוק רב; הכסף יגיע אחר כך".
תחומי התמחות:
:: תיקון מקררים
:: תיקון מקפיאים
ועוד..
מסגרת אחריות
אצל "אריק שירותי קירור והנדסת חשמל" תקבלו אחריות של חצי שנה על החלפים.
שאלות ותשובות עם אריק
טכנאי מוצרי חשמל נוספים באזור אור יהודה-סביון-יהוד
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.