היה מעל ומעבר! בעל מקצוע אדיב וסבלני, הוא ממש עזר לי לפתור את הבעיה. התקשרתי אליו והסברתי לו שתא המזון מקפיא את האוכל במקום לקרר, הוא שאל אותי שאלות וייעץ לי מה לעשות, הפתרון היה להעלות את הטמפרטורה בתא ההקפאה וזה באמת פתר לי את הבעיה. הוא חסך לי ביקור של בעל מקצוע, באמת עזר לי מאוד.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
מייקי גיצנברוג, רנתיה.
אשרור: 28/04/2015
משוב: 23/02/2015
תיאור השירות:
תיקון מקפיא, חברת תדיראן.
חוות דעת:
השירות היה מעולה, מעבר לכל ציפה. הוא הגיע מיידית, היה מאוד אדיב ונחמד והוגן במחיר. הוא הסביר את כל התהליך מה הוא עושה. הייתי מרוצה מאוד מהשירות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
פליקס וינטראוב, מודיעין.
אשרור: 04/11/2014
משוב: 31/08/2014
תיאור השירות:
תיקון מכסה למנוע אחורי ומילוי גז במקרר.
חוות דעת:
היה נהדר, פשוט נפלא. הוא בן אדם מקסים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
רעות קוסובר, בני עטרות.
אשרור: 18/02/2014
משוב: 17/12/2013
תיאור השירות:
החלפת מדחס, קומפרסור וניקוי של מקרר מחברת אמנה.
חוות דעת:
הוא היה מצוין. הוא עשה עבודה טובה והיה ממש נחמד ומקצועי. יצאתי ממש מרוצה ממנו :)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אבי ישראל, מודיעין.
משוב: 04/09/2013
תיאור השירות:
החלפת ברז חשמלי למתקן קרח במקרר אמנה.
חוות דעת:
הוא היה מצוין! הוא בא בלילה בשעה לא קונבנציונלית ותפקד יפה מאוד. אני לא מכיר כזה בעל מקצוע שמגיע בכזאת נחישות ומוכנות! אני מאוד מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
עמי פ. שוהם.
אשרור: 10/08/2013
משוב: 03/04/2013
תיאור השירות:
החלפה של גוף חימום במקפיא מחברת LG.
חוות דעת:
המקרר היה מקצר והוא נתן לי פתרון זמני דרך הטלפון עד שהגיע לבצע את התיקון עצמו. הוא היה מאד שירותי והסביר בפירוט מה הוא עושה. הוא הסביר לי שכדי שהמקרר לא ינזק מהתיקון חייבים להזמין חלק מקורי מהחברה. הוא נסע במיוחד כדי להביא את החלק מהספק. הוא אפילו התקשר אחרי כמה ימים כדי לקבל משוב ממני על השירות שלו.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
מרקו בן ברוך, רמת גן.
משוב: 18/03/2025
תיאור השירות:
תיקון תקלה במקרר מחברת LG.
חוות דעת:
אריק היה נחמד מאוד. המחיר היה סביר מאוד לדעתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
עינב חיימוביץ, תל אביב.
אשרור: 20/12/2024
משוב: 20/09/2024
חוות דעת:
היה סוף הדרך!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
איל גרינפלד, תל אביב.
אשרור: 15/11/2024
משוב: 16/09/2024
תיאור השירות:
תיקון מקרר נוזל.
חוות דעת:
יוצא מן בכלל. אריק היה הטכנאי השלישי לטפל בבעיה.
עבד בסבלנות עד שמצא את הבעיה ותיקן אותה בקלילות ובנעימות.
הגיע בזמן והיה שירותי בצורה בלתי רגילה.
פשוט תענוג!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
משה אשכנזי, תל אביב.
אשרור: 03/06/2024
משוב: 18/10/2023
תיאור השירות:
תיקון מקרר.
חוות דעת:
אריק היה מעולה ואני מרוצה מאוד. הוא המליץ לי מה לעשות וחסך לי המון כסף. הוא מקצוען אמיתי. המקרר ישן מאוד, הוא המליץ לי לקנות מקרר חדש וביצע תיקון זמני עד שיהיה לי את המקרר החדש.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 1028 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשטכנאי מקררים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקון מקררים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
אריק לא גדל עם כפית זהב בפה. כשהגיע לתיכון, הבין שלא תצמח לו תועלת מלהמשיך בלימודים תיאורטיים והחליט ללכת ללמוד מקצוע. הוא עבר ללמוד בבית הספר המקצועי "אורט רמת-גן" והתמחה בתחום החשמל.
"קיץ אחד, כשהייתי בן 14, אני ובן הדוד שלי הפלנו בטעות ג'יפ לנד רובר למזח באילת. דוד שלי, שהיה מנהל מתקן החשמל באילת, נתן לנו בתור עונש להחליף את כל החוטים באוטו. עסקתי בזה כל החופש הגדול שלי – עד שהאוטו היה כמו חדש".
אחרי הצבא החל לעבוד כטכנאי שירות, במקביל להמשך השתלמות בלימודים בשעות הערב. אחרי מספר שנים כמנהל השירות של אמפא-אמקור באילת, הפך לעצמאי.
גם בעבודה נתקל אריק בחוויות מצחיקות. "יום אחד צלצלה אליי לקוחה שהייתה משוכנעת שיש לה שד במכונת הכביסה וביקשה שאני אוציא אותו. המכונה שלה קיפצצה בגלל תקלה טכנית, אבל היא לא הסכימה לקבל את זה. אז זרמתי איתה – תיקנתי את התקלה ונתתי לה להרגיש את הזרם במכונה. היא חשבה שהשד יצא ונרגעה".
זה מה שאוהב אריק במקצוע – את העבודה המקצועית, יחד עם העבודה מול הלקוח. בזמנו הפנוי, הוא מוציא לאור ספרים וכרגע אף עובד על ספר שמדבר על היחס שבין הלקוח לאיש המקצוע. ובעתיד? "אני נהנה מהעבודה שלי. כל עוד אני מסוגל לתת תועלת ולתרום – אני יעשה את זה". זו הגישה
אריק התחיל את דרכו המקצועית כהנדסאי חשמל. כהנדסאי, הוא בעל מומחיות אוניברסאלית לכל מוצרי החשמל ולכן, מאז סיום לימודיו, כבר 40 שנה שהוא משמש כטכנאי שירותי קירור והנדסת חשמל לציוד המטבחי לגווניו – מקררים, מקפיאים ועוד.
בהתחלה, היה אריק טכנאי בכיר ומנהל שירות בחברות גדולות כמו ג'נרל אלקטריק. כשהחליט לפנות לדרך עצמאית, בשנת 1978, הקים את החברה הפרטית שלו – "אריק שירותי קירור והנדסת חשמל". כיום, הוא נושא רישיון ממשלתי ומשמש גם כעד מומחה בכיר במערכת בתי המשפט.
"אני אוהב את העבודה שלי. אני נמצא עם מברג עליי גם כשאני הולך לחתונה. אם יש בעיה בחשמל – אני מיד מתייצב לעזור. הכסף הוא עבורי אמצעי, לא מטרה. כשאני פותר בעיות ועוזר לאנשים במצוקה, אני מרגיש סיפוק רב; הכסף יגיע אחר כך".
תחומי התמחות:
:: תיקון מקררים
:: תיקון מקפיאים
ועוד..
מסגרת אחריות
אצל "אריק שירותי קירור והנדסת חשמל" תקבלו אחריות של חצי שנה על החלפים.
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.