תיקון מקרר side by side שכלל החלפת טיימר, ניקוי החלקים הפנימיים במקרר , תיקון נזילה, תיקון ICE MAKER ,תיקון בית מנורה והחלפת מנורות.
חוות דעת:
שרות מדהים,אדיב , מהיר וזול במיוחד, הסביר בבהירות ובנועם את התקלות ,תיקון מקצועי ויסודי תוך העדפה של תיקון חלקים לפני החלפה בחלקים חדשים שהיו מייקרים את התיקון בלפחות כפליים, ובניגוד לטכנאי בעבר שרצה להחליף את כל יחידת הICE MAKER . מחיר התיקון היה נמוך מאוד ביחס למספר רק של תיקונים והשעות שהשקיע, אריק מומחה בתיקון מכשירים ביתים נוספים וממליץ מאוד לשכור את שרותיו
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
רביב פנחס, ראשון לציון.
משוב: 10/02/2019
תיאור השירות:
תיקון כולל החלפת מאוורר ופתיחת סתימה במקרר של חברת אמנה.
חוות דעת:
הוא אלוף העולם! היה תענוג. הוא חמוד, מקסים, הגיע ממש מהר וגבה מחיר הוגן! מגיע לו מעל עשר. הוא עשה מעל ומעבר וניקה אחריו, קסם של בחור. מומלץ בחום!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ציון פרג, ראשון לציון.
אשרור: 18/01/2018
משוב: 13/07/2017
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני בנוגע להצטברות קרח במקרר של חברת סמסונג.
חוות דעת:
התקשרתי אליו והוא ייעץ לי מה לעשות. הוא נתן לי ייעוץ ענייני והיה מקצועי מאוד, והוא אמר לי שאם התקלה תחזור אז לחזור אליו.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
אילנה גרוס, ראשון לציון.
אשרור: 29/09/2015
משוב: 27/07/2015
תיאור השירות:
תיקון מקפיא של חברת סאוטר.
חוות דעת:
היה מצוין. הוא היה מקצועי ונחמד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גדליה קגנטון, ראשון לציון.
משוב: 12/12/2014
תיאור השירות:
החלפת טיימר במקרר חברת זסטל.
חוות דעת:
הכל בסדר גמור. הוא היה מאוד נחמד, מקצועי, הגיע בזמן ועשה עבודה איכותית.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יסמין דור, ראשון לציון.
אשרור: 30/10/2014
משוב: 17/06/2014
תיאור השירות:
בדיקת מכונת כביסה שלא עובדת.
חוות דעת:
הוא לקח מחיר זול מאוד. הוא יעיל, אמין והיה חשוב לו להגיע מתי שמתאים לי. מאוד מרוצה! מאד הוגן ואמין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מדי ויצמן, ראשון לציון.
משוב: 22/08/2013
תיאור השירות:
תיקון מקפיא של אלקטרה.
חוות דעת:
היה חסר גז במקפיא. הוא אמר לי שלא כדאי לעשות את התיקון כי לא בטוח שזה יעבוד. הוא הגיע בזמן והיה אמין!
מחיר
7
זמנים
10
יחס
10
8
כללי
אורן גורש, בית דגן.
משוב: 31/03/2013
תיאור השירות:
החלפת גוף חימום במקרר מסוג סימנס.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, היינו מרוצים!
איכות
9
מחיר
8
זמנים
10
יחס
8
9
כללי
משה אשכנזי, תל אביב.
אשרור: 03/06/2024
משוב: 18/10/2023
תיאור השירות:
תיקון מקרר.
חוות דעת:
אריק היה מעולה ואני מרוצה מאוד. הוא המליץ לי מה לעשות וחסך לי המון כסף. הוא מקצוען אמיתי. המקרר ישן מאוד, הוא המליץ לי לקנות מקרר חדש וביצע תיקון זמני עד שיהיה לי את המקרר החדש.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ערן דביר, רמת גן.
אשרור: 15/04/2024
משוב: 26/11/2023
תיאור השירות:
תיקון יצרן קרח במקרר LG.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
אני אמליץ בכיף!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 1158 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשטכנאי מוצרי חשמל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מכשירי חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
אריק לא גדל עם כפית זהב בפה. כשהגיע לתיכון, הבין שלא תצמח לו תועלת מלהמשיך בלימודים תיאורטיים והחליט ללכת ללמוד מקצוע. הוא עבר ללמוד בבית הספר המקצועי "אורט רמת-גן" והתמחה בתחום החשמל.
"קיץ אחד, כשהייתי בן 14, אני ובן הדוד שלי הפלנו בטעות ג'יפ לנד רובר למזח באילת. דוד שלי, שהיה מנהל מתקן החשמל באילת, נתן לנו בתור עונש להחליף את כל החוטים באוטו. עסקתי בזה כל החופש הגדול שלי – עד שהאוטו היה כמו חדש".
אחרי הצבא החל לעבוד כטכנאי שירות, במקביל להמשך השתלמות בלימודים בשעות הערב. אחרי מספר שנים כמנהל השירות של אמפא-אמקור באילת, הפך לעצמאי.
גם בעבודה נתקל אריק בחוויות מצחיקות. "יום אחד צלצלה אליי לקוחה שהייתה משוכנעת שיש לה שד במכונת הכביסה וביקשה שאני אוציא אותו. המכונה שלה קיפצצה בגלל תקלה טכנית, אבל היא לא הסכימה לקבל את זה. אז זרמתי איתה – תיקנתי את התקלה ונתתי לה להרגיש את הזרם במכונה. היא חשבה שהשד יצא ונרגעה".
זה מה שאוהב אריק במקצוע – את העבודה המקצועית, יחד עם העבודה מול הלקוח. בזמנו הפנוי, הוא מוציא לאור ספרים וכרגע אף עובד על ספר שמדבר על היחס שבין הלקוח לאיש המקצוע. ובעתיד? "אני נהנה מהעבודה שלי. כל עוד אני מסוגל לתת תועלת ולתרום – אני יעשה את זה". זו הגישה
אריק התחיל את דרכו המקצועית כהנדסאי חשמל. כהנדסאי, הוא בעל מומחיות אוניברסאלית לכל מוצרי החשמל ולכן, מאז סיום לימודיו, כבר 40 שנה שהוא משמש כטכנאי שירותי קירור והנדסת חשמל לציוד המטבחי לגווניו – מקררים, מקפיאים ועוד.
בהתחלה, היה אריק טכנאי בכיר ומנהל שירות בחברות גדולות כמו ג'נרל אלקטריק. כשהחליט לפנות לדרך עצמאית, בשנת 1978, הקים את החברה הפרטית שלו – "אריק שירותי קירור והנדסת חשמל". כיום, הוא נושא רישיון ממשלתי ומשמש גם כעד מומחה בכיר במערכת בתי המשפט.
"אני אוהב את העבודה שלי. אני נמצא עם מברג עליי גם כשאני הולך לחתונה. אם יש בעיה בחשמל – אני מיד מתייצב לעזור. הכסף הוא עבורי אמצעי, לא מטרה. כשאני פותר בעיות ועוזר לאנשים במצוקה, אני מרגיש סיפוק רב; הכסף יגיע אחר כך".
תחומי התמחות:
:: תיקון מקררים
:: תיקון מקפיאים
ועוד..
מסגרת אחריות
אצל "אריק שירותי קירור והנדסת חשמל" תקבלו אחריות של חצי שנה על החלפים.
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.