מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אריק
ציון כללי:
10.00
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 10.00
זמנים 10.00
מחיר 9.95
איכות 10.00
דירוג כללי 10.00
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
חיים כהן, תל אביב.
משוב: 13/01/2020
תיאור השירות:
תיקון מקפיא.
חוות דעת:
הכל היה פשוט עשר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נתי מ. תל אביב.
משוב: 31/12/2019
תיאור השירות:
תיקון דלת מקרר שלא נסגרה היטב.
חוות דעת:
היה מצוין! הוא הגיע בזמן קצר כמו שתואם. איתר את הבעיה ובעיקר מה לא צריך לעשות - להחליף את גומיות הדלת. תיקן וסידר את הנדרש במקצועיות ובזמן קצר. ולא פחות חשוב הכל במחיר הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
איתי גבאי, תל אביב.
משוב: 31/12/2019
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני לתיקון מקרר.
חוות דעת:
הוא היה תותח! התקשרתי אליו לגבי קרח שגרם לבעיה במקרר. הוא אמר לי לנתק את המקרר מהחשמל ל12 שעות שהקרח יפשיר, ובמידה וזה לא עוזר אז לפנות אליו. הוא עזר לי, פתר את הבעיה וחסך לי כסף. ממש עשר.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ענבר גל, תל אביב.
משוב: 23/12/2019
תיאור השירות:
תיקון מקרר של חברת תדיראן, שכלל החלפת מאוורר.
חוות דעת:
הוא היה מצוין! הייתי מרוצה מהשירות, הוא הסביר יפה ותיקן את התקלה צ'יק צ'ק.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שמוליק יצחקי , תל אביב.
משוב: 20/12/2019
תיאור השירות:
החלפת שנאי במקרר מסוג אמקור.
חוות דעת:
הייתה חוויה מעולה. הוא הגיע בזמן, המחיר שגבה היה הוגן ואני מרוצה ממנו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
תמר אור כהן, תל אביב.
משוב: 19/12/2019
תיאור השירות:
יעוץ טלפוני עבור תיקון מקרר של חברת האייר.
חוות דעת:
אמר לי מה לעשות בשביל לתקן את המקרר ולא לקרוא לטכנאי, חסך לי כסף, המקרר עובד, אדיב ונשמע מקצועי.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דרור מלמד, תל אביב.
אשרור: 09/12/2019
משוב: 10/10/2019
תיאור השירות:
תיקון מקרר אמקור ישן שכלל תיקון טיימר, מאוורר ורעש מנוע.
חוות דעת:
המקרר פשוט הפסיק לקרר והוא היה מעולה מכל הבחינות! בערב יום כיפור תוך שעתיים הגיע, היינו מאוד בלחץ כי קנינו את כל המצרכים והמקרר היה עמוס לגמרי בקניות לחג , תוך זמן קצר פתר את הבעיה, עכשיו המקרר כמו חדש!הלוואי וכל נותני השירות יהיו כמוהו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
הדס זרביב, תל אביב.
משוב: 05/12/2019
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני בנוגע לתיקון גומיות במקרר.
חוות דעת:
התקשרנו אליו לגבי רעש שהיה מהמקרר, ענה לנו בערב חג ופעמיים בעלי התקשר אליו. הוא הסביר לנו בטלפון מה לעשות ואמר שאם לא נסתדר אז הוא יגיע. עשינו מה שהוא אמר, ניתקנו את המקרר למשך 15 שעות, אמר לנו גם איך לתקן את הגומיות במקרר, זה באמת עזר, היה ממש מצוין והגון.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רובי חזוני, תל אביב.
משוב: 02/12/2019
חוות דעת:
השירות היה מצוין! אריק הגיע במהירות שיא, זיהה שהתקלה פשוטה משחשבתי וגבה מחיר הוגן ביותר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נעם ענבר, תל אביב.
משוב: 17/11/2019
תיאור השירות:
תיקון מקרר Whirlpool.
חוות דעת:
השירות היה מעולה, אריק אדיב, נחמד והסביר מה הוא עושה. לדעתי המחיר היה הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 1123 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מוצרי חשמל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מכשירי חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק