מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
קובי
ציון כללי:
9.85
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.89
זמנים 9.94
מחיר 9.79
איכות 9.84
דירוג כללי 9.85
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
נופר כ. גבעתיים.
משוב: 14/07/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה באמבטיה.
חוות דעת:
נתן שירות מצוין - מקצועי ומתחשב, מעבר לרגיל. הגיע בשבת בבוקר תוך פחות משעה, למרות השעה הלא נוחה, גבה מחיר טוב, עבד יפה, ניקה אחריו, שזה לא מובן מאליו והיה מקסים באופן כללי. אנחנו מאד מאד מעריכים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
עלמה סורק, גבעתיים.
אשרור: 30/06/2019
משוב: 30/04/2019
תיאור השירות:
תיקון ניאגרה סמויה.
חוות דעת:
מאוד נהניתי! הייתי מרוצה מהכל! איש נעים, מקצועי והוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
קרן לופו, רמת גן.
משוב: 12/06/2019
תיאור השירות:
החלפת גומייה בברז.
חוות דעת:
היה בסדר גמור! הייתי מאוד מרוצה מההסברים שהוא נתן לי, הוא מאוד פירט לי ודיבר בשפה שאני יכולה להבין. באופן כללי הוא היה מאוד נעים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
חזי מ. גבעתיים.
משוב: 11/06/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בכיור באמבטיה.
חוות דעת:
הגיע בזמן, פתח את הסתימה בכיור במחיר הוגן .נראה בעל מקצוע מקצועי .
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יניב ז. גבעתיים.
אשרור: 11/06/2019
משוב: 11/04/2019
תיאור השירות:
איטום צינור ביוב מחוץ לבית.
חוות דעת:
השירות היה בסדר גמור, קובי ביצע את העבודה בצורה מקצועית ובסה"כ אני מרוצה.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עידן פורמן, גבעתיים.
משוב: 05/06/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בשירותים.
חוות דעת:
שירות ממש טוב. קובי הגיע מהר ביום שישי וזה לא מובן מאליו. רק המחיר היה טיפה גבוה מידי לדעתי. הוא מקצועי ונחמד.
איכות
10
מחיר
6
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
גיל עברי, בני ברק.
משוב: 03/06/2019
תיאור השירות:
החלפת צינור שנזל בניאגרה.
חוות דעת:
הגיע בזמן היה אדיב ונעים סיים את העבודה בזריזות. הציע לא להחליף ניאגרה אלא רק את הצינור. מחיר הוגן. אני מרוצה מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יוליה ר. רמת גן.
משוב: 12/05/2019
חוות דעת:
היה מצוין! קובי הוא איש רב פעלים. מהיר יסודי ומדהים. פשוט אין מילים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דרור לוי, גבעתיים.
משוב: 06/05/2019
חוות דעת:
היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גבי סליזק, רמת גן.
משוב: 23/04/2019
תיאור השירות:
תיקון.
חוות דעת:
היה נהדר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 229 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק